|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Hvis det er mulig vil jeg fly på et flygende teppe. Det er noe jeg alltid har hatt lyst til. Hvor stor sjanse det er for at det vil skje, aner jeg ikke. Hvis ikke det er mulig, finner jeg opp et.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Ons 05 Mai 2004, 20:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Jeg har en teori om at tepper som blir banket til stadighet til slutt rømmer og flyr vekk. Det gjelder da å bryte seg inn til en nabo eller lignende som bedriver slikt og befri teppet. Så har man en venn for livet, eller sånn har det uansett vært i en drøm jeg hadde.
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Ons 05 Mai 2004, 21:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Kan jeg ri på en dromedar til fijii? regner med at dette blir en drømmetur, og i mine drømmer produserer dromedarer(les: camel på engelsk) Camel-sigaretter, hvilke jeg er avhengig av. IOM at vi vil bruke litt tid gjennom ymse land her, ser jeg for meg at tax-free'n fra grensene underveis ikke vil holde.. finfint om noen gidder ri en drage, så jeg alltid har fyr.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 06 Mai 2004, 07:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Mareth skrev: | Hmm, lurer på om jeg får tamed Pride. Han er flott serru. Varmblodshingst
Jeg har litt lyst på en shirehest jeg.
Jeg vil i alle fall ri dit:D |
Jeg også, jeg vil også ri, å så må jeg ha med ett par-tre hester til.. Må ha med noen til bagasje..
|
Skrevet: Tor 06 Mai 2004, 07:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
bagasje?nei...holder med tannbørsten. teppe å fly på hadde vært digg...
|
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 09:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
|
wertoi skrev: | Hvis det er mulig vil jeg fly på et flygende teppe. Det er noe jeg alltid har hatt lyst til. Hvor stor sjanse det er for at det vil skje, aner jeg ikke. Hvis ikke det er mulig, finner jeg opp et. | Jeg vet hva sjansen er: Den er 50%! Hver dag! Er ikke det en fantastisk tanke? Klikk her hvis du ikke helt forstår...
|
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 09:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
meine hüter skrev: | bagasje?nei...holder med tannbørsten. teppe å fly på hadde vært digg... |
De som røyker da? Må jo ha sånn planter, å lage tobakk, men fra begynnelsen, og hva om folk vil ha det merket de røyker nå?
|
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 09:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Ronja skrev: | meine hüter skrev: | bagasje?nei...holder med tannbørsten. teppe å fly på hadde vært digg... |
De som røyker da? Må jo ha sånn planter, å lage tobakk, men fra begynnelsen, og hva om folk vil ha det merket de røyker nå? |
Jeg foreslår at alle røykere går over til å tygge tobakksblader som vi dyrker selv, så slipper vi å plage andre og forurense med røyk.
Men vi kan godt lage noen sigarer til spesielle anledninger.. eller noen kan ta en padletur incognito over dammen til havanna og handle noen..
|
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 10:39 Sist endret av toth42 den Man 10 Mai 2004, 07:21, endret 2 ganger |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
Ikke plage andre med røyk, hva skjer, er du syk? Detr er jo halve livet ditt Går joo ann å røyke med avstand fra folk..
Kunne jo vært en god i ide det, er jo ikke så vanskelig å dyrke sånne planter tror jeg, bestefar skal lære meg..
Men jeg vil jo heller ha folk som røyker enn folk som konstant er kjempesure den første tida da.
Må jo ha med litt bagasje, må jo overleve den første tiden!
|
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 10:45 Sist endret av Ronja den Man 10 Mai 2004, 12:08, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Ronja skrev: |
Men vil jo heller ha folk som røyker enn folk som konstant er kjempesure den første tida da.
|
Hm, nei, egentlig ikke.
Jeg synes Onskemesterns forslag var ypperlig, jeg. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 11:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Røyke...
*like*
Bare det ikke blir en hel gjeng med skikkelige mattefantaster som flakser rundt og prakker på oss mattestykker er jeg vel egentlig fornøyd jeg.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 21:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Så lenge ingen prakker på meg noe som helst jeg ikke vil bli påprakket, skal de nok få være i fred, om de så er mattefantaster eller Jehovas vitner. Skulle de derimot ikke la meg være i fred, pusser jeg Tittan på dem. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Søn 09 Mai 2004, 14:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Den er ikke dum i det hele tatt den ideen der kjære vero
Lurer dog litt på en ting.. Er det noen foreldre med her? Jeg er veldig avhngig av en mamma og en pappa og jeg. Helst mine egene ånklige foreldre men..
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Søn 09 Mai 2004, 22:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Enhver som vil ta med foreldre, søsken og kjære, står naturligvis åpen til å gjøre det, såframt dette ikke går på bekostning av disse vedkommendes egne ønsker. Man vil jo ikke ha et bygdesamfunn med misfornøyde innbyggere som vantrives.
For diktatoriet,
rådgiver Veronica.
|
Skrevet: Søn 09 Mai 2004, 23:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
du gjør en utmerket jobb vero!
ehhmmm...bare røyk ivei...men forstår ikke hvorfor ikke folk røyker pipe! det er jo kult! sånn pipe som bilbo har...da får jeg lyst til å begynne å røyke...
|
Skrevet: Man 10 Mai 2004, 08:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
|
My god you're right! Pipe er det feteste det går an å røyke!
|
Skrevet: Man 10 Mai 2004, 11:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Oceanborn skrev: | My god you're right! Pipe er det feteste det går an å røyke! | Ja, rent bortsett fra når man spyr av det, mener du..? *mobbepå*
|
Skrevet: Man 10 Mai 2004, 11:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
det er tøft! om man spyr eller ikkke er en annen sak...
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 09:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Jeg er flytteklar, og dere trenger ikke holde av et hus til meg...
jeg skal bo i hobbit-hule!
|
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 15:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Det var sannelig på tide at noen dro fram denne klassikeren av en tråd..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Ons 03 Nov 2004, 17:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |