DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
ei dame blei singel
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [16 Posts]  
Av Innlegg
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
 ei dame blei singel

Ei i klassa blei singel og fortalte det i dag. Ho er snål, kunne godt tenkt meg ho, men er ikke forelska. Men alikevell ga det meg en varm følelse. ett velbehag.
Da jeg skulle få besøk av ei ana jente, sa ho at ho kom snart ho skulle bare spise med kjæresten sin.
Da blei jeg liksom deprimert.

Hvorfor i all verden føler jeg slik? Jeg er ikke forelska i noen av de.

Fakta er at jeg har ingen vil veldig gjerne ha men...
Om jeg får noen, kommer jeg da til å være sjalu som bare det? Det er ikke bra. Og prinsipielt vil jeg nok ikke vise det.

InnleggSkrevet: Ons 21 Apr 2004, 18:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
mattestykke; gud som jeg kjenner meg igjen der..
jeg faller for alt og alle egentlig.. jeg finner ALLTID en fin side ved en person.. selv om vi ikke er kjærester, men han forteller meg han skal ut med en venninne får jeg denne sjalusien.. jeg viser det ikke nei, men den er der.. og det gjør litt vondt ;( Nå er jeg tilbake med kjæresten min, og jeg er og vil alltid være sjalu.. Han vet hvordan jeg er, så han er ikke typen som briefer om alle venninnene sine.. fordi jeg blir alltid sittende igjen med en ekkel følelse.. Det er ikke det at jeg ikke stoler på han, fordi det gjør jeg, han er verdens snilleste person på denne jord og kunne ALDRI tenkt seg å såre meg.. Men likavel syntes jeg det er fælt å tenke på atte han er der ute med andre jenter, mens jeg sitter hjemme å venter på han..ouff.. dette er et problem Sad

InnleggSkrevet: Ons 21 Apr 2004, 19:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Det har vel noe å gjøre med det iboende instinktet om at man alltid vil være den som kommer i første rekke. For alle. Uansett.

InnleggSkrevet: Ons 21 Apr 2004, 20:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Jeg trur det som regel er slik når det er noen du kjenner.

InnleggSkrevet: Ons 21 Apr 2004, 22:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pjusk
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004
Prøv bare og konsentrer deg / dere om andre ting...

InnleggSkrevet: Man 26 Apr 2004, 19:28
Sist endret av Pjusk den Søn 02 Mai 2004, 21:29, endret 2 ganger
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Jeg kjenner meg litt igjen i det mattestykke sier. Når venninner av meg sier at uff, nå har det blitt slutt, nå er jeg singel igjen - så har mesteparten av meg medlidenhet, men i en krok er det en liten del av meg som sier yesssss. Tilsvarende er det en liten meitemark av sjalusi som vrir seg når jenter jeg kjenner treffer nye potensielle.

Merkelig nok gjelder aldri dette kjæresten min. Hun kan prate om eksen sin eller vase rundt med vennene sine så mye hun vil, og jeg merker ikke et fnugg av sjalusi. Hun sier hun har det på samme måten.

Dette har jeg tenkt en del på, og funnet ut at det må vel ha noe å gjøre med sånn vi er satt sammen. Det er egentlig ikke så mye å gjøre med, annet enn å prøve å ignorere det. Teorien min er at når jeg får vite at andre jenter blir ledige på markedet, så blir jeg glad fordi da kan de potesielt bli mine. Kjæresten min har jeg allerede, så det er liksom ikke så stress.

Det henger ikke på greip, jeg vet - slik ting ligger an nå kunne jeg aldri tenke meg noen annen kvinne enn min kjære. Samtidig har jeg ingen bedre forklaring (men hører dem gjerne). Freakish

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 17:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

jeg og kjæresten min er også ganske tette sammen, ettersom vi kjenner hverandre fra barneskolen.. Men jeg må si jeg blir ganske sjalu når han begynner å prate om eksene sine, og vi møter dem på fester.. Og han blir borte for å prate med hun/dem.. Det syntes jeg er fæælt.. Ikke at jeg tror min kjære kunne tenkt seg å være utro, men uff.. jeg får frysninger på kroppen når han prater om andre forhold.. Men jeg skjønner han, jeg prater jo selv om andre forhold fordi han vil vite det.. men sånn er det.. jeg fikser ikke å høre på hans prat om andre ekser.. *grøsse*.. men det er jo noe jeg bare må bli vant med ettersom en av hans ekser er ganske god venn av familien hans.. jaja..thats life?

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:45
Pjusk
Spitzy (!)
Spitzy (!)

aniraC , hmm.. prøvd og snakke med han om det ?
Kan jo hende det hjelper / letter litt på ting..

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 15:42
aniraC
Moderator
Moderator

hvis han virkelig ikke har tatt hintet så vet jeg nesten ikke.. Jeg pleier alltid å være ganske fraværende når han prater om ekser.. han ser det, holder litt munn.. også går det om igjen.. altså, det er ikke snakk om hvor koselig osv de hadde det, mere om hvor de har vært, hvor hun er osv osv.. det kan bli litt vondt noen ganger, går det over streken, så skal jeg si ifra verbalt, jeg vet han elsker meg...

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 19:07
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Hintet? Hintet? Kjære deg, du må ikke basere deg på hint! Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor jenter ikke kan lære seg først som sist at gutter ikke tar hint.

InnleggSkrevet: Fre 14 Mai 2004, 11:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Randar

Cafein skrev:
Hintet? Hintet? Kjære deg, du må ikke basere deg på hint! Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor jenter ikke kan lære seg først som sist at gutter ikke tar hint.

Enig meg du. Jeg jenter som sier rett ut hva de mener er best!
"Hint" kan man lære seg å skjønne jo lengre man er sammens med dama, det er iallefall min erfaring.
Hinst som kommer som fysiske signaler er letter å skjønne Wink Rart det der du.

InnleggSkrevet: Fre 14 Mai 2004, 18:44
aniraC
Moderator
Moderator

Hadde du ikke tatt hintet om dama di hadde blitt HELT fraværende og nesten lukket ørene når du begynte å prate om eksdama di? Da syntes jeg mer det er litt synd på dere gutter altså Razz

InnleggSkrevet: Fre 14 Mai 2004, 20:04
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
aniraC skrev:
Hadde du ikke tatt hintet om dama di hadde blitt HELT fraværende og nesten lukket ørene når du begynte å prate om eksdama di? Da syntes jeg mer det er litt synd på dere gutter altså Razz

Jeg kan bare si som Cafein.. gutter tar IKKE hint. Å bli fraværende og lukke ørene er et hint. Gutter forstår det ikke. Sånn er det bare Rolling Eyes
Alt du vil at gutten skal forstå/vite må du fortelle med o-r-d. Gjerne flere ganger Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 14 Mai 2004, 20:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Randar

aniraC skrev:

Vel. Trur faktisk det er et fåtall som ikke ville ha merket det.
Men jeg syns heller det er mere sundt at han snakker om dem, enn å heller tie å tenke på dem... Men ikke missforstå! Jeg blir en smule sjalu når ei dame jeg liker begynner å snakke om eksene sine evnt. om gutter de liker.
Jeg må si som Helge at jeg føler meg så trygg på dama mi, og jeg trur hun er like trygg på meg, at om vi snakker om eksene våres så gjør den ingenting.

InnleggSkrevet: Fre 14 Mai 2004, 20:17
aniraC
Moderator
Moderator

bah. du må ikke tro jeg føler meg utrygg på kjæresten min.. Jeg har kjent han siden jeg var liten.. Han er min perlevenn, ekskjæreste, og min kjæreste nå igjen Smile Han er aalt for meg.. Og jeg stoler på han kjempe mye, men jeg syntes det er fælt å høre han prate om andre damer.. sånn er jeg ..Sad

InnleggSkrevet: Fre 14 Mai 2004, 20:19
Pjusk
Spitzy (!)
Spitzy (!)

syns egentlig det har mer med følelser , enn det og stole på han / henne det det er snakk om.. Wink

Følelser har stor innvirkning uansett hvor mye man stoler på en person

( jeg er ikke flink til og formulere svar / punkter ) Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 20:06
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [16 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet