DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

Tror dere at det debattentene sier om sitt virkelig liv faktsk stemmer?

Ja, hvis noen sier at de eier driver et firma så gjør dem garantert det
42%
 42%  [ 3 ]
Nei, ser man på debattantenes andre innlegg, så ser man at de umulig kan være mer enn 16 år gamle
57%
 57%  [ 4 ]

Antall stemmer : 7

Forumoversikten »   Hjerneføde »   Politikk & Religion
Tror dere på hva andre debattanter sier?
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [31 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
PeeWee
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 25 Apr 2004
 Tror dere pÃ¥ hva andre debattanter sier?

En debattant på denne siden kom med følgende påstand i en tråd:

QIQrrr skrev:
Du er en de mange som kommer og går i mitt firma, jeg synes oppriktig synd på deg siden du aldri kommer til å evne å skape noe av reell verdi;

Dette impliserer jo ganske tydelig, at denne personen hevder at den driver en egen bedrift.

Spørsmålet er da, er folk på disse sidene det de utgir seg for å være, eller er det mange som lyver om sitt virkelige liv for å få mer status på disse foraene?

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 23:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
QIQrrr
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004
...i dette tilfellet er det reelt, men nå skal jeg ut å kjøre kabriolet Smile

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 23:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
PeeWee
Spitzy (!)
Spitzy (!)

QIQrrr skrev:
...i dette tilfellet er det reelt, men nå skal jeg ut å kjøre kabriolet Smile

Hva slags firma da om jeg tør spørre?

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 23:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
QIQrrr
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

La oss ta det ved en annen anledning...

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 00:01
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg har jo ikke noe grunnlag for å tro det, men det bryr meg ikke i det hele tatt.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 06:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Jeg har mer tiltro til QIQrrr enn PeeWee. Dette basserer jeg på mitt generelle inntrykk av begge to på forumet.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 07:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja

Det har jo egentlig ingen betydning i det hele tatt. Greit at noen vil imponere/skremme andre med det, men det har jo egentli ikke så veldig mye med saken som diskuteres å gjøre.

Begynner personener å skryte av seg selv er det vel heller ett tegn på at den/ de ikke har noe å komme med.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 07:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Re: Tror dere på hva andre debattanter sier?

PeeWee skrev:
En debattant på denne siden kom med følgende påstand i en tråd:

QIQrrr skrev:
Du er en de mange som kommer og går i mitt firma, jeg synes oppriktig synd på deg siden du aldri kommer til å evne å skape noe av reell verdi;

Dette impliserer jo ganske tydelig, at denne personen hevder at den driver en egen bedrift.

Spørsmålet er da, er folk på disse sidene det de utgir seg for å være, eller er det mange som lyver om sitt virkelige liv for å få mer status på disse foraene?

Men i himmelens navn.. hvorfor i all verden skulle man lyve om slikt?? mannen er godt oppi 30-Ã¥ra, det er da mer sannsynlig at han er etablert enn det motsatte?!

Nei, denne tråden ser jeg som en mer sivilisert form for de mye omtalte personangrep.
Ingen vits i å diskutere med folk man ikke kan stole på, så denne tråden kommer det ingenting godt ut av.

Kan en moderator så stenge tråden? det mener i det minste jeg..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 08:03
PeeWee
Spitzy (!)
Spitzy (!)

0nskemestern skrev:
Men i himmelens navn.. hvorfor i all verden skulle man lyve om slikt?? mannen er godt oppi 30-Ã¥ra

Har du noen bevis for det? Jeg synes ikke at hans skrivestil virker særlig moden.

Dessuten, dette er en person som helt systematisk unngår debatter om sine politiske standpunkter, men heller kommer med uttalelser som "jeg er tøff og du er dum, derfor har jeg rett". Det er ikke særlig seriøst mener nå jeg.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:03
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Du prøver altså å tvinge noen til å diskutere noe de ikke vil diskutere. Eller kanskje du tvinger noen til å skrive noe som du så kan tolke og dra ut til noe personen egentlig ikke mener?

Kan noen stenge/slette tråden?

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
QIQrrr
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Beklager hvis jeg ikke lever opp til dine forventninger relatert til debatt, men jeg orker rett og slett ikke argumentere siden jeg levner deg liten sjanse for overlevelse i nevnte henseende...uansett, du er som sagt tenkende og dét liker jeg, du stiller spørsmål og er kontroversiell, men det er ikke nok i min verden...

Kunne godt tenke meg å delt en kveld og noen flasker vin sammen med deg...faktisk...

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:17
PeeWee
Spitzy (!)
Spitzy (!)

QIQrrr skrev:
Beklager hvis jeg ikke lever opp til dine forventninger relatert til debatt, men jeg orker rett og slett ikke argumentere siden jeg levner deg liten sjanse for overlevelse i nevnte henseende...uansett, du er som sagt tenkende og dét liker jeg, du stiller spørsmål og er kontroversiell, men det er ikke nok i min verden...

Kunne godt tenke meg å delt en kveld og noen flasker vin sammen med deg...faktisk...

Takker så meget, men hvis du ser på min historie mot objektivister de to siste årene, så ser du nok at jeg har gjort mer enn å overleve. Twisted Evil

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:28
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
hehe..sånn ble vel rugbyen funnet opp... kan jeg bli med??

jeg er sikekrt veldig uenig..eller noe...

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
QIQrrr
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

En helaften med meine hüter, PeeWee og QIQrrr Very Happy Survivors will be shot!

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:33
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

yep yep...*komme på hvorfor argumenter sjeldent holder*

du er vel med, pee wee?

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:35
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003

PeeWee skrev:
0nskemestern skrev:
Men i himmelens navn.. hvorfor i all verden skulle man lyve om slikt?? mannen er godt oppi 30-Ã¥ra

Har du noen bevis for det? Jeg synes ikke at hans skrivestil virker særlig moden.
det synes jeg absolutt den er.
Sitat:

Dessuten, dette er en person som helt systematisk unngår debatter om sine politiske standpunkter, men heller kommer med uttalelser som "jeg er tøff og du er dum, derfor har jeg rett".
uten å forsøke på personangrep her, synes jeg dette er mye mer beskrivende for deg enn for QiQQrrr.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:38
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

jeg er ikke mer en 16, jeg er mindre. betyr det at jeg ikke kan debatere? dum avsxtemning...

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:44
Ronja

Jeg er heller ikke mer enn seksten, men ser ikke det om et problem. Vis noen har problemer med det, ja, da er det ikke mitt problem.

Så lenge man klarer å holde seg saklig og til saken.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:46
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

du har hvertfall lært deg hva stor ebokstaver er. gratulerer...

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:48
Ronja

meine hüter skrev:
du har hvertfall lært deg hva stor ebokstaver er. gratulerer...

Å skrive med store ebokstaver Wink er jo bare en øvelse da, som jeg må kunne. Wink

Uansett blir det tåpelig å si at "han høres ut som om han er seksten". Alder burde jo ikke ha så mye betydning.. Burde ikke brukes som unnskylding til ikke ta personen alvorlig eller bruke det mot en person. Irriterende.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:50
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [31 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Politikk & Religion
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet