|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Veronica skrev: | Det ble ikke noe, på grunn av så utrolig manglende interesse og dårlig oppmøte. Når man knapt er nok til å holde banneret, blir det bare for trist. |
Jeg forsøkte å sende melding til Hilde og spurte hvor hun var en stund før toget gikk, men fikk aldri noe svar tilbake. Og egentlig hadde jeg aldri sett noe mer enn veldig løse planer, så da...
Vandra sammen med Johan i gjengen fra Samfundet istedet 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 16:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Veronica skrev: | Det ble ikke noe, på grunn av så utrolig manglende interesse og dårlig oppmøte. Når man knapt er nok til å holde banneret, blir det bare for trist. |
Jepp. Jeg vil selv si jeg vart en smule skuffet, men hadde en meget hyggelig 17. mai selv.
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 17:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Folk som ikke selv hadde meldt seg til å stille burde være de siste til å klage på at det ikke ble noe tog. Makan. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 20:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Veronica skrev: | Folk som ikke selv hadde meldt seg til å stille burde være de siste til å klage på at det ikke ble noe tog. Makan.  |
Hadde andre planer. Men hadde der vært et tog, så hadde jeg dukket opp før start. Det brude du skjønne.
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 21:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|