|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
raymond
Främling

Ble Medlem: 17 Mai 2004 Innlegg: 8
|
Hva bør jeg gjøre
Er i en situasjon nå.. Hvor hun jeg liker ikke syns hun er pen, jeg synes hun er kjempe pen.. så jeg slenger på med kommentarer osv..!
Bare lurer på om det er lurt? Noen andre tips?
Samme har skjedd meg før, hun jeg likte før var også sånn, hun var egentlig en del værre.. ga henne komplimenter osv, men følte ikke at det hjalp så mye..
Hun jeg liker nå derimot har påpekt at jeg har gitt henne mer selvtilitt og sånt, det må jo telle for noe?

|
_________________ hmm, love hurts..!
Skrevet: Man 24 Mai 2004, 21:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
Fortsett sånn! (:
Bare ikke overdriv, da blir det lett å ikke ta deg seriøst. Som med alle andre ting.
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Man 24 Mai 2004, 21:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
ja uff.. innpåslitne gutter er jæævelig.. også er det så vanskelig å si ifra. Kanskje hun utrykker det som at hun syntes det er utrolig koselig, men innerst inne føler hun seg ubekvem. Så ikke overdriv !
LYKKE TIL 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 15:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
Så jenter synes det er vanskelig å si ifra... Det forklarer litt for meg.
Ho ignorerte meg i klasserommet, svarte ikke på msn eller telefon, ho fikk sagt i fra, men da ville jeg bare være venner, det sa ho ja til, men siden jeg ikke foretok meg noe men merka ho ignorerte meg i klassa, snakka aldri til meg osv,.. Ja gidder ikke si mer om det.
Ho sa ja første gangen ho repeterte det til og med, så sa ho nei!
Blei skuffa. FRYKTELIG skuffa. SÃ¥ jeg tenkte ikke helt klart.
Var første gang jeg hadde prøvd meg på 6-7 år.
|
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 18:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
En gyllen regel når det gjelder jenter og komplimenter:
-Gi komplimenter som går på utseende hvis jenta er smart...
-Gi komplimenter som går på intellekt hvis jenta er pen...
Hvis jenta er både pen og intelligent så kan man klokelig holde kjeft, er hun ingen av delene så har man ikke behov for å komplimentere i utgangspunktet
En annen ting; jo mer interessert du er, jo mer likegyldig skal du opptre...funker hver gang...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 18:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
QIQrrr skrev: | En gyllen regel når det gjelder jenter og komplimenter:
-Gi komplimenter som går på utseende hvis jenta er smart...
-Gi komplimenter som går på intellekt hvis jenta er pen... |
Dæven, så utspekulert! Funker det på mannfolk også?
Sitat: |
En annen ting; jo mer interessert du er, jo mer likegyldig skal du opptre...funker hver gang... |
Nja, det kommer vel litt an på jenta. Jeg pleier sjeldent å fatte interesse for gutter som oppfører seg likegyldig overfor meg. Jo mer likegyldig, jo mindre interessert blir jeg, faktisk. (Det betyr naturligvis ikke at man skal være slitsom og masete; bare vis interesse.)
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 19:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Veronica skrev: | Sitat: |
En annen ting; jo mer interessert du er, jo mer likegyldig skal du opptre...funker hver gang... |
Nja, det kommer vel litt an på jenta. Jeg pleier sjeldent å fatte interesse for gutter som oppfører seg likegyldig overfor meg. Jo mer likegyldig, jo mindre interessert blir jeg, faktisk. (Det betyr naturligvis ikke at man skal være slitsom og masete; bare vis interesse.) |
Helt enig! Hvis noen er likegyldige ovenfor meg, antar jeg at de ikke er interesert. Dermed mister jeg også interessen.
Eller det kan slå i motsatt rettning, at jeg blir frustrert og masete. Det har heldigvis ikke skjedd så ofte! Den gangen d skjedde skremte jeg gutten dit peppern gror! Han var antagelig ikke interesert 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 25 Mai 2004, 20:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
sannepus skrev: | Eller det kan slå i motsatt rettning, at jeg blir frustrert og masete. Det har heldigvis ikke skjedd så ofte! Den gangen d skjedde skremte jeg gutten dit peppern gror! Han var antagelig ikke interesert  |
Den gang jeg var masete og innpåsliten endte jeg etterhvert opp med kjæreste.. uhm.. og nå har vi vært sammen i over 4 år og bodd sammen i to.. 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Fre 28 Mai 2004, 23:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg driver og blir vilt SMSflørtet med for tiden, og jeg flørter tilbake. Gøy, er det. Og tankevekkende
Stillhet derimot, blir heller øredøvende. Når noen ikke tar kontakt, bare kommer med korte svar... det gir jo ikke akkurat inntrykk av interesse. Så da blir det vanskelig å skulle opprettholde interesse selv, spesielt hvis man har vært borti liknende før...
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 29 Mai 2004, 00:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Min "taktikk" for en stund tilbake gikk på å bli venn med hun jeg var interessert i, og etter en stund plumpe ut at jeg hadde følelser for henne. Det resulterte noen ganger i at hun ble veldig defensiv og lite kontaktsøkende, men jeg passet på å opprettholde kontakt på en slik måte at hun følte at jeg hadde funnet meg til rette med at jeg ikke kunne få henne. Grunnen til at jeg gjorde det slik var på grunn av at hun ikke var singel.. Ideen var liksom at hvis det en gang skulle gå skeis med forholdet hun var i, eller det av en eller annen grunn skulle oppstå interesse for meg så skulle hun vite at jeg ventet med åpne armer, hehe..
Det funket rimelig dårlig, men hva skal man gjøre da? Rant jo over av ønske om å si det som det var til henne, pluss at jeg som venn skrøt av at jeg alltid var ærlig..
Dessuten synes jeg personlig at det største komplimentet man kan få er å høre at noen er forelsket i en. Det er liksom en totalitær vurdering som gir toppscore på alle punkter..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Lør 29 Mai 2004, 02:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
jeg skjønner hvordan du har det,jeg har en kjempekjempe god venn som påstår hun ikke er pen,når hun egentlig er sikelig pen,men hører på mneg??neida,hvorfor klarer ikke dere kvinner innse at dere faktisk ikke er så fæle som dere skal ha det til (nei dette gjelder aldeles ikke alle,jeg vet om jenter som tror de er verdens deligste)
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 00:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
jeg sier "hei sexy" jenta sier "hei du"
det tolka jeg som ikke interessert ialefall. Tar jeg fil?
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 00:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Tror ikke du bør overanalysere sånne svar. Kanskje du tok henne litt på senga, kanskje hun angrer på at hun bare svarte "hei du" tilbake.
"Han tolket de stive brystvortene som en klar avvisning" 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 08:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |