|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: Bollnäs city
|
hoho. kanskje jeg skal starte hip-hop band?
hvis david hasselhoff kan, hvorfor ikke meg?
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Tor 27 Mai 2004, 21:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Hvis Hasselhoff kan, så kan hvem som helst. Det å lage musikk er gøy, uansett.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 27 Mai 2004, 21:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
wertoi da. klikk HER
Og si fra når du har den, for da blir den fjernet fort og gæli fra sida min. ok?
(Red: link er fjernet. SÃ¥ vet dere det)
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 27 Mai 2004, 23:30 Sist endret av Voon den Fre 28 Mai 2004, 22:21, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
NÃ¥ har jeg den. Dette er det jeg vil kalla virkelig bra musikk.. 
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 28 Mai 2004, 16:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Du fikk den ja? Den er skikkelig fin
Jeg simpelthen elsker det bandet. Sånn derre "sideproject" av Tool i utgangspunktet. Ta å hør på Tool også. Schism, Parabol og Parabola og.
Ellers så anbefaler jeg Judith og 3 Libras av A Perfect Circle også. Genialt!
|
Skrevet: Fre 28 Mai 2004, 22:15 Sist endret av Voon den Fre 28 Mai 2004, 22:20, endret 2 ganger |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Det må jeg si. Jeg skal se hva jeg kan finne.
|
- Tom Waits
Skrevet: Fre 28 Mai 2004, 22:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Skriver på en egen versjon av 'Knockin' On Heavens Door'.. Gøy, men ikke helt originalt. Teksten blir heller ikke bedre, men får derimot en helt annen mening.
|
- Tom Waits
Skrevet: Lør 29 Mai 2004, 10:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Det er ikke dumt det skal jeg tro. NÃ¥ sitter jeg og suger til meg alt jeg kan av beroligende musikk. Som den musikknerden jeg er tror jeg at musikk er en fantastisk psykolog.
Men forresten: Noen: definer en musikknerd!
En skikkelig god definisjon hadde vært genialt.
|
Skrevet: Ons 02 Jun 2004, 23:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
vel. jeg har ingen generell definesjon på "musikknerd" men jeg definerer meg selv som musikknerd pga. av det enkle faktum at jeg ikke snakker om noe annet om musikk. ikke ofte hvertfall.
så godt som all min tid går med på å enten høre på musikk, spille instrument eller snakke om musikk...
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Ons 02 Jun 2004, 23:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Hmm, altså er en musikknerd en som lever og ånder for å snakke om, lytte til og spille musikk. Eller?
|
Skrevet: Tor 03 Jun 2004, 12:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
pretty much (oi hør så mulitnasjonal jeg er, skriver på engelsk og greier)
jeg skulle virkelig ønske jeg klarte å bygge instrument. Jeg skulle ha bygd en slags 5 strengs-mandolin men litt større og stemt lavere og åpen stemning. SKjønner?
Ooo...finne på egne instrument. Noen ideer?
|
Be A Slæsk
Skrevet: Tor 10 Jun 2004, 17:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Hadde vært gøy å gjøre noe elektrisk som ikke er elektrisk fra før..
Elektrisk mandolin?
|
- Tom Waits
Skrevet: Tor 10 Jun 2004, 18:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
finnes mange av dem!
ellers er det ikke en dårlig idè. Hedningarna var jo de første med elektrisk hurdy-gurdy...bare å finne et sært nok instrument!?
|
Be A Slæsk
Skrevet: Tor 10 Jun 2004, 21:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Elektrisk tamburin! Det høres da ganske raft ut, men det spørs hvordan det vil lyde..
Ellers er jeg veldig fan av elektrisk fiolin..
|
- Tom Waits
Skrevet: Søn 13 Jun 2004, 09:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
uff elektrikse fioliner...blah. no hærk. er vanskelig å få de til å høres bra ut. da må man ha en superduperdyr en og en bra lydmann. det hjelper selvfølgelig å kunne spille og, men ikke alltid det er nok...(grøsser ved minnene av lydene jeg fremkalte på den vite S-forma plastikkdingsen...den forsterka bare alle gnikke-lydene...)
elektrisk tamburin jah. La oss gjøre et bråkete instrument ENDA mer bråkete! sette på masse dist. og kanskje wah-wah?
Det er moro å lage wah-wah effekter på telefonen...hoho...
|
Be A Slæsk
Skrevet: Søn 13 Jun 2004, 14:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Elektrisk fiolin er jo selvsagt bare fint når noen som er flink spiller..
|
- Tom Waits
Skrevet: Søn 13 Jun 2004, 20:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
wertoi skrev: | Elektrisk tamburin! Det høres da ganske raft ut, men det spørs hvordan det vil lyde... |
Neeeeeeeeei! NEI! Aldri!!
IKKE tamburin! *løpe sin vei*
|
Skrevet: Søn 13 Jun 2004, 22:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
jaja, men når det gjelder elektrisk fiolin er det ikke nok å bare være flink nemlig...for det er litt drit med lyden og greier. uff uff.
men ho dama på riverdance, når ha tar av med felesolo på scena (elektrisk sådan, ja) ...er bare helt utrolig...wow...
|
Be A Slæsk
Skrevet: Søn 13 Jun 2004, 22:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Irsk fiolin er jo helt rått.. I tillegg spiller de utrolig fort..
|
- Tom Waits
Skrevet: Man 14 Jun 2004, 12:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

|
ja, det er helt sjukt, hvis du ser på buearmen dems når de spiller er den helt løs, avslappet...skjønner ikke hvordan det er mulig. Og fortsatt klarer de å få skikkelig "trøkk". Var en uke på Irland (Inis Moir, Aran Islands) og spilte irsk musikk i fjor, kanskje den beste uka i livet mitt. Irland er bare utrolig fantastisk på alle måter...
|
Be A Slæsk
Skrevet: Man 14 Jun 2004, 15:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |