Deprecated: Implicit conversion from float 512017.00000000006 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - sommertreff 2004
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

NÄr kan du komme pÄ Sommertreffet?

2-4. Juli
69%
 69%  [ 18 ]
9-11. Juli
30%
 30%  [ 8 ]

Antall stemmer : 26

Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
sommertreff 2004
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 14 av 20 [395 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Neste
Av Innlegg
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Det mÄ bli en gang jeg likevel er i Oslo, da. Hvis det er i Oslo treffet skal vÊre? Regner med det.
Ikke barebare Ă„ komme seg ned dit fra Trondheim =P

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 19:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
*krysse fingrene for at du er pÄ Þstlandet de dagene* Jeg tÞrr ikke komme hvis det ikke er noen jeg kjenner der Neutral Kanskje mÞrkfrosk blir med,

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 19:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg blir med hvis jeg er der da, skal prĂžve

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 19:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Trondheim er vel en av stedene som det er lettest Ă„ komme seg til oslo fra, tog, fly eller buss, etter synkende pris.

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 21:13
SecretWindancer
l33t
l33t

Er dere skumle?

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 21:26
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg lurer pÄ om jeg kanskje er i Oslo da, sÄ da ordner det seg. Men jeg fÄr neppe lov til Ä dra til Oslo for dsgf treff, dessuten har jeg ikke rÄd

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 21:46
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Vi er flinke til Ä ta i mot og ta vare pÄ nye folk pÄ treff. Det stÞrste poenget med treff er jo at man skal bli kjent med nye mennesker, og uten ukjente blir det vanskelig Smile

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 21:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Joda Neutral Men jeg har vÊrt pÄ slike treff fÞr, SPRAY TREFF foreksempel, veldig skumle greier.
Men der var de ikke sÄ flinke til og ta vare pÄ folk sÄ det gjÞr noe, der var det mere slik at man var iallefall to som kjente hverandre godt sÄ gikk resten av seg selv.
Her kjenner jeg likssom ingen sÄnn veldig godt =/
Bortsett fra et noen som bor enten sÄ langt unna at de ikke kan ellers sÄ jobber de Neutral
Men jeg har veldig lyst, kanskje jeg tĂžrr.
Hvis noen kan garantere for at jeg ikke bli pÊlmet vann pÄ og mÄ holde tale.

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 21:54
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Ifjor ble jeg verken pÊlmet vann pÄ (annet enn av himmelen, da det begynte Ä regne Razz) eller mÄtte holde tale.. Og dsgf'ere er veldig flinke til Ä inkludere andre, noen av de flinkeste i verden tÞr jeg pÄstÄ! Very Happy

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 22:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Jeg stiller gladelig som "fadder" Smile
Aurora har helt rett. Ingen blir kastet vann pÄ sÄfremt personen ikke ber om det :p Men Aurora har egentlig ordlagt seg best, sÄ jeg lar det vÊre med det Smile

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 22:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
SecretWindancer skrev:
Joda Neutral Men jeg har vÊrt pÄ slike treff fÞr, SPRAY TREFF foreksempel, veldig skumle greier.
Men der var de ikke sÄ flinke til og ta vare pÄ folk sÄ det gjÞr noe, der var det mere slik at man var iallefall to som kjente hverandre godt sÄ gikk resten av seg selv.
Bortsett fra et noen som bor enten sÄ langt unna at de ikke kan ellers sÄ jobber de Neutral

*Holde rundt*
Bli kjent med meg???
Jeg kommer fÄ treff og jeg er ikke skummel!
Jeg skal beskytte deg fra skumle grobianer!

Dessuten er dsgf treff bare gĂžy!

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 23:06
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Vel, det er slapt her, sÄ jeg kommer med et midlertidig forslag. Det ligner en del pÄ det fra ifjor, men hey, if it works, don't fix it.

Fredag
13.00: FĂžrtreff - Frognerbadet. Plask, plask

16.00: OrdinÊrt treff, oppmÞte pÄ Trafikanten (nederst i trappen, forsamlingen er som regel pinlig enkel Ä fÄ Þye pÄ). Vi bruker en time eller to pÄ Ä surre, gjerne Eidsvollsplass med prat, kjÊrlig mobbing, antydninger til sommerflÞrter, dÄrlige vitser, kos, dilling, vandring i solen og kanskje jordbÊr i gresset ved festningen og Twister.
18.00: Bowling pÄ Oslo Bowling (Bortenfor Youngstorget, nedenfor Rockefeller).
20.00/20.30: Mat. Vi pleier Ä reservere et fint omrÄdet pÄ Peppes. Noen ganger Rio. Er fryktelig Äpen for forslag. Mongolsk hadde f.eks. vÊrt gÞy, men det er dyrere, men kom med forslag.
Vi pleier gjerne Ä bli sittende pÄ dette stedet utover kvelden. Her kan vi diskutere morgendagens aktiviteter og kose vÄrs, kidnappe tidligere idol-deltakere og slike ting.
De som vil gÄ ut etter dette er hjertelig velkommen til det selvfÞlgelig, men fra og med matplanen er over, sÄ er fredagen for vÄr del over, og and you're on your own.

LĂžrdag
14.00: OppmÞte pÄ Trafikanten igjen. Jeg er usikker pÄ dette tidspunktet. Vi kan eventuelt ordne noe for folk som vil komme senere.
Anywho, vi shopper grillmat, engangsgriller, alkohyler, brus, saft, juice, kinderegg, chips, sjimpanser, igloer, is, sirup og vazelin. Ev. hva enn vi fÞler vi trenger. Etter dette samler vi troppene og busser ut til Huk. Detaljert informasjon om busstider etc. kommer nÄr planene er bestemte.
PÄ Huk skal vi vÊre hele dagen, og vi satser pÄ Ä okkupere samme omrÄde som sist Är. Huk har en diger strand, nudistbeach og volleyballbane, samt store grÞntarealer. Vi kan ordne fotball, volleyball og badmintonsett. Hvis noen har billige frisbeer, ta de med, frisbeerugby rocker. Vi skal ogsÄ ha en liten premiere pÄ Twister Moves hvis vi fÄr ordnet en liten cd-spiller.
Hvis altfor fÄ er interessert i Ä overnatte tar vi buss tilbake pÄ kvelden. Blir vi nok husk sovepose og gjerne en tykk genser i tilfelle sommernatta er ubarmhjertelig. Kroppsvarme tilbys ogsÄ.

SĂžndag
De som overnatter tusler fra Huk nÄr de mÄtte Þnske. Jeg regner med at vi avtaler ev. sÞndagshendelser pÄ lÞrdagen, siden mange pleier Ä vÊre en anelse redusert pÄ sÞndagen. Ting vi kan gjÞre er f.eks. kino, mat, tusling, kosing eller bare dra hjem.

Dette var et forslag, bygg videre pÄ dette. Vi trenger ogsÄ en backupplan i tilfelle vÊrgudene - i likhet med Roskildefestivalen - har tenkt til Ä sabotere vÄrt ypperlige treff.

Dessuten vil jeg se flere pÄmeldte. Ikke nÞl med Ä sende meg post pÄ DSGF hvis det er noe man lurer pÄ, er redd for og andre slike ting.

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 23:40
plysjhai
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Apr 2003
vrÊl! jeg ogsÄ vil vÊre med.. ogsÄ vil jeg prÞve twister moves.. jeg sikla jo pÄ den en hel dag, nesten..

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 09:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

CD-spiller er fikset. (MÄ kanskje fÄ testet den fÞrst... Wink)

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 10:21
SecretWindancer
l33t
l33t

Panter skrev:
SecretWindancer skrev:

*Holde rundt*
Bli kjent med meg???
Jeg kommer fÄ treff og jeg er ikke skummel!
Jeg skal beskytte deg fra skumle grobianer!

Dessuten er dsgf treff bare gĂžy!

Kan du det? Neutral
Det hadde vĂŠrt fint, kanskje jeg tĂžrr likevell.
Har jo veldig lyst Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 14:09
SecretWindancer
l33t
l33t

Baj skrev:
Jeg stiller gladelig som "fadder" Smile
Aurora har helt rett. Ingen blir kastet vann pÄ sÄfremt personen ikke ber om det :p Men Aurora har egentlig ordlagt seg best, sÄ jeg lar det vÊre med det Smile

Jeg kan komme til skade for Ă„ be om det Razz
Men det er ikke slik at man mÄ vÊre med pÄ alt som blir gjort?

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 14:11
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Naturligvis ikke Smile Man blir med pÄ akkurat det man har lyst til.

Det sendes ut mailer nÄr pÄmeldingen er avsluttet, og her krysser man av pÄ hva man skal og ikke skal, men dette gjelder egentlig ting som spising etc, fordi det som regel krever en reservasjon.

Hvis det var mindre ting du mente, sÄ tvinger vi naturlig nok ingen til Ä gjÞre noe som helst, man skal bare ha det gÞy (helst Wink)

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 14:16
SecretWindancer
l33t
l33t

Og dere passer pÄ sÄ jeg ikke sitter aleine i en krok hele tiden? =/

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 14:35
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Of course Smile

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 15:00
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
SecretWindancer skrev:
Og dere passer pÄ sÄ jeg ikke sitter aleine i en krok hele tiden? =/

JAAA!
Skal dra deg med overalt du Ăžnsker Ă„ bli dratt!
(Vel ikke ned i soveposen, for der skal Baj vĂŠre..) ;p

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 15:05
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 14 av 20 [395 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Neste
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet