|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
Det finnes muligens ikke beviser, men det er det folk sier. Iallefall de antikristne, nå skal ikke jeg uttale meg noe mer om det tror jeg, men satanismen er like ille.
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
SecretWindancer skrev: | Hvorfor er de så stokk dumme at de går rundt og tror da?
bare for og ha en unnskyldning når ting går galt. |
Kan du holde deg saklig!
DE er DUMME?
1. Du rakker ned på så utrolig mange folk uten å ha noe grunnlag for det.
2. Du legger heller ikke frem noen beviser, i den retningen Maria gjør. Ikke at det er positivt å gjøre det på den måten med å ta ut enkelte bibelspråk, for jeg kan ikke forklare det fordi jeg ikke sitter med biblen forann meg. Jeg kan heller ikke forklare alt.
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
Jeg er personlig ateist, men jeg irriterer meg ofte over hysteriske antireligiøse. La folk tro hva de vil! Argumentasjonen er oftest håpløs og nedlatende, til min viten er den store majoriteten av kristne, muslimer, jøder hinduer etc. helt vanlige trivelige folk. Det er helt greit å kritisere deler av religonene og religionsutøvelsen. Jeg har for eksempel ikke sansen for det synet på homofile enkelte kristne yttrer, men jeg vet også at det er mange kristne som er enig med meg i dette. Det er altså lov å la være og skjære alle over en kam.
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Ronja skrev: | Har aldri påstått at det er positivt, men det var jo da en straff. |
Joda, du skrev: Ronja skrev: | Kan du si meg hvor i bibelen det negative står? |
...og det tolket jeg som at du mente det var positivt.
Jeg kan ikke bevise at reiligon er roten til alt ondt, men det har jeg heller ikke påstått. Og det var kanskje ikke meg du mente skulle bevise det. 
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
Ronja skrev: | SecretWindancer skrev: | Hvorfor er de så stokk dumme at de går rundt og tror da?
Kan du holde deg saklig!
DE er DUMME?
2. Du legger heller ikke frem noen beviser, i den retningen Maria gjør. Ikke at det er positivt å gjøre det på den måten med å ta ut enkelte bibelspråk, for jeg kan ikke forklare det fordi jeg ikke sitter med biblen forann meg. Jeg kan heller ikke forklare alt. |
Mitt grunnlag er at jeg selv IKKE har noen tro, og jeg mener at det er TEIT IDIOTISK OSV OSV OG GÃ… RUNDT Ã… TRO PÃ… NOE MAN IKKE KAN FORKLARE.
Du kan sitte og lese i bibelen så mye du vil, men det er tross alt bare en BOK og ingenting mer.
Oppdiktet.
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
La meg forklare litt her.
1. Det jeg reagerte på var uttalelsen om at relgion er roten til alt vondt.
2. Ã… komme med enkelte sitat, greit det, men jeg kan ikke forsvare det. Jeg har biblene ikke forann meg og i mange tilfeller er det jeg ikke kan forklare.
3. Ã… si at alle kristne er dumme er totalt usaklig.
Men igjen, fordi om jeg ikke mener at relgion ikke er roten til alt vondt, betyr det ikke at jeg trenger å angripes med sitater.
Spesielt ikke når det jeg spurte om enda ikke er bevart.
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
maria skrev: | Ronja skrev: | Har aldri påstått at det er positivt, men det var jo da en straff. |
Joda, du skrev: Ronja skrev: | Kan du si meg hvor i bibelen det negative står? |
...og det tolket jeg som at du mente det var positivt.
Jeg kan ikke bevise at reiligon er roten til alt ondt, men det har jeg heller ikke påstått. Og det var kanskje ikke meg du mente skulle bevise det.  |
Nei, var ikke det. Men skulle egentlig bare sjekke om noen hadde grunnlag for å påstå slikt.
Jeg mente heller ikke det var positivt, men bare ba andre om å vise var som skulle var grunnen til at relgion er roten til alt vondt.
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
SecretWindancer skrev: | Ronja skrev: | SecretWindancer skrev: | Hvorfor er de så stokk dumme at de går rundt og tror da?
Kan du holde deg saklig!
DE er DUMME?
2. Du legger heller ikke frem noen beviser, i den retningen Maria gjør. Ikke at det er positivt å gjøre det på den måten med å ta ut enkelte bibelspråk, for jeg kan ikke forklare det fordi jeg ikke sitter med biblen forann meg. Jeg kan heller ikke forklare alt. |
Mitt grunnlag er at jeg selv IKKE har noen tro, og jeg mener at det er TEIT IDIOTISK OSV OSV OG GÃ… RUNDT Ã… TRO PÃ… NOE MAN IKKE KAN FORKLARE.
Du kan sitte og lese i bibelen så mye du vil, men det er tross alt bare en BOK og ingenting mer.
Oppdiktet. |
Kan du holde usakelighetene dine for deg selv?
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
Kanskje du skal fortelle meg hva som ER sakelig?
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
SecretWindancer skrev: | Kanskje du skal fortelle meg hva som ER sakelig? |
1. Ikke si ALLE så lenge man ikke vet noe om alle.
2. Ikke si at det andre gjør er teit, idiotisk eller lignene, så lenge men ikke har grunnlag for det.
3. Ikke slenge ut med påstander i hytt og pine uten å kunne begrunne de.'
Så vil jeg bare legge til at jeg ikke har nevt at jeg er kristen, jeg sier bare jeg har kunnsakper om kristendommen, etter å ha gått på kristen privatskole i 10 år.
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:25 Sist endret av Ronja den Søn 30 Mai 2004, 17:26, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
hva spurte du om da (slettet) *blir irritert*kristne er dumme fordi de tror på noe som står i en jævla bok,hvis du skal tro på allt du leser foreslår jeg at du drar til bokhandelen og kjøper deg en bok om det som skjedde i Rosswelt og Area51 ogsånt,det kommer til og blåse kristenmans skvipet ut av ræva på`rre
og hvis vi skal holde våre usakligheter for deg selv kan du holde dine usakligheter for DEG selv,ingen bryr seg,du er bare et blindledet stakkars menskedyr med kristenmansblod i årene,gjør sammfunnet en tjeneste og lås deg inne i et lite skur og tenk litt over livet ogsånt
Innlegget er redigert.
Moderator-Maria
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
Ronja skrev: | SecretWindancer skrev: | Kanskje du skal fortelle meg hva som ER sakelig? |
1. Ikke si ALLE så lenge man ikke vet noe om alle.
2. Ikke si at det andre gjør er teit, idiotisk eller lignene, så lenge men ikke har grunnlag for det.
3. Ikke slenge ut med påstander i hytt og pine uten å kunne begrunne de.'
Så vil jeg bare legge til at jeg ikke har nevt at jeg er kristen, jeg sier bare jeg har kunnsakper om kristendommen, etter å ha gått på kristen privatskole i 10 år. |
Greit, akkurat det er forståelig og jeg tar det til meg at det var dumt.
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
darkfrog skrev: | hva spurte du om da (slettet) *blir irritert*kristne er dumme fordi de tror på noe som står i en jævla bok,hvis du skal tro på allt du leser foreslår jeg at du drar til bokhandelen og kjøper deg en bok om det som skjedde i Rosswelt og Area51 ogsånt,det kommer til og blåse kristenmans skvipet ut av ræva på`rre
og hvis vi skal holde våre usakligheter for deg selv kan du holde dine usakligheter for DEG selv,ingen bryr seg,du er bare et blindledet stakkars menskedyr med kristenmansblod i årene,gjør sammfunnet en tjeneste og lås deg inne i et lite skur og tenk litt over livet ogsånt |
Har enda ikke påstått at jeg er kristen.
Jeg har sagt at det å si at relgion er roten til alt vondt er feil.
Er jeg kristen så kan jeg vel få lov til å lese i boka mi?
Tydelig at noen bryr seg siden det kommer mange svar.
Kom med usaklighetene mine er du snill.
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Forsiktig med språkbruken.
Moderator-Maria
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
HVORFOR er det feil at det er roten til allt ondt??
og du trenger ikke påstå at du er kristen fordi det lyser kristenmans dumheter ut av hele deg og ja,er du kristen så for all del,les i den lett brenbare boka di du,bli blindledet
mange svarer fordi man blir irriterte på menesker som deg
så vær så jævla snill og bare still meg det spørsmålet du ville ha svar på
Store deler av innlegget er slettet.
Moderator-Maria
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
Maria, gidder du å gjøre noe?
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

|
Kan ikke alle bare ta det litt med ro?
Jeg tror alle har blitt en smule irriterte nå, selv harjeg trukket tilbake mine påstander fordi jeg innså at det var feil av meg, sånn som Ronja sa.
Det er ikke rett og si alle, ikke uten grunnlag.
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
hehe må du ty til hjelp nå??klarer du ikke håndtere en liten frosk engang??
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
darkfrog skrev: | hehe må du ty til hjelp nå??klarer du ikke håndtere en liten frosk engang?? |
Synes synd på deg, fordi du ikke har annet forsvare enn å banne, noe som ikke har noe på denne tråden her å gjøre. Send mail til meg så kan vi krangle, men ikke her.
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
hvor banna jeg i det innleget a??altså,dette er ingen krangel,det er en heftig diskusjon som kansje har gått litt for langt:P kan vi ikke bare droppe det her og si at hvis man vil værer kristen så vær kristen,tro på det du vil men må tåle litt kritikk,vi har alle gått litt forlangt og fortjener juling alle samma:P
|
Skrevet: Søn 30 Mai 2004, 17:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |