|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg husker at det var forferdelig å være barn.. Uten at jeg hadde noen spesielt fæl oppvekst.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Man 10 Mai 2004, 12:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Apr 2004 Innlegg: 263 Bosted: litt sånn overalt
|
jeg drukna katta til nabon.... 
|
_________________ Jeg liker pizza, liker du pizza?
pizza på norsk er pizza, pizza på engelsk er pizza, pizza på svensk er pizza. men pizza på nynorsk er KJØTTLEFSE:)
Skrevet: Man 10 Mai 2004, 18:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Det er noe av det værste jeg har hørt!!! Og du fikk ikke en gang dårlig samvittighet eller?? Det håper jeg du fikk. *helle en bøtte iskaldt vann i hodet på desmodus*
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Man 10 Mai 2004, 18:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

|
det var ikke meningen.... jeg skulle bare vaske den *se uskyldig ut* har litt dårlig samvittighet, ja. hadde det ikke da, skjønte jo ikke noe jeg....
|
pizza på norsk er pizza, pizza på engelsk er pizza, pizza på svensk er pizza. men pizza på nynorsk er KJØTTLEFSE:)
Skrevet: Man 10 Mai 2004, 18:49 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gabi
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004 Innlegg: 71 Bosted: Oslo
|
Jeg har en lignende historie.
Kanarifuglen vi hadde som jeg var så glad i klarte jeg faktisk å ta livet av. Det var virkelig et sjokk, men jeg ville så gjerne holde og klappe den. Desverre holdt jeg den altfor hardt.
Det gjorde meg var virkelig vondt, og har prøvd å fortrenge hele episoden.
Ellers tenker jeg på barndommen med blandede følelser. Jeg savner virkelig naiviteten, alle de sterke inntrykkene i forhold til omgivelsene. Bare den glade bekymringsfrie hverdagen. Det er ihverfall ting jeg velger å huske fremfor de andre negative aspektene ved å vokse opp.
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 01:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Majane
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003 Innlegg: 671 Bosted: Frogner
|
Mitt tidligste og et av det morsomste minnet jeg har fra jeg var liten er en sommer dag da jeg og nabogutten er ute og leker.
Vi sitter utenfor huset hans, og han gjør noe som virkelig får meg til å bli sur, så jeg slo han. Også løp han inn hylende.
Han er så ovenpå nå i for tiden, så det er gøy å vite at jeg sjefet over han da han var liten! hehe *smile ondt!*
|
_________________ When in danger
when in doubt
run in circles
scream and shout.
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 09:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Barndommen... Jeg husker den ikke som så voldsomt bekymringsfri, egentlig. Det er ikke så lett å ikke skulle bekymre seg når man både titt og ofte er mobbe-offer. Jeg bekymret meg mye som barn.
Nå, derimot - mye bedre.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 12:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BlueNova
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nær drammen
|
barndommen. ah.. der er det mye som spiller inn.
a: isbilen
b: sandkassen
c: fotballen min
d: sykkelen min
om man fikk til å spise is mens man spilte fotball, da hadde man det bra.
så begynte man på ungdomskolen og livet ble aldri som før... *sukk*
men nå kan jeg da kjøpe alkohol av både den ene og den andre sorten 
|
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 12:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Da jeg var liten, sånn enda mindre en det jeg er i dag, var jeg utrolig forelska i en gutt i veien, som nå er bestekammerat til kjæresten min, har hadde noen helt utrolig skjeve tenner og bollesveis, men han var det nydeligste jeg viste..
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 12:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
ehm..ikke minn meg på de lovgreine! jeg har kun lov til å komme i fengsel...men ungdomsskolen er ikke ille. det er bare folka som er det. man gjør jo egentlig ikkeno...
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 12:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BlueNova
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nær drammen
|
ungdomskolen var ikke spesielt morsomt eller vondt.. den var bare så utrooolig kjedelig. er det rart karakterene stuper, liksom ??
|
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 12:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gabi
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004 Innlegg: 71 Bosted: Oslo
|
Selv om barndommen stort sett var en fin tid, er jeg allikevel veldig glad for at jeg nå er voksen. Det å være barn kan være en tung tid for mange, man har jo ikke kontroll over sitt eget liv. Det blir mer eller mindre styrt av andre voksne. I tillegg kan barn være skrekkelig brutale mot hverandre, og hvor noen da trekker det korteste strået og f.eks blir mobbeofferet. Selv føler jeg meg heldig. Både i forhold til foreldre og barndomsmiljø. Vokste opp et sted med vanvittig mange unger, men kan egentlig aldri huske at det var noen som ble direkte mobbeoffer. Alle har vel opplevd enkelte episoder relatert til mobbing. Men det er vel strengt tatt ikke noe man får langvarige skader av. Derimot hvis det er noe som går over lang tid kan jeg forstå at det er vanskelig.
@Glahn: Du må vel ha noen positive minner fra barndommen, alt kan vel ikke ha vært så grått vel 
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 17:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Selvfølgelig har jeg gode minner fra barndommen
Vidunderlig familie, og av og til gode venner også. Men det er ganske mange ting som enten bare var ingenting, eller mindre hyggelig.
Nå derimot, er det utrolig lite som er mindre hyggelig, og fantastisk mye som gjør livet deilig.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 18:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
jeg husker noe om farfar. tidligste minnet mitt er toårsdagen...noen som husker noe tidligere?
|
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 13:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Kanotur med foreldre og tre andre familier. Kanin og hunder har det vært med og. Ene turen var det godt over 30 grader i lufta og over 25 i vannet. Det kan være fint å ligge tre-fire timer i vannet med flytevesten 
|
Skrevet: Ons 12 Mai 2004, 17:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Jeg husker en gang vi var med noen venner av familien på hyttetur. De hadde tatt med seg de to kattene sine. Når vi skulle dra, og kattene var pakket bak i bilen, skjedde det. En av kattene var på vei til å hoppe ut i det døra ble smelt igjen.. Og traff den rett på ryggen.. Siden det ikke var stort annet å gjøre langt oppe på fjellet, måtte faren i den familien brekke nakken på den stakkars lille pusen. Jeg var vell 4 år den gangen, men det gjorde inntrykk!
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

|
Det hørtes vondt ut....
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 18:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |