DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hvorfor er du gal?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [47 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
 Hvorfor er du gal?

Sånn siden dette er et forum/forbund for selverklært gale, tenkte jeg at det kunne vært gøy å vite hvorfor akkurat du regner deg selv som gal?
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 20:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
Re: Hvorfor er du gal?

wertoi skrev:
Sånn siden dette er et forum/forbund for selverklært gale, tenkte jeg at det kunne vært gøy å vite hvorfor akkurat du regner deg selv som gal?

1. Jeg drikker kaffe
2. Jeg drikker MYE kaffe.
3. Min største drøm er og åpne kaffebar.
4. Jeg snakker mye om kaffe.
5.Jeg nynner på irriterende sanger, ofte forbundet med kaffe.
6.Mitt liv er en kaffekanne.

1.Jeg er gal fordi jeg ikke prøver og være normal.
2. Jeg har syk humor, noe de fleste ser på som sprøtt? (?)
3. Jeg...øhm, har sluppet opp for gode argumenter. Kommer opp med mer senere =P

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 21:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
flis...flis overallt...er det bare MEG termossene snakker til??syns de skravler så fært

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 21:16
SecretWindancer
l33t
l33t

darkfrog skrev:
flis...flis overallt...er det bare MEG termossene snakker til??syns de skravler så fært

HAHAHAHAHA! Bwaha

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 21:27
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Re: Hvorfor er du gal?

SecretWindancer skrev:

6.Mitt liv er en kaffekanne.

Jeg skrev en norskstil som heter "Da det ble oversvømmelse i tekanna"
Nesten kaffekanne, hvertfal =P

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 21:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Hahahaha Very Happy FÃ¥r jeg lese den?

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 21:57
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
er vel gal i den forstand at de fleste som vet hvem jeg er syns jeg er sær Very Happy

det er ganske kult, for å brette ut litt livshistorie, for jeg var før (ca 2 år siden) en ganske populær og teit vanlig gutt med moderne klær, gode karakterer og alt det pisset som igrunn var som alle andre og gjorde som alle andre. musikken kom, og prektigheten forsvant, og jeg er så mye mer meg selv, og er mer selvstendig fordi jeg liker mer å tenke på tvers av det mange andre gjør til tider. har et mer liberalt syn til det meste, får mye pepper for min verdiprioritering, men det driter jeg i Smile bare fordi jeg har mest lyst til å flytte til stavanger, gå bibliotekar og forfatter studier,jobbe i en luguber cd-sjappe, røyke masse hasj og drikke pils i helgene og henge sammen med de beste vennene jeg har, kan vel alle i saueflokken (de som syns jeg er så "sær") ta seg en bolle og leve sine a4-liv med 2,1 barn og alle deres materielle verdier og masker og roller og generelle falskhet som igrunn er meget patetisk. man er den man er, man blir den man blir/vil bli. tror nå jeg.

så det, derfor er jeg til tider grunnet gal Very Happy å være gal er altså noe jeg kan lære meg å like Wink

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 22:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Jeg har alltid vært litt sånn...

Jeg foretrekker "Unormale" folk, altså slike som ser ting på litt andre måter.

I tillegg tror jeg fullt og fast at jeg kan "se" endel som de fleste andre ikke kan.
Jeg er kanskje gal, eller kanskje det er jeg som er normal?
Uansett, her er jeg i godt selskap!

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 23:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg elsker å se colabokser stablet utenfor shell.
Jeg var rykninger og problemer vis jeg ikke spiser kinamat.
Jeg MÃ… skrape hver kaffekopp jeg finner under med tennene.

SÃ¥ kan sikkert 0nskemestern forklare litt mer, han mener vist jeg er mer loco en det jeg mener selv..

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 23:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Erm... Det var kanskje ikke meningen jeg skulle være seriøs?

Jeg liker å jage blomkål!

Pluss at jeg mener alt kan løses med en god dose terpentin!

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 23:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003
jeg er gal men samtidig ikke. jeg har en liten (eller kanskje stor) apekatt inni meg som vil være sær og spesiell mens padda prøver å holde den tilbake. av og til krangler de. det er temmelig forvirrendes. og padda bryr seg om hva andre mener om meg mens apekatten ikke gjør det. prøver å finne en slags balanse men det ekke lett.
jeg liker vel egentlig apekatt best.

så noen folk synes jeg er utrolig sær
andre synes jeg er helt normal
opp til deg å gjøre deg en mening om meg
for jeg er begge deler

nå var jeg seriøs da...høres ut som jeg er schizo eller no. men faktisk, jeg har det veldig bra nå!

Ellers er jeg glad i å gjemme meg i remmendalen i nærheten av turstien og begynne å spille seljefløyte når folk går/jogger forbi. de blir alltid like forundra, og står lenge og ser etter hvor jeg er. hvis de til slutt ser meg gjemmer de bak seg et tre fordi de ikke tror jeg ser de, og ikke vil at jeg skal slutte å spille. Det er sinnsykt festlig. Og så danser trærne når jeg spiller. Noen kaller meg dendrofil men det er jeg ikke, sånn hvis noen lurer.

Har planer om å bli nøkken jeg...

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 23:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Kaipa
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 22 Mai 2004
Jeg synes det er så mange som liksom påstår at de er gale, enda fler enn de som påstår at de er normale...så er det derfor normalt å være litt gal?? Jeg er egentlig ingen av delene. Jeg er bare meg, det er det ingen andre som er, jeg er som ingen andre.

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 00:37
Toad_T
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003
hehe...minner meg om min gamle signatur:

hvis det er normalt å være gal, er det da galt å være normal?

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 00:47
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

SecretWindancer skrev:
Hahahaha Very Happy FÃ¥r jeg lese den?

Den ligger på Lommerusk, under historier Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 08:16
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg er gal fordi jeg ikke later som at jeg er gal, da hadde jeg ikke vært gal, men bare på liksom. Og så er jeg ikke normal, det som jeg definerer som normal hvertfal =P

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 08:22
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
tja..

Ord er gøy.. særlig eksepsjonelle fremmedord.

Å leve av kaffe, cola, stratos, camel og baconpølser(slik jeg gjør en uke her og der når jeg er på tur) er min store drøm..

elsker å diskutere absurde og abstrakte temaer i time på time(Gud er en misforstått skoleelev!)..

fanatisk optatt av ymse motoriserte kjøretøy..

vil så gjerne spise kjæresten min.. men hun blir sur når jeg tar et godt bit av rumpa..

jeg liker å brette tomlene mine opp på håndbaken eller sånn, slik(?): ||--.

fiskefitte er tøft ord..

jeg forakter unødige fysiske utskeielser som fotball og gym og annet møl..

jeg spiser helst 4 koteletter og ingen tilbehør til middag..

kornsirkler råkker truse..

det er umulig for meg å få seksuell tenning dersom jeg ikke får slikke på partnerens øyeeple..

Jeg tror at døde folk er flåter.. (no man is an island, but if you tie a bunch of dead guys together, I guess they'd make a pretty good raft..)

Jeg er musikknerd, musikk er mitt liv..

Jeg er gutt, men nyter å shoppe(!).. til meg selv, da.. kan ikke motstå rabatter, tilbud, salg, og annet som suger meg inn i butikken for å handle. handler stort sett skjorter. tror jeg samler på skjorter. er ikke med vilje.. tror jeg har kjøpt 28 skjorter de siste 2 årene. selv om ikke jeg har vokst, passer alle skjortene. mange av dem er rimelig like.

hmm, dette hørtes jo rimelig normalt ut.. kanskje ikke jeg er så skrudd i hjernebarken allikevel..? grunnen til at jeg er her, er at jeg finner utrolig mange oppvakte likesinnede mennesker her, som jeg kan diskutere "mine" ting med, uten at noen whiner.. jeg ble sjeleglad da jeg skjønte hva som foregikk på dette forumet, det passer meg perfekt!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 16 Jun 2004, 08:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ønskemestern skrev:
tja..

Ord er gøy.. særlig eksepsjonelle fremmedord.

Å leve av kaffe, cola, stratos, camel og baconpølser(slik jeg gjør en uke her og der når jeg er på tur) er min store drøm..

elsker å diskutere absurde og abstrakte temaer i time på time(Gud er en misforstått skoleelev!)..

fanatisk optatt av ymse motoriserte kjøretøy..

vil så gjerne spise kjæresten min.. men hun blir sur når jeg tar et godt bit av rumpa..

jeg liker å brette tomlene mine opp på håndbaken eller sånn, slik(?): ||--.

fiskefitte er tøft ord..

jeg forakter unødige fysiske utskeielser som fotball og gym og annet møl..

jeg spiser helst 4 koteletter og ingen tilbehør til middag..

kornsirkler råkker truse..

det er umulig for meg å få seksuell tenning dersom jeg ikke får slikke på partnerens øyeeple..

Jeg tror at døde folk er flåter.. (no man is an island, but if you tie a bunch of dead guys together, I guess they'd make a pretty good raft..)

Jeg er musikknerd, musikk er mitt liv..

Jeg er gutt, men nyter å shoppe(!).. til meg selv, da.. kan ikke motstå rabatter, tilbud, salg, og annet som suger meg inn i butikken for å handle. handler stort sett skjorter. tror jeg samler på skjorter. er ikke med vilje.. tror jeg har kjøpt 28 skjorter de siste 2 årene. selv om ikke jeg har vokst, passer alle skjortene. mange av dem er rimelig like.

hmm, dette hørtes jo rimelig normalt ut.. kanskje ikke jeg er så skrudd i hjernebarken allikevel..? grunnen til at jeg er her, er at jeg finner utrolig mange oppvakte likesinnede mennesker her, som jeg kan diskutere "mine" ting med, uten at noen whiner.. jeg ble sjeleglad da jeg skjønte hva som foregikk på dette forumet, det passer meg perfekt!

nei, altså, hør nå her.. du er jo nesten like kul som oss andre her..

InnleggSkrevet: Ons 16 Jun 2004, 16:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

forresten så er planen min å ha sitert alle forum brukere helt usaklig før jeg avslutter her..

InnleggSkrevet: Ons 16 Jun 2004, 16:56
ståpåhodet
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004
han er bare nesten like kul som oss andre Laughing

jeg er gal fordi

-hmmmmmm
-tjjja
-også..........

jo nå har jeg det, jeg må være gal som bryr meg så ekstremt lite om etablerte personers mening omkring ting jeg deffinerer som kunst og kultur,

og jeg er gal fordi jeg bruker mye av livet mitt foran en skjerm når jeg kunne vert ute i natten og kost meg

jeg er gal fordi jeg har mange såkaldte umulige kominasjoner innen smak og meninger

og jeg har en tendens til å adlyde innfallene inni hode mitt, noe som egentlig ikke er så veldig lurt når man tenker på innfall av typen"er det så langt ned som det ser ut" og "det kan da umulig skade"

RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes

InnleggSkrevet: Tor 17 Jun 2004, 12:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Cináed
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 16 Jun 2003
Jeg er gal fordi jeg ikke får med meg halvparten av hva jeg gjør. Hver gang jeg våkner opp fra et dags-koma er jeg på vei et annet sted, og har ikke tid til det jeg gjerne vil få gjort. Når jeg kommer frem til et annet sted faller jeg i koma igjen, og har null kontroll over meg selv.
Jeg er stadig i kamp mot meg selv. Mot tankene og følelsene jeg ikke liker. Jeg holder dem nede så godt jeg kan inntil jeg lærer å eliminere dem. Men alt som ikke dreper gjør meg sterkere, og dermed blir undertrykte følelser bare sterkere og sterkere inntil det resulterer i et nervøst sammenbrudd. Med andre ord skjer dette med ujevne mellomrom.
Jeg er gal fordi det skjer så utrolig mye mer inne i hodet mitt enn folk tror.
Jeg er gal fordi jeg lever på avstand fra verden. Ingenting er virkelig, hvorfor skulle jeg da bry meg? Nesten ingenting som skjer meg virker ekte. Det virker som om det er deler av et spill. Et spill der alle andre er motspillere. Dermed blir jeg sinnsykt paranoid, og gjennomanalyserer enhver situasjon for å se hvordan de andre kan lure meg. Derfor tror jeg alltid det værste om meg selv.

Hjernen er ikke alene!

...-:Cinàed:-...

InnleggSkrevet: Tor 17 Jun 2004, 13:35
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [47 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet