|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: BollnÀs city
|
nei, jeg hadde ikke fĂžlt dĂžd om som du sier. men jeg hadde blitt deprimert og livet mitt hadde ikke hatt noen mening. siden alt jeg driver med stort sett ar med musikk Ă„ gjĂžre...
heller blind enn dĂžv!
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A SlĂŠsk
Skrevet: Man 24 Mai 2004, 16:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
toad_t skrev: | heller blind enn dĂžv! |
Det er ikke til Ă„ vĂŠre uenig i.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Man 24 Mai 2004, 18:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg er i litt av et dilemma da, jeg elsker farger og det Ä tegne og ta bilder og sÄnt. Men jeg tror det Ä kunne hÞre pÄ musikk er ennÄ viktigere for meg, sÄ jah: Heller blind enn dÞv. Garantert.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Man 24 Mai 2004, 23:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
|
BagBiter skrev: | altsÄ, jeg mener det er mulig Ä leve uten musikk. Jeg tror noen som sier de ikke hadde klart seg uten musikk, de overdriver nok litt. Hvis noen hadde satt "mute" pÄ alt som kunne lage musikk, hadde dere da falt dÞde om?
ps. heller dÞv enn blind er mitt synspunkt pÄ den saken, wertoi | Hvis du ser pÄ innledningen min ser du at fravÊr av ens egen musikk gir alvorlige konsekvenser. Hvis noen hadde tatt musikken min fra meg hadde jeg mest sannsynlig havnet i en tilstand av galskap. Jeg hadde nok ikke falt dÞd om, men det er godt mulig jeg hadde fÄtt tatt en ferie pÄ et fint hvitt sted med fine hvite menner og fine hvite mÞbler.
Heller blind enn dÞv er helt klart min prioritering i den saken, men at det ikke er slik for deg kan jeg godt forstÄ, det er derfor jeg synes dette er interessant: Vi opplever ting forskjellig... Ellers er det fristende Ä trekke 0nskemesterens slutninger...
|
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 09:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
|
ForÞvrig kunne det vÊre interessant Ä trekke paraller til behovspyramiden jeg lÊrte om pÄ GK. Jeg vil si god musikk pÄ min pyramide kommer pÄ andre nivÄ, det vil si pÄ linje med behovene for trygghet og sosial kontakt...
Dette innlegget er skrevet via WAP
|
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 12:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Apr 2004 Innlegg: 263 Bosted: litt sÄnn overalt
|
musikk er kjempe viktig for meg. hÞrer pÄ det nesten hele tiden§ selvfÞlgelig prioriterer jeg mange ting fÞr musikk, men jeg har alltid musikk i bakgrunnen, prater nesten alltid om musikk osv...
|
_________________ Jeg liker pizza, liker du pizza?
pizza pĂ„ norsk er pizza, pizza pĂ„ engelsk er pizza, pizza pĂ„ svensk er pizza. men pizza pĂ„ nynorsk er KJĂTTLEFSE:)
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 20:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Musikk er viktig for meg ogsÄ, jeg trenger musikk, om jeg er glad eller nedfor.. Blir i godt humÞr av mye musikk og fÄr slappet av.. Ikke at det kan mÄle seg med venner, kjÊreste ol. Men er likevell en viktig del.
|
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 22:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, KarmĂžy
|
0nskemestern skrev: | BagBiter skrev: | altsÄ, jeg mener det er mulig Ä leve uten musikk. Jeg tror noen som sier de ikke hadde klart seg uten musikk, de overdriver nok litt. Hvis noen hadde satt "mute" pÄ alt som kunne lage musikk, hadde dere da falt dÞde om?
ps. heller dÞv enn blind er mitt synspunkt pÄ den saken, wertoi |
Kanskje grunnen til ditt synspunkt er smaken din? du hÞrer pÄ (etter min mening)lite givende og innholdsrik musikk, techno og trance osv. etter som jeg har fÄtt med meg.. mulig du hadde hatt et annet synspunkt om du lyttet til musikk med mer (sÊrlig tekst)innholdsrikt omfang.. |
meget arrogant holdning du har der, mister. Jeg hÞrer pÄ trance, black og klassisk, fordi det er disse sjangrene jeg fÞler gir meg mest. SÄ da kan ikke du si "HVIS du hadde hÞrt pÄ noe annet", osv., fordi ifÞlge min musikksmak, sÄ liker jeg best disse, fordi jeg fÞler at de gir meg mest. Det mÄ ihvertfall vÊre noe slikt, siden jeg fÞler meg mer vel nÄr jeg hÞrer pÄ de sjangrene enn noen andre.
Mye smÞr pÄ flesk her, kanskje, men tror poenget mitt kom frem.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 26 Mai 2004, 06:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mr. Grieves
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mar 2004 Innlegg: 123 Bosted: mÞrkt sted i bakhodet pÄ rotta
|
jeg har faktisk opplevd Ä gÄ for lenge uten musikk.
pÄ grunn av det desperate behovet, skrudde en eller annen drittlÄt seg fast inni hodet mitt og jeg hold pÄ Ä bli fullstendig gal . jeg greide ikke fÞre en ordentlig samtale og jeg fÞlte meg veldig innestengt og isolert.
det som er skummelt er at det ikke er snakk om et veldig langvarig musikalsk sÞlibat. bare noe rundt 24 timer eller noe sÄnt.
jeg har som oftest med meg discmanen min.
musikk er en av de veldig fÄ tingene som jeg ikke kan stenge fullstendig ute fra hodet (vanelighvis ganske god til Ä forsvinne sÄnn).
dessuten mÄ jeg oftere og oftere fornye musikken i hylla. alltid sulten etter nye nytt, men nÄ som Þkonomien skranter mÄ jeg nok skjerpe meg. de gamle klassikerne duger like bra i dag.
musikk jeg missdigger kan selvfÞlgelig skape en lidelse tilsvarene rusen av musikken jeg digger. erindrer stygge sener fra fÞr jeg ble Ändfyrste.
|
_________________ and you run and you run
to catch up with the sun, but it's sinking
racing around to come up behind you again
the sun is the same
in a relative way, but you're older
shorter of breath
and one day closer to death
Skrevet: Ons 26 Mai 2004, 20:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Jeg mÄ begynne Ä ta med meg discmanen.. (ihvertfall huske Ä lade den, tror det er noen mÄneder siden sist..) Alternativt kan jeg kjÞpe mp3spiller, lettere Ä bÊre pÄ. Jeg har innsett at jeg ikke klarer meg uten musikk utover dagen, sÄ hvis jeg hadde hatt den i lomma til enhver tid, hadde det vÊrt ypperlig.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Ons 26 Mai 2004, 20:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hĂŒter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: pÄ nettet, vel
|
jeg hadde foretrukket dĂžv. fordi blinde folk har endel problemer med Ă„ bruke internett. men vil vel egentlig beholde Ăžrene mine intakt.
|
Skrevet: Fre 18 Jun 2004, 09:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Jeg fant discman-laderen! Wohoo! Lykke!! *hoppe litt vilt rundt*
|
- Tom Waits
Skrevet: Fre 18 Jun 2004, 19:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: BollnÀs city
|
Êsj jeg har mistet program cd-tingen til minidsicen min og det er kun net md pÄ den sÄ det er jo ganske surt, for Ä si det mildt...
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A SlĂŠsk
Skrevet: Tir 22 Jun 2004, 11:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
jeg kan rett Ä slett ikke tenke meg ett liv uten musikk... for ca. ett halvt Är siden, slett jeg voldsomt med depresjoner... jeg hadde hÞrt at brÞdrene madden hadde brukt musikk til Ä takle problemene sine, sÄ jeg begynte Ä spille gitar... jeg vil si at hvis jeg ikke hadde gjort det, ville jeg ikke vÊrt her idag....
sÄ takk til punk rock'en
|
Skrevet: Sűn 17 Okt 2004, 00:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
alassie
FrÀmling

Ble Medlem: 03 Sep 2003 Innlegg: 24 Bosted: RÄde
|
Musikk er jeg avhengig av.... Er sterkt fÞlelsesmessig knyttet til mye av musikken jeg hÞrer pÄ... om det er mulig Ä si det pÄ den mÄten =p
Klarer meg ikke uten discman pÄ buss. MÄ ha musikk pÄ for Ä sovne om kveldene....det blir sÄ fryktelig stille uten... Jeg blir ofte klistret foran skjermen her, kun pga musikken jeg har pÄ pcen, selv om jeg ikke har noe som helst annet Ä gjÞre der...
Musikk er livsviktig....hm...ja
|
_________________ Jeg er ingen grĂžnnsak! Jeg er en AGURK!
Skrevet: Sűn 17 Okt 2004, 22:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |