DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Filosofi
satanist?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 7 [140 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Neste
Av Innlegg
ståpåhodet
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004
en av kompisene mine har opplevd at folk har korset seg når han gikk forbi Cool

RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes

InnleggSkrevet: Fre 04 Jun 2004, 17:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
ståpåhodet skrev:
en av kompisene mine har opplevd at folk har korset seg når han gikk forbi Cool

Jeg har vært bortpå værre.

InnleggSkrevet: Fre 04 Jun 2004, 19:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Hva da?
Nyskjerrig

InnleggSkrevet: Fre 04 Jun 2004, 19:57
Sist endret av lupin den Søn 06 Jun 2004, 11:09, endret 2 ganger
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Det kan jeg fortelle på msn, alt for riski og skrive det her Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 04 Jun 2004, 21:10
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Oki doki, da får jeg sette meg ned og mase når du logger på Very Happy

InnleggSkrevet: Søn 06 Jun 2004, 11:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Det er så utrolig irriterende Neutral HVORFOR KAN IKKE FOLK LÆRE SEG HVA SOM SKILLER SATANISTENE FRA METALLERNE OG GOTHERNE?
Når man først kommer med beviser så bare avviser de dem!
*sur*

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 18:20
darkfrog
l33t
l33t

fordi folk vil ha noen og rake ned på,og fordi folk er DUMME SVIN,det er faktisk noen som har vett,jeg har opplevd at folk faktisk har kalt meg metaltryne og ikke satanist Razz
det er gjerne disse rap idiotene og syrehuene(det er de som hører på tecno og trance for dere som lurte)som dømmer oss etter utsende,og fordi de tror at hvis man ikke hører på rap eller tecno så er man ikke sikelig kar
TECNO er ikke engang MUSIKK,musikk er laget av INSTRUMENTER,tecno er laget av en DATAMASKIIIIIN eller en annen form for ting,men man kan ikke spille tecno på en gitar
og rap er jo bare en kar som står med buksa på knerne og forteller om hvor mange damer han knulla på en fest og hvor mye han drakk og at han blei sikelig høy,så sier han det veldig fort med samma beat hele tiden,noe som blir IRRITERENDE tilslutt,også skal man overdrive ordene "jåv,motherfucker og your mama" også skal de mobbe noen mest mulig,også når de skal mobbe deg så sier de "morra di"...HVA FAEN???du skal mobbe MEG,ikke morra mi,hvem bryr seg om MORRA MI???de sier "jeg knulla morra di igår jeg" og så??hvem BRYR SEG???hvis du liker og ha sex med gamle damer så be my guest...poenget mitt her er jo da at folk dømmer oss fordi de lider av fremmedfrykt,de vet ikke hva vi er eller hva vi står for,så derfor dømmer de oss etter det DE TROR er riktig...men nå tar jeg snart helt av så jeg slutter nå Razz

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 19:11
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ja!

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 20:34
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
SecretWindancer skrev:
Det er så utrolig irriterende Neutral HVORFOR KAN IKKE FOLK LÆRE SEG HVA SOM SKILLER SATANISTENE FRA METALLERNE OG GOTHERNE?
Når man først kommer med beviser så bare avviser de dem!
*sur*

Jeg har venner som er alle de tre du nevnte. Men det er likevell vanskelig å skille de forskellige fra hverandre da, med bare å se... Umulig i mange tilfeller..

Kansje det var det du mente, men jeg synes heller at vil man vite så spørr og ikke døm i forkant.

Og før enn uttaler seg bør en jo også ha litt peiling.

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 21:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Det er nettopp det som er problemet Neutral alle tre typene er like like.
Men folk tar det forgitt at alle er satanister når man går sort kledd og hører på en annen type musikk en resten av verden.

Såklart finnes det de som vet mer, sånn som du sier, du har venner, og da vet du jo også at det finnes andre som går sortkledd med masse sminke og hører på metal som ikke er satanister.

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 21:55
Ronja

Å det finnes jo masse forskellig innen metall... Det er jo umulig, men poenget er jo at faktisk det er fåtallet avv svartkledde som er satanister.

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 21:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Mennesker elsker å kunne sette andre i bås. Slik skaper man veldig enkelt et skille mellom "oss" og "dem". Får å få seg selv til å virke bedre er det mange som er nødt til å rakke ned på andre. Dessuten er det faktisk en del mennesker som faktisk tror på stereotypene TV serverer oss. Går du i svart er du satanist og sannsynligvis slem, er du blond er du dum og naiv, går du i sægge-bukser er du litt treg og snakker stygt om andres mødre, går du i joggedress er du harry og kjedelig osv.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Fre 11 Jun 2004, 09:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Ronja skrev:
Å det finnes jo masse forskellig innen metall... Det er jo umulig, men poenget er jo at faktisk det er fåtallet avv svartkledde som er satanister.

Det er veldig veldig mye forskjellig,
men så ser man jo på foreksempel en som hører mye på iron maiden og metallica og den slags, er ikke alltid like utfordrene i klesstilen som svartmetallerne. Power metallen har også en ganske mild stil.

InnleggSkrevet: Fre 11 Jun 2004, 10:59
SecretWindancer
l33t
l33t

Selv om det ALLTID er unntak.
Jeg drar ikke alle over en kam nå Razz
Jeg bare snakker utifra mine egne erfrainger,.

InnleggSkrevet: Fre 11 Jun 2004, 11:00
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
darkfrog skrev:
og rap er jo bare en kar som står med buksa på knerne og forteller om hvor mange damer han knulla på en fest og hvor mye han drakk og at han blei sikelig høy

Er ikke dette nesten akkurat det denne tråden handler om?
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Lør 12 Jun 2004, 13:41
Ronja

Tydelig at ikke bare svartkledde blir dømt uten grunn.. *kremt*

InnleggSkrevet: Lør 12 Jun 2004, 14:31
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Men det er jo nettopp det tekstene handler om!
Jeg kan sikkert halvparten av tekstene til for eksempel Eminem utenat, så jeg vet hva jeg snakker om.

InnleggSkrevet: Lør 12 Jun 2004, 15:26
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Etter min mening har Eminem klart å holde seg lenger unna slike tekster enn andre rappere. Men poenget er at selv om en stor del av raptekster har dette som tema, skal man ikke skjære alle over en kam. Akkurat som at selv om man er svartkledd er man ikke nødvendigvis satanist..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Lør 12 Jun 2004, 15:37
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Nei, det har du rett i.

Men alle rapper jeg kjenner til rapper om det. Mer eller mindre.

InnleggSkrevet: Lør 12 Jun 2004, 15:42
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Selv hører jeg en del på hiphop, men er veldig kresen. Har ikke tekstene noe budskap annet en at vedkommende er høy eller full eller erigert, finner jeg sangen ikke interessant i det hele tatt. For tekstene er det viktige i hiphop. For det meste sverger jeg til Tupac, for han skrev flotte og poetiske tekster.

Men nå vandrer jeg litt av topic, husker jeg ikke feil, har vi en hiphoptråd..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Lør 12 Jun 2004, 15:49
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 7 [140 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Filosofi
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet