|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Troy
Hva synes dere...?
Personlig synes jeg det ble vel mye krig og lite story av og til, men fortsatt en fortreffelig film!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 01:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg likte den, men det var vanskeleg å vite kven ein skulle heie på av grekarane og trojanarane. Syntest også at Brad Pitt ikkje heilt passa inn. I tillegg sat eg i heile filmen og venta på den der hesten Men likte filmen gjorde eg.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Søn 23 Mai 2004, 09:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
SPOILER!!!
Troy in 15 minutes
|
Skrevet: Man 24 Mai 2004, 09:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
|
Jeg synes den var helt grei. Kan ikke helt skjønne at det ble lite story, jeg synes fremstillingen av historien var helt adekvat.
|
Skrevet: Tor 03 Jun 2004, 12:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
charliz
Främling

Ble Medlem: 25 Jun 2004 Innlegg: 6
|
hadde gledet meg til den filmen driiitlenge.. brad pitt var utrolig, men hva skjedde med orlandoo og dama a?? skuespillerprestasjoner langt under middels.. storyen vakke helt god heller, men det var rått når de angrep stranden brad pitt og gjengen alene!!
|
Skrevet: Fre 25 Jun 2004, 18:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Re: Troy
Ønskemestern skrev: |
Personlig synes jeg det ble vel mye krig og lite story av og til, men fortsatt en fortreffelig film! |
Med tanke på at det var en filmatisering basert på (og slettes ikke "inspirert av" som det stod i rulleteksten) Homers største krigsepos gjennom tidene, synes jeg slettes ikke det var for mye krig og lite story. "Iliaden" som denne filmen er basert på, er i grove trekk et epos som skildrer krigshelter og hvor heltete og godt de sloss.
Dessuten er storyen egentlig bedre enn den ble på filmen.
Spoiler:
Agamemnon ble egentlig ikke drept i Troy, og slettes ikke av pinglepysen Paris. Han dro hjem og ble drept i badekaret av sin kone, som hadde et forhold til hans bror.
DET kaller jeg story!
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 19:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Det høres da mye mer heroisk ut å bli drept på slagmarken.. Tydeligvis ikke grunnløst at de spant en dekkhistorie i stedet
Jeg leste halve Illiaden da jeg var seks år og syntes den var svært underholdende. Husker ikke hvorfor jeg sluttet..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 20:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pjusk