DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Flauser !
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [18 Posts]  
Av Innlegg
Gabi
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004
 Flauser !

Ok, her er noe som skjedde med meg for et par år siden.
Det var en helt vanlig hverdag og jeg skulle på jobben. Jeg hadde ligget å dratt meg i senga som vanlig, da jeg plutselig skjønte hvor liten tid jeg så jeg fiksa meg i en fei for ut av døra i siste liten til å rekke t-banen. Men mens jeg sto der og pusta og presa la jeg merke til at folk stirra litt rart og gliste. Ja, ja folk er rare så jeg tenkte ikke mer over det. Vel framme ved jobben gikk det med ett opp for meg hva jeg hadde prestert å gjøre. Her sto jeg og skulle virke presentabel også hadde jeg tatt på meg to forskjellige typer sko. Herregud, hvor mongo det så ut. Ikke hadde jeg skift heller, så jeg måtte pent finne meg i å gå sånn hele dagen. Hvor distre kan man bli ! Nei, det er en episode jeg sent glemmer.

Ok folkens, andre som vil dele uforglemmelige øyeblikk ?...........anyone??

InnleggSkrevet: Tir 11 Mai 2004, 18:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Majane
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003
hmm

Var ikke så veldig pinelig akkuratt det somskjedde med meg da, men men.
Var en morgen jeg bråvåknet. 20min til toget gikk.
Jeg var rask, og klarte å bli ferdig i tide. Måtte jo løpe til toget og da!!!
Så når jeg står der på perrongen, så må jeg nesten spekulere litt på hvoror det er så få der...
men pyttpytt, der kom nå toget.
Så viste det seg at det nesten ikke var noen på toget heller da...
Dette var da merkelige greier.
Da ser jeg ordentlig på klokka, og så har jeg klart å reise en time for tidlig på jobb...
Men vent, det holder ikke d.
Her jeg jobber må jeg inn en stor port først, som åpnes av securitas rundt kl.7. Så jeg måtte da stå ute i over 30min.
Hun som kom for å åpne skjønte ingenting vett...
scream and shout.

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 07:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
senest i går presterte jeg å gå på bussen med russebuksene bakfram...

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 09:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Majane
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003
hvordan i alle dager fikk du til det da?
hvilken bukse er det du har da, siden du ikke klarte å få med deg forskjellen på bak og fram...?
hehe
scream and shout.

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 10:44
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
tja. jeg er uber distre, men det jeg kan komme på i farten er i garderoben etter gymmen. Jeg skulle skifte. Tok av meg alt, tok på meg, bokser, sokker, trøye, genser, sko knøyt skoa og skulle til å gå ut.
Jeg hadde glemt buksa. Sto der bare i bokseren og skoa Smile
Men mine kamerater sa i fra heldigvis.

En ting jeg alltid gjør er når jeg skal ned i fryseren går i jeg matkjelleren. Skal jeg i matkjelleren går jeg i fryseren.

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 15:00
desmodus
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Apr 2004
hehe... veldig bra jobba å GLEMME buksa... bra jobba:P

en kammerat av meg fikk buksene sine stjelt i en garderobe.... d var litt ille.:p

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 18:39
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Vi hadde svømming på ungdomsskolen, i bassenget i kjelleren, noe de fleste hata fordi bassenget er lite og kjedelig. Derfor var det ikke hele klassen som var der.

En vennen av meg skulle være med på demonstrasjon av hva man skal gjøre vis en holder på og drukne og har mistet bevistheten. Læreren vår svømmte med han inn til land, hvor han (vennen min) ble forsiktig dratt opp av vannet av læreren min. Det læreren ikke så og gutten i merket, var at badebuksa var gått av, det gikk en stund før gutten merket det. Da læreren endelig så det dyttet han raskt ned i vannet igjen, men da var det altfor sent. Og når du går i 8.klasse er vel det rimelig flaut, når 10 jenter hyler av latter av deg.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 08:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
Majane skrev:
hvordan i alle dager fikk du til det da?
hvilken bukse er det du har da, siden du ikke klarte å få med deg forskjellen på bak og fram...?
hehe

Jeg har snekkerbukse... Cargo eller noe.. Burde virkelig ikke være så vanskelig å se forskjellen på fram og bak Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 08:53
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg har opptil flere ganger gått på skolen og glømt skoene hjemme...ikke akkurat så veldig flaut, men irriterende når man oppdager at man er våt på føttene...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Jeg har ett øyeblikk som jeg rødmer og skammer meg over bare jeg tenker over det. Og nå høres det mye verre ut enn det er.

Anyway, for mange år siden ble det arrangert et lite treff i Oslo i regi av en gammel og god, men nedlagt chat kalt Everyday Webchat. Vi skulle vel være en ca. 10 stykker. En av jentene hadde jeg ikke møtt før, og hun het Trine. Jeg hadde sett et lite bilde av henne og mente jeg hadde nogenlunde oversikt. Alle skulle møtes på sentralbanestasjonen, for deretter å møte de resterende på slottsplassen. Vel fremme møtte jeg en del av de, og vi gikk for å møte Trine og noen andre på slottsplassen. Så satt vi der da, og ingen Trine kom. Jeg sutret litt over jenter som kom for sent, sutret litt over at Trine ikke var kommet, og generelt sett bare sutret over mangelen på dette individet. Dette holdt på i ca. 30 minutter før jeg sa at jeg ikke gadd å vente mer, og at vi skulle gå. Da var det noen som pirket meg på skulderen og pekte på hun jeg satt ved siden av og fortalte meg at det var Trine. Hun hadde mao. vært der hele tiden og hørt alt.

Vi snakket ikke så mye i etterkant, egentlig.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 11:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Denne er vel egentlig ganske klassisk:

Jeg var kanskje fire år eller noe slikt, var med mamma på matbutikken for å handle. Den gangen var det helt vanlig at man veide og prisa frukt og grønt selv før man gikk til kassa. Og jeg likte alltid å få lov til å legge posen på vekta, og trykke på riktig knapp for å få prislappen. Så står jeg der ved siden av mamma ved fruktvekta, etter at jeg har virra litt omkring, og hun legger på vekta og trykker selv!

"Men jeg ville jo trykke, jo!"
Sa jeg meget indignert, slik bare en fireåring kan være det.

Det var da jeg oppdaget at det ikke var mamma jeg stod rett ved siden av, men en vilt fremmed dame. Som Tommy i Tommy og Tigern sier det sånn ca - mødre ser altfor like ut fra knærne eller deromkring, og ned.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 12:22
desmodus
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

sharee skrev:
Jeg har opptil flere ganger gått på skolen og glømt skoene hjemme...ikke akkurat så veldig flaut, men irriterende når man oppdager at man er våt på føttene...

hehe, er ikke sko en ganske vesentlig ting når man er ute og går? bare lurer....

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 18:17
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Ikke hvis det er så varmt (og tørt) at du kan gå barbeint, eller hvis du står på hellig grunn. Men ellers..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 19:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
en gang så hadde jeg vært å handlet på centra mat.. pappa satt i bilen utenfor.. Jeg løp inn for å kjøpe ob.. kom rask ut igjen, satt meg inn i bilen og sa "blah.. vi må dra på rimi'n elns.. de har ikke den ob'n jeg vil ha".. jeg snudde hodet mot mannen og fant fort ut atte jeg hadde gått inn i feil BMW.. *flaut*

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 19:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
desmodus
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

hehe, ei dame jeg hørte om gjorde noe av det samme.... hun og mannen sto i fergekø da hun måtte ut å strekke litt på bena. i det samme hun satte seg inne i bilen slapp hun en stor fis, litt for sent oppdaget hun at hun satt i feil bil.. a var hun nok rask med å komme seg ut igjen!!Smile

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 20:07
Nenja

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Jeg var og så på gjengangere i går.
Pastor Manders sier; "Og derfor skal vi ikke dømme så altfor fort."
Jeg sier: "Det smalt fra rett kjeft!", men det er så stille i et teater at en haug med folk hørt meg!

Embarassed
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Ons 13 Des 2006, 16:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Nenja

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Du verden, dette var en gammel post! Lager ikke DSGFere tabber lenger?
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Ons 13 Des 2006, 16:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Joooooooda!! Ingen fare! Wink

Kan nevne det verste jeg har vært borti:

Det var sommern for et par år siden. Jeg var med min mor, tante og søskenbarn til Sverige, nærmere bestemt Stockholm, for å besøke min grandtante som bor der nede.
En dag skulle vi ta en sånn ferge-ting blant Stockholms skjærgård, en tur som ville ta to dager.
Etter noen timer ombord bestemte vi oss for å gå litt rundt på båten for å gjøre oss litt kjent med den. Da kom vi til et rom hvor det var en liten scene med et band som spilte en sang jeg straks kjente igjen som The Shadows - Apache. Rundt omkring i rommet stod det plassert mange bord, og det satt folk rundt alle. Her ble vi stående litt i døren og se på, for bandet var jo i grunnen ganske flinke... Etter at sangen er ferdig, blir det applaus fra salen, og så begynner frontmannen i bandet å prate på svensk, hor han sier noe som at dette var et kjent stykke fra en ganske kjent gruppe. "Hvilken grupp?" spør han til slutt, hvorpå jeg, der jeg står i døråpningen, blåser ut høyt, skingrende og stolt: "THE SHADOOOOWS!!"
Samtlige i salen snur seg brått mot meg akkurat i det jeg roper dette, og mannen i bandet sier "HYSJ!!".
Det er da jeg oppdager, når jeg ser nøyere på bordene rundt omkring, at alle som sitter der, sitter med ark og blyant klar til å skrive ett eller annet... De er altså med i en musikkonkurranse....!
Min mor, min tante, og mine søskenbarn, som alle har oppdaget det jeg ikke har oppdaget, vet ikke helt hvor de skal gjøre av seg i dette øyeblikk...
Gjett hva jeg fikk høre resten av DEN turen, for å si det slik....! "Du Thomas? The SHADOOOWS!!"

Laughing

InnleggSkrevet: Ons 13 Des 2006, 17:17
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [18 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet