|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
det er jo også fordeler med å bombe ned blokker! da har du plass til å bygge noe nytt!...høyre er noe tull, men det er vel ikke tema...
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 01:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Høyre har jo Ine Marie Eriksen da!!!
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 02:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
sier meg ingenting, men hvis det er noe i den dama så må vi geleide henne ut av elendigheten og inn i noe bedre!
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 02:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
http://www.epos.stortinget.no/database/epos/persdetalj.stm?initialer=IME&aktuelle=&vismeny=
Hun er pen!
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 03:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
hvis det er noe hold i henne så viser si ho bare at det finnnes bedre partier!
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 03:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
MAgger'n
Främling

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 16
|
meine hüter skrev: | det er jo også fordeler med å bombe ned blokker! da har du plass til å bygge noe nytt!...høyre er noe tull, men det er vel ikke tema... |
Hva i granskauen snakker du om ?
Og til Terning : Hva mener du ? Hva legger du i "slik" ? Å stemme blått, eller å holde seg til et parti?
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 12:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
Å stemme blått.
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 13:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
at det er fordeler med alt, men fordelene må sees i forhold til de andre fordelene amn kunne hatt. stem rødt, folkens!
|
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 11:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Terning skrev: | http://www.epos.stortinget.no/database/epos/persdetalj.stm?initialer=IME&aktuelle=&vismeny=
Hun er pen! |
Nehei, hun er bare tenner og en guttefrisyre 
|
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 11:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
Nehh.... hun likner kanskje litt på Titten-Tei, men det gjøkke noe 
|
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 13:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Terning skrev: | Nehh.... hun likner kanskje litt på Titten-Tei, men det gjøkke noe  |

|
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 13:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
Hvis ingen andre vil ha henne tar jeg henne med glede jeg da!
|
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 14:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Re: Om det å bli satt i bås
Tittan skrev: | Nå er jeg lei av å alltid bli satt i en bås jeg ikke kjenner meg igjen i, så dermed starter jeg denne tråden. Her kommer jeg til å fortelle litt om hvorfor jeg ikke er kommunist, sosialist, liberal, nasjonalist, konservativ eller ultra-konservativ. Jeg er heller ikke anarkist, økologist (De grønne etc), "personlig kristen" eller fanatist. Ingen skal komme å si at jeg er optimist, eller pessimist når det gjelder verden, mennesket, dyr, trær, mat, drikke, fattige, rike, offer eller overgriper og jeg bryr meg ikke om du har en annen farge enn meg! Du kan være grønn for alt jeg vet, men sier du noe dumt, da forteller jeg deg hva jeg mener!
posten, men jeg håper den er litt logisk  |
du havnet nettopp i en bås: Båsen for slike folk som har en mening om alt og alle, og som nekter å bli satt i bås.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Lør 05 Jun 2004, 22:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
Ja det blir vel som når mario og mamma diskuterer. Mario setter mamma i bås. Kaller ho kommunist fordi ho er enig i noe av det. Diskusjonen kommer ingen vei.
|
Skrevet: Lør 05 Jun 2004, 23:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
Det med å sette folki båser er jo ytterst nødvendig for å forstå hvor en har de forskjellige menneskene, for å beskrive dem... men folk gjør ofte store feil i denne litt vanskelige prosessen...
De dumme menneskene har for få båser å sette deg inn i, fordi de klarer ikke skape noen nye båser, sånn som Bagbitern nettopp gjorde. Derfor hører du ikke hjemme der.
|
Skrevet: Søn 06 Jun 2004, 15:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Kalte du meg nettopp dum?
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Søn 06 Jun 2004, 20:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
Jeg sa vel egentlig implisitt at du ikke var dum!
|
Skrevet: Søn 06 Jun 2004, 20:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Ok. Stop der. Holde seg til tema!
Moderator-Maria
|
Skrevet: Søn 06 Jun 2004, 23:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
|
Av personer som ikke vil bli satt i båser setter jeg meg på lista. Ikke bare vil en karakterisering av meg som liberalist, sosialist, anarkist osv. være feilaktig, jeg går også med liv og lyst inn for ikke å være trofast mot noen ideologi. Jeg er en idealist, det ligger i blodet på meg, men tanker, ideer og syn på samfunnet må ikke dveles ved for lenge, mener jeg. Når jeg møter en idé eller tanke, vurderer jeg den og filosoferer over den, men etter en stund kaster jeg den bort og sitter igjen med en essens, noen gode ideer som jeg tar med som ballast. Dette er en prosess som må gå kontinuerlig om en skal få et mer helhetlig og nyansert syn på samfunnet. Slik ser iallefall jeg på det.
|
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 09:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nuffen
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Aug 2004 Innlegg: 45 Bosted: Trondheim
|
En Ideologi er en måte å se samfunnet på. Om det er Tittan sitt "plukk litt her, og litt der"-ideologi, eller om det er en av de forskjellige sosialistiske ideologiene gjør ingen forskjell her. En ideologi er et politisk grunnsyn om hvordan samfunnet bør være, en måte å forstå hvordan samfunnet er, og hvordan man evnt endrer det sånn man vil ha det. Tittan mener at å stemme på det partiet han mener gjør en best jobb er best. Dette er hans ideologi. Noen mener at markedet skal styre (med andre ord, kapitaleierne, borgerskapet), feks dlf. Dette er en ideologi. Jeg mener at arbeidere og andre utbyttede og truede bør samle seg, og innføre et reelt demokratisk system i Norge gjennom praksis. Dette er og en ideologi. Det å si at alle ideologier er roten til alt ondt er faktisk og en ideologi. Det som derimot er urkjipt, er å bli plassert i bås med feks en anarkist, eller liberalist, kun fordi man er enige med disse ideologiene i enkelte saker. Å plassere folk i bås, sånn som QIQrrr gjør, for deretter å motargumentere ideologien, istedenfor de reelle meningene til personen, er en måte å usakliggjøre, og forhindre seriøs debatt. At han får lov til dette her på forumet forundrer meg.
|
Skrevet: Man 23 Aug 2004, 03:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |