Av
Spitzy (!)
Ble Medlem: 25 Apr 2004 Innlegg: 195
Tror dere på hva andre debattanter sier? En debattant på denne siden kom med følgende påstand i en tråd:
QIQrrr skrev: Du er en de mange som kommer og går i mitt firma, jeg synes oppriktig synd på deg siden du aldri kommer til å evne å skape noe av reell verdi;
Dette impliserer jo ganske tydelig, at denne personen hevder at den driver en egen bedrift.
Spørsmålet er da, er folk på disse sidene det de utgir seg for å være, eller er det mange som lyver om sitt virkelige liv for å få mer status på disse foraene?
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 23:53
QIQrrr
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
...i dette tilfellet er det reelt, men nå skal jeg ut å kjøre kabriolet
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 23:57
PeeWee
Spitzy (!)
QIQrrr skrev: ...i dette tilfellet er det reelt, men nå skal jeg ut å kjøre kabriolet
Hva slags firma da om jeg tør spørre?
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 23:58
QIQrrr
Hurrafantastisk
La oss ta det ved en annen anledning...
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 00:01
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
Jeg har jo ikke noe grunnlag for å tro det, men det bryr meg ikke i det hele tatt.
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 06:52
haakoo
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
Jeg har mer tiltro til QIQrrr enn PeeWee. Dette basserer jeg på mitt generelle inntrykk av begge to på forumet.
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 07:33
Ronja
Det har jo egentlig ingen betydning i det hele tatt. Greit at noen vil imponere/skremme andre med det, men det har jo egentli ikke så veldig mye med saken som diskuteres å gjøre.
Begynner personener å skryte av seg selv er det vel heller ett tegn på at den/ de ikke har noe å komme med.
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 07:47
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Re: Tror dere på hva andre debattanter sier? PeeWee skrev: En debattant på denne siden kom med følgende påstand i en tråd:
QIQrrr skrev: Du er en de mange som kommer og går i mitt firma, jeg synes oppriktig synd på deg siden du aldri kommer til å evne å skape noe av reell verdi;
Dette impliserer jo ganske tydelig, at denne personen hevder at den driver en egen bedrift.
Spørsmålet er da, er folk på disse sidene det de utgir seg for å være, eller er det mange som lyver om sitt virkelige liv for å få mer status på disse foraene?
Men i himmelens navn.. hvorfor i all verden skulle man lyve om slikt?? mannen er godt oppi 30-Ã¥ra, det er da mer sannsynlig at han er etablert enn det motsatte?!
Nei, denne tråden ser jeg som en mer sivilisert form for de mye omtalte personangrep.
Ingen vits i å diskutere med folk man ikke kan stole på, så denne tråden kommer det ingenting godt ut av.
Kan en moderator så stenge tråden? det mener i det minste jeg..
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 08:03
PeeWee
Spitzy (!)
Re: Tror dere på hva andre debattanter sier? 0nskemestern skrev: Men i himmelens navn.. hvorfor i all verden skulle man lyve om slikt?? mannen er godt oppi 30-åra
Har du noen bevis for det? Jeg synes ikke at hans skrivestil virker særlig moden.
Dessuten, dette er en person som helt systematisk unngår debatter om sine politiske standpunkter, men heller kommer med uttalelser som "jeg er tøff og du er dum, derfor har jeg rett". Det er ikke særlig seriøst mener nå jeg.
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:03
haakoo
Slushpuppy!
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
Du prøver altså å tvinge noen til å diskutere noe de ikke vil diskutere. Eller kanskje du tvinger noen til å skrive noe som du så kan tolke og dra ut til noe personen egentlig ikke mener?
Kan noen stenge/slette tråden?
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:15
QIQrrr
Hurrafantastisk
Beklager hvis jeg ikke lever opp til dine forventninger relatert til debatt, men jeg orker rett og slett ikke argumentere siden jeg levner deg liten sjanse for overlevelse i nevnte henseende...uansett, du er som sagt tenkende og dét liker jeg, du stiller spørsmål og er kontroversiell, men det er ikke nok i min verden...
Kunne godt tenke meg å delt en kveld og noen flasker vin sammen med deg...faktisk...
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:17
PeeWee
Spitzy (!)
QIQrrr skrev: Beklager hvis jeg ikke lever opp til dine forventninger relatert til debatt, men jeg orker rett og slett ikke argumentere siden jeg levner deg liten sjanse for overlevelse i nevnte henseende...uansett, du er som sagt tenkende og dét liker jeg, du stiller spørsmål og er kontroversiell, men det er ikke nok i min verden...
Kunne godt tenke meg å delt en kveld og noen flasker vin sammen med deg...faktisk...
Takker så meget, men hvis du ser på min historie mot objektivister de to siste årene, så ser du nok at jeg har gjort mer enn å overleve.
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:28
hüter'n
Slushpuppy!
Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
hehe..sånn ble vel rugbyen funnet opp... kan jeg bli med??
jeg er sikekrt veldig uenig..eller noe...
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:29
QIQrrr
Hurrafantastisk
En helaften med meine hüter, PeeWee og QIQrrr Survivors will be shot!
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:33
hüter'n
Slushpuppy!
yep yep...*komme på hvorfor argumenter sjeldent holder*
du er vel med, pee wee?
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:35
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Re: Tror dere på hva andre debattanter sier? PeeWee skrev: 0nskemestern skrev: Men i himmelens navn.. hvorfor i all verden skulle man lyve om slikt?? mannen er godt oppi 30-åra
Har du noen bevis for det? Jeg synes ikke at hans skrivestil virker særlig moden.
det synes jeg absolutt den er. Sitat:
Dessuten, dette er en person som helt systematisk unngår debatter om sine politiske standpunkter, men heller kommer med uttalelser som "jeg er tøff og du er dum, derfor har jeg rett".
uten å forsøke på personangrep her, synes jeg dette er mye mer beskrivende for deg enn for QiQQrrr.
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:38
hüter'n
Slushpuppy!
jeg er ikke mer en 16, jeg er mindre. betyr det at jeg ikke kan debatere? dum avsxtemning...
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:44
Ronja
Jeg er heller ikke mer enn seksten, men ser ikke det om et problem. Vis noen har problemer med det, ja, da er det ikke mitt problem.
Så lenge man klarer å holde seg saklig og til saken.
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:46
hüter'n
Slushpuppy!
du har hvertfall lært deg hva stor ebokstaver er. gratulerer...
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:48
Ronja
meine hüter skrev: du har hvertfall lært deg hva stor ebokstaver er. gratulerer...
Å skrive med store ebokstaver er jo bare en øvelse da, som jeg må kunne.
Uansett blir det tåpelig å si at "han høres ut som om han er seksten". Alder burde jo ikke ha så mye betydning.. Burde ikke brukes som unnskylding til ikke ta personen alvorlig eller bruke det mot en person. Irriterende.
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:50
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende