|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Hvasst..? Hehe, passende beskrivelse det.. 
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 18:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: lothlorien. ok da, oslo.
|
-you cheated!
-pirat...
jack sparrow er min guru. i will say no more.
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 18:26 Sist endret av rotta den Ons 14 Apr 2004, 18:28, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ståpåhodet
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
|
NAGLER ER FEIGT-ROTTA ER FEIG
vondt i armen 
|
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 18:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

|
rotta lever.
vold er feigt i seg selv
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 18:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

|
ROTTA ER STEIN HAKKE TOILLAT!
sorry. off min egen topic.
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 18:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Noen bør ta å lese I, Lucifer. Da får man et latterlig bra inntrykk av satan. hihi. Satan ser sannsynligvis usannsynlig kjedelig ut tror jeg.
Kanskje litt sånn osama bin laden aktig? (osama ser BOOORING ut)
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Fre 16 Apr 2004, 21:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Mareth skrev: | Noen bør ta å lese I, Lucifer. | er det en bok? biografi...? 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Lør 17 Apr 2004, 02:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Hehe, Glenn Duncan har skrevet den. Gud vil ha lucifer tilbake til himmelen igjen, men lucifer må bevise at han kan leve en måned på jorda og gjøre bra ting. Lucifer får da kroppen til en tragisk mann ved navn Declan Gunn. Declan skulle egentlig ta selvmord, men lucifer våkner opp i han akkurat rett før. Ganske tøff bok altså! Jeg måtte le rått et ganger da jeg satt å leste i den på banen. Folk så litt rart på meg. Men der fikk man et tøft bilde av satan 
|
Skrevet: Lør 17 Apr 2004, 13:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Glenn Duncan og Declan Gunn høres veldig likt ut...
Men boka høres kul ut, den skal jeg lese. Har faktisk skrevet det opp inni hånda..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Lør 17 Apr 2004, 17:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Glenn Duncan skriver med en skummel overbevisning. I fear for his soul 
|
Skrevet: Lør 17 Apr 2004, 18:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
Re: satanist?
rotta skrev: | hei
jeg er gother. sånn bortimot. jeg annser i hverfall meg selv for å være sånn nesten goth. dette innebærer at jeg som regel bruker sorte klær og lærarmbånd med nagler på. jeg tror nok jeg er litt for lystig av natur til å være en fullverdig gother. og så er klærne mine bleket av uvettig bruk av blenda. men poenget er: en altfor høy andel av folk jeg møter på min vei tror jeg er satanist. jeg har aldri(nei, faktisk aldri) iført meg et smykke eller klesplagg som viser et satansk symbol eller annet satansk eller gudsspottende motiv. det nærmeste du kommer er et kjede med en ankh på(egyptisk symbol på livet, også kalt 'livets nøkket'). noen av vennene mine har ofte på seg symboler som opp-ned kors og pentagrammer, men jeg tror ikke egentlig det har noe å si. når disse idiotene jeg snakker om ser et symbol de ikke vet hva er, slik som ankh-en, regner de med at det er et symbol på satan sånn uten videre. en kar spurte meg for noen dager siden: hva er det symbolet(ankh)? sånn satan-greie? han var en dust. jeg vet at mange satanister har gotisk klesstil, men det er jo bare noen prosent av de som kler seg slik som faktisk tilber satan. jeg har faktisk møtt folk som ikke tror meg når jeg sier at 'jeg er ikke satanist, jeg bare kler meg slik jeg synes er tøft'. har spurt noen mennesker om de vet hva en satanist er, og svaret er som regel 'en som kler seg i sort og nagler', eller noe tilsvarende. jeg har hørt at en lærer på skolen min bodde på hybel med en satanist engang. hun så ut akkurat som alle andre, men hun utførte fæle ritualer og synes kirkebrann var stas. DER har du en satanist. blir ikke sur. neida. blir ikke det. bare litt trist.
hva mener gale folk? |
jeg har det samme problemet, jeg gikk under "kirkebrenneren" på ungdomsskolen en tid. og DEt syntes jeg ikke var no morro.
Men jeg ser på meg selv som metaller da, ikke gother, men mye blir likt.
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 22:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
uffbare fordi jeg går med nagler på 9 cm og lang frakk og tshorter hvor nonner misshandler andre personer og svarte klær og har oppned kors blir jeg kalt for satanist også :O og vet du hvorfor folk kaller oss satanister???fordi de ikke VET BEDRE,fordi folk tror at en satanist er en som går med klær som oss,men det er feil,en satanist skal ikke trekke SÅ mye oppmerksomhet,og satanister brenner ikke kirker og de dreper ikke kristne,de ofrer ikke små barn og de er ikke så fæle som folk skal ha det til,folk er uvitende og du gjør smarterst i og ignorere dem og bare fortelle dem at de veit ikke hva de snakker om i det hele tatt,foreksempel kom det en kar opp til meg på T-banen for noendager siden og lurte på hvorfor i alledager jeg så ut som et jævla satanist,så jeg ga han moralpreken,og da beklaget han og gikk tilbake til sitt,ignorer blikk og hvisking bak deg
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 23:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
Altså...Japp. I remember you told me.
|
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 00:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
ja mulig jeg sa det til deg engang,men altså,sånne folk irriterer meg,hvis dere ikke vet hva dere snakker om så shut the fuck up,jeg tror ikke det fins noe mer irriterende en og diksutere noe med noen som ikke har peiling i det hele tatt
et godt ekesempel på det er jo disse metal fjortiss gother svina,som tror de har så peil på musikk,og de har vert metal i 2 uker og hører på HIM og syns det er sååå tøft,også skal de komme til meg og begyne og diskurete svartmetal,så kommer de med at Dimmu er svartmetal,for og gjøre det klart for dere så er IKKE Dimmu svartmetal,hvorfor??svartmetal skal ikke ha synth for det første,så da blir jo Mustis arbeidsløs,svartmetal skal ha et vist innhold av kirkebrann og satansnakk,noe Dimmu ikke har nok av,men det er et tema for en annen tråd,anyways,poenget mitt er det at hvis dere ikke VET hva en satanist er,og hvis du ikke skjønner forskjelen på en satanist og et metal head så kan du egentlig,teoretisk sett,dra til helvette,så versåsnill folk,nestegang du ser en kar med svart hår og lang frakk og nagler osv så betyr ikke det at han er satanist,la han være i fuckings fred og dette var dagens moralpreken,og menigheten takker for din oppmerksomhet,vi vil nå sende kolekten rundt 
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 08:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Plakat som hang ute i byen i Kristiansand for ei sund siden, til Lestat fjernet de de fant..
DET er tåpelig oppfattning av satanister det..
''Gothere!!!
Er du en som stempler alle som går kledd i svart for satanister? Da skal du faen meg ta en titt her! Gothere er IKKE satanister! De bryr seg ikke om religion eller noe annet trossamfunn,selv om mange av dem er forelsket i tanken om det. Det er få mennesker som vet noe særlig om Gothere, de tror bare de er satanister og setter punktum der.Men det er helt feil, de har IKKE noe med satanisme å gjøre.Ja de går kledd i svart,liker litt ''løse'' klær og ofte nagler++, men kanskje de liker å være anderledes,skille seg ut akkurat som andre ''vanlige'' folk har sin egne ''stil''. Gothikken har eksistert i mange hundre år og det er mange stereo typer innenfor den Gothiske subkulturen. Det er ikke en bevegelse og ''rekrutterer'' ikke ''normale'' mennesker,de byr seg ikke om hva andre syntes.De er alle verdifulle på sine egne måter og det å ikke bry seg hva andre syntes er verdifullt.Satanister derimot er djeveldyrkeree som driver med orfing,dyrespising,dyresex,blod drikking og avførings ''måltider'' .. osv.
DET er forskjellen!!! Ha en fin dag,håper du tenker deg godt om før du slenger en kommentar til en som går kledd i svart neste gang du ser en!''
|
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 08:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
fyfaen,han som skrev den plakaten fortjener og få tannpirkere banket inn under fingerneglene,altså,jeg kjenner en seriøs satanist,og han er imot både ofring og dyreplageri,altså,en satanist er en helt vanli kar med litt anderledes tro en de fleste,han ser FULLSTENDIG NORMAL ut,så det er oss metalfolk som burde kalle dere vanli folk for satanister,FORBANNA SATANISTER altså jeg mener,jeg blir så irritert jeg,det er nå ført opp på lista mi og ha en uhemmet samtale med en uviten idiot*skriver det ned under "drepe en dyreplager" på lista si*
|
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 09:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Sannsyneligvis en av alle de fjortisene som kaller seg for gotere som vi har i byen, som tror de er så sinnsykt kule, og kan alt..
|
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 09:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
Satanister kan være hyggelige mennesker. Jeg kjenner flere, som jeg har truffet gjennom DD, de har en tro, men de driver slettes ikke med alt det negative alle fokuserer på. De kan kanskje ha et "strengere" syn på enkelte ting men jeg selv har ikke opplevd det værre en det.
|
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 14:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeg er som Lene, metaller og ikke gother.
Det at folk ser på meg som satanist og skummel iriterer meg en hel del. Senest i dag gikk det en dame forbi meg og så rart på meg. Gjett hva jeg sa =D "Hopp i havet!" og så sa jeg "Hengehue" etterpå, men det hørte hun nok ikke.
Og, unskjyld meg, men hold kjeft om dere ikke vet hva dere snakker om. Jeg skal ikke uttale meg mye om satanisme, men jeg kan si så mye som at satanisme er IKKE å brenne kirker eller ofre mennesker og dyr. Og jeg har lest "reglene", om jeg kan kalle det det, og de var veldig greie, jeg er nokså enig med dem.
Dette iriterer jeg meg over hver dag, fint å få det ut.
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Ons 02 Jun 2004, 21:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
pterodaktyl skrev: | Jeg er som Lene, metaller og ikke gother.
Det at folk ser på meg som satanist og skummel iriterer meg en hel del. Senest i dag gikk det en dame forbi meg og så rart på meg. Gjett hva jeg sa =D "Hopp i havet!" og så sa jeg "Hengehue" etterpå, men det hørte hun nok ikke.
Og, unskjyld meg, men hold kjeft om dere ikke vet hva dere snakker om. Jeg skal ikke uttale meg mye om satanisme, men jeg kan si så mye som at satanisme er IKKE å brenne kirker eller ofre mennesker og dyr. Og jeg har lest "reglene", om jeg kan kalle det det, og de var veldig greie, jeg er nokså enig med dem.
Dette iriterer jeg meg over hver dag, fint å få det ut. |
Flott det er fler =)
|
Skrevet: Ons 02 Jun 2004, 21:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: