DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
HJEEEEEEEELP
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
LaBomba
Främling
Främling

Ble Medlem: 30 Mai 2004
 HJEEEEEEEELP

Heisann folkens!

Jeg har ett problem. Har kjøpt meg C.S.I. Dark Motives, og holder på å spille dette. Har sittet i flere timer med sak en, kommer ikke lengre. Har funnet nesten alt, men mangler det siste. Eneste jeg mangler er å få han produseren inn til avhør. Og den sprilfjæra på sykkelen, har satt den sammen med en liten bit jeg fant inne i traileren, men vet ikke hva mer jeg skal gjøre. Også var det noe på en ledning på motorsykkelen, jeg fikk beskjed om at jeg var nødt til å se etter sand og slikt, men har ikke peiling på hvordan jeg gjør dette.

Noen som kan hjelpe meg????

Hilsen
Labomba, 21 årSmile

InnleggSkrevet: Søn 30 Mai 2004, 21:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
hei Very Happy
jeg kan desverre ikke hjelpe deg fordi jeg aldri har hørt om spillet,men det hørtes utrolig tøft ut så jeg løp til nærmeste Ram Og Rom,men de hadde det ikke,så jeg blei sikelig fortvila og lurer nå på hvor du har fått tak i dette spillet og hvor mye du ga for det Very Happy

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 31 Mai 2004, 01:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Hm, jeg tror du skal få fingeravtrygg av fjæra (Husker ikke 100%). Dessuten er det et lite fingeravtrykk på tanken til motorsykkelen. Skribler mer hvis jeg kommer på det eller bestemmer meg for å spille det igjen.

Hakket i fjæra skal muligens (av logiske grunner, ikke fordi jeg nødvendigvis husker det) sammenlignes med verktøyet som klippet den, men det var kanskje et aspekt i et senere oppdrag.

Skal du se etter noe veldig nøye på en ting så bruk forstørrelsesglasset først, etterfulgt av et passende instrument for å sjekke om det er noe på det.

Nå fikk jeg nesten lyst til å spille det igjen også.

InnleggSkrevet: Man 31 Mai 2004, 03:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet