|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg likte best å leke med gutter, helt til vi kom i 6-7 klasse og guttene oppdaget at jeg var jente... Fra da av hadde jeg mest jenter som venner og den aller beste vennen min var kusina mi, helsprø jente, ingen ting negativt å si, men da var ho heller ikke ei som løp rund og gikk bak ryggen på alle. Nå har jeg vel flest guttevenner av de jeg går mye sammen med og bestevennen min er kjæresten min.
Ingen av de er verst, det varierer heller fra person til person, for har hatt dårlige guttevenner og dårlige jentevenner.
|
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 09:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Majane
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003 Innlegg: 671 Bosted: Frogner
|
Det er nok jenter somer jævligst.
Når vi først går inn for å gjøre noe, så skal det gjøres ordentlig.
Vi kan være utspekkulerte, manipulerede og tversigjennom onde...
Når vi går inn for det.
Gutter går ofte fysisk til angrep, men jenter tar det gjennom mental slitasje. Og det kan være tungt å oppleve!
Føler med de som er så uheldige å få oppleve det!
Ps. Jeg kanskje ond, men jeg gjør ikke no utav det!!!
|
_________________ When in danger
when in doubt
run in circles
scream and shout.
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 11:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Tror jenter er jævelige i en viss alder. Gutter er ikke generelt bedre enn jenter! De kan nok også svikte, og gå bak ryggen på en..
Jeg velger å ikke være venner med folk som gjør slike ting, uansett kjønn.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 12:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg har opplevd mye mer vondt fra gutter en jenter de årene jeg har levd, men jeg har tro på at det bare er tilfeldig.
|
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 12:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
|
Jeg er så uheldig at jeg er midt oppi en nedbrytningsperiode av "vennene" mine. De kjører en aktiv knekke-kampanje mot meg nå. Har holdt på i en 3 ukers tid nå trur jeg.
Men heldigvis har jeg andre gode venner som støtter meg gjennom det hele. Blitt skikkelig mentalt sterk i det siste. Det er det eneste positive med det hele, at man blir sterkere psykisk.
|
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 12:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Slike "venner" ville jeg holdt meg unna. Det er deres tap!
Men du kan jo eventuelt forsøke å finne ut av hvorfor de gjør dette mot deg. Kanskje de mener du har gjort dem noe, som du ikke er klar over. Og at alt bare er en missforståelse..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 13:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
det er så enkelt å bare skrive "gi faen i dem".. men kanskje du bør det? Bare gi helt faen, gå videre i livet, og finn nye venner?
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 16:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |