Av
Veronica
Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: Bollnäs city
Star Wars Kan vi snakke om det? Jeg ELSKER star wars. Ikke de nye, dog.
men, grunnen til denne posten: jeg sjekka opp star wars episode III på imdb idag, og Jar Ja Binks er fortsatt med! Aaaa! Hvorfor gjør de dette mot oss?
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Lør 26 Jun 2004, 12:14
songbird
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
jeg ble kurert som liten. da mine store søskenbarn tvang meg til å sitte ROLIG og se på alle star wars filmene etter hverandre. jeg var liten, og rastløs. og ville mye heller leke med spøkelsene på loftet.
mulig jeg hadde likt star wars om jeg hadde gitt det en ny sjanse nå...
Skrevet: Lør 26 Jun 2004, 13:20
Bikmaister
Varm i trøya
Ble Medlem: 29 Feb 2004 Innlegg: 34
OFF, Jar Ja Binks kan gå å jømma seg inni ein streg.
*kvele jar jar*
DI nye filmane e crap.
Å så e d så utroligt mange feil i di nye iforhold t di gamle.
For eksempel i 4'en (tror eg) seie Obi Wan kanobi at han blei trent av Yoda, men i 1'en blei han trent av Qui gon-jin (ellår nå ka kisen hette)
Men di gamle e utroligt bra
_________________ jemen crap man
Skrevet: Lør 26 Jun 2004, 13:25
wertoi
Slushpuppy!
Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
Star Wars er konge. De gamle er best, men jeg kan leve med ep. 1..
2ern var tragisk..
Jar Jar er jo artig(/irriterende).. Han minner meg om Marlon Wayans på stoffer..
Har ikke sett 5. ennå.. Hrr..
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Lør 26 Jun 2004, 14:38
Toad_T
Veronica
ikke sett 5? The Empire Strikes Back? hva? det er jo den BESTE av alle Star Wars filmene! Du har noe å glede deg til, for å si det sånn...
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Søn 27 Jun 2004, 20:17
haakoo
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
Return of the Jedi
A New Hope
The Empire Strikes Back
The Phantom Menace
Attack of the Clones
Regner egentlig med at den siste filmen havner nederst. Det jeg ikke liker er at vi aldri får Star Wars (de opprinelige) på DVD i den oppussede utgaven. Lucas har bestemt seg for å fikse enda mer på de (og 'skrive' de om), så de passer til de nye filmene. De skal f.eks. bytte ut ansiktet til Darth Vader i Return of the Jedi, for å få det til å passe med de nye filmene..... BLEH..
Skrevet: Søn 27 Jun 2004, 20:37
wertoi
Slushpuppy!
Toad_T skrev: ikke sett 5? The Empire Strikes Back? hva? det er jo den BESTE av alle Star Wars filmene! Du har noe å glede deg til, for å si det sånn...
Videosjappa har den ikke, biblioteket har alle, men 5'ern er aldri inne. Den er på NRK2 en gang i blant, men jeg glemmer alltid å se den. Forrige gang måtte jeg ta den opp, men videospilleren streika. Så har jeg den tilgode.. Vil gjerne se den før 3'ern kommer, da..
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Søn 27 Jun 2004, 22:00
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
spiralis skrev: De skal f.eks. bytte ut ansiktet til Darth Vader i Return of the Jedi, for å få det til å passe med de nye filmene...
Guds død!
NÃ¥ ble jeg egentlig litt lei meg.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 19:35
wertoi
Slushpuppy!
Nei...?! Det kan de ikke gjøre! Da må de heller tilpasse ansiktet hans i de nye filmene.. Det kan da ikke være så vanskelig?
- Tom Waits
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 20:02
haakoo
Slushpuppy!
Det er litt vanskligere å skfite ut ansiktet på en person gjennom en hel film, enn bare en liten kort scene....
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 09:28
wertoi
Slushpuppy!
Det er jo fullt mulig å sminke opp folk.. Bare se på 'Ghost' med Michael Jackson..
- Tom Waits
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 10:45
Jos
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
tja
http://www.geocities.com/Hollywood/Heights/5927/jarjar.html
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 15:29
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
Riktignok synes jeg ikke de nyeste er like bra, men jeg liker dem og. Best av alt var å se de tre første filmene på kino da de kom ut på nytt.
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 01 Jul 2004, 21:30
Toad_T
Veronica
enern går jo an (bortsett fra Jar-Jar selvfølgelig) men Hayden Christiansen er jo en katastrofe! Han kan jo ikke spille og ødelegger filmen. dessuten skal ikke yoda være fancy dataanimert og hoppe rundt med lightsabere...
Be A Slæsk
Skrevet: Fre 02 Jul 2004, 00:32
Eyden
Veronica
Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
Syns nå at Yoda var raff i Attack of the Clones jeg, og at Episode 2 var bedre enn 1eren. Jeg er nok litt rar, men det var for mye "platt" action i Phantom Menace helt frem til duellen med Darth Maul(som forresten var helt über!). Pod-racing, bleh! Bare dataanimeringsshowoff og helt uvesentlig storymessig. Episode 2 la mye mer fokus på å spinne trådene mot Republikkens fall og forklare diverse aspekter ved de forskjellige personlighetene i filmen. Og ikke minst: mye mindre Jar-Jar!!
btw, Han Solo's Pants
_________________Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Ons 08 Sep 2004, 07:56
rotta
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: lothlorien. ok da, oslo.
Veronica skrev: spiralis skrev: De skal f.eks. bytte ut ansiktet til Darth Vader i Return of the Jedi, for å få det til å passe med de nye filmene...
Guds død!
NÃ¥ ble jeg egentlig litt lei meg.
det må da være utrolig surt for han som spilte darth vader
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Ons 08 Sep 2004, 21:03
Mr_Pin
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
haakoo skrev: Det er litt vanskligere å skfite ut ansiktet på en person gjennom en hel film, enn bare en liten kort scene....
Det er vel og merke en kort scene veldig mange av oss allerede har sett. Og enkelte faktisk har kjøpt på video eller DVD...
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Tor 09 Sep 2004, 10:29
haakoo
Slushpuppy!
Ja? Det er uansett veldig mye enklere å skifte ansiktet i en kort scene, enn i gjennom en hel film som like mange har sett.
Skrevet: Tor 09 Sep 2004, 12:49
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
Eller man kan drite helt i det, fordi:
1) Folk som vil legge merke til at Vaders ansikt kanskje ikke matcher helt med Christensens, er gamle, svorne fans som ikke vil ha den forandringen.
2) Øvrige, normale mennesker vil neppe bite seg merke i det i det hele tatt. Som sagt, man ser ansiktet hans bare noen få sekunder.
Lucas kan heller være snill med den gamle fansen og la oss beholde DV slik han alltid har vært.
(Og ja, Yoda rocka i "Attack of the clones." Han hadde et herlig lett oppgitt tryne rett før kampen, med en sterk karisma av "sukk, MÅ jeg whooppe rumpa di?" Hollywoodsk ja, men jeg likte det.)
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 16 Sep 2004, 00:15
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende