Av
Veronica
Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
Ja, jeg er seriøst nære ved å bare "låne" en og cruise litt rundt i den. Men jeg tviler på at noen av dem får oss helt til fiji..
_________________Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 03 Mai 2004, 23:14
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
Egentlig har jeg mest lyst til at vi skal bo i Skottland, eller på New Zealand... Bare for å kverulere.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 00:37
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Eyden skrev: Ja, jeg er seriøst nære ved å bare "låne" en og cruise litt rundt i den. Men jeg tviler på at noen av dem får oss helt til fiji..
Russebiler har jo som regel den egenskapen at de kan velge å konke eller ta kvelden på ubestemt tid når som helst..
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 08:30
Voon
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
Det er sjarmen med dem det da Vi hadde en dodge ram van vi tøffe bilen. Skulle hatt den ennå, tatt den med til fijii
_________________Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:11
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Nei, huff.. vi vil vel ikke forurense øya vår med eksos fra 7-liters amerikanske motorer, vil vi vel...?
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:12
Voon
Jenkadanserinne
Jeg har ikke den bilen lenger har jeg vel. dessuten er jeg en alv og en gulddrage så skal ikke klage
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:23
Veronica
Erkegranul
0nskemestern skrev: Nei, huff.. vi vil vel ikke forurense øya vår med eksos fra 7-liters amerikanske motorer, vil vi vel...?
Ikke på noen måte. Ingen motorer, ingen eksos, ingen asfalt. En god, gammeldags bygd med kjerreveier og masse grønt.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:52
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Hva? Hvor skal jeg ha min Tortur-O-Matic med 350 gamp og dobbel turbinmotor da? Den er mest effektiv på høy-oktan flydrivstoff og sender alle avgasser rett i lungene på tortur-offeret...
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:54
Veronica
Erkegranul
Tittan skrev: Hva? Hvor skal jeg ha min Tortur-O-Matic med 350 gamp og dobbel turbinmotor da? Den er mest effektiv på høy-oktan flydrivstoff og sender alle avgasser rett i lungene på tortur-offeret...
Du får ty til mer kreative metoder.
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:55
hüter'n
Slushpuppy!
Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
vi kan lage verdens lengste tandemsykkel når vi skal tl fijii!
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 12:40
wertoi
Slushpuppy!
Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
Den er jeg med på!
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 15:30
Voon
Jenkadanserinne
Hihi, må ha noe seriøst med støttehjul tror jeg?
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 15:34
wertoi
Slushpuppy!
Neida, vi sykler bare med jevn fart så går det så bra så.
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 15:36
Voon
Jenkadanserinne
*kremt*
Ja, lykke til
meg vil ri
Noen andre som vil ta med hest?
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 15:42
wertoi
Slushpuppy!
Jeg kan sitte på som passasjer. Er litt i tvil angående mine rideferdigheter.
- Tom Waits
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 15:44
Marilla
Spitzy (!)
Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
Meg vil ri!! Meg vil ri islandshest, de er utrolig deilige å sitte på, pluss at de er VELDIG utholdende! Vi må splitte oss opp i mange grupper nå, noen vil ri, andre vil kjøre, noen ønsker å gå, det blir jo en ren folkevandring ut til hvor vi nå enn skal...
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 15:54
wertoi
Slushpuppy!
Jeg er islandsk og en hingst (hvis jeg skal tro mine egne påstander), altså en islandshest. Så jeg kan jo bare løpe ved siden av dere.
Om jeg er deilig å sitte på skal jeg ikke uttale meg om. Det får noen andre bedømme.
- Tom Waits
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 15:59
Eruanna
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
Hvorfor ikke danse dit?? Synd at det ikke går an å DDR'e mens man beveger seg forover!
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 16:54
Veronica
Erkegranul
Jeg er med på å ri. Da vil jeg ha en fjording. Jeppjepp.
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 16:57
Voon
Jenkadanserinne
Hmm, lurer på om jeg får tamed Pride. Han er flott serru. Varmblodshingst
Jeg har litt lyst på en shirehest jeg.
Jeg vil i alle fall ri dit:D
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 17:05
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende