DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Blood Omen 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [5 Posts]  
Av Innlegg
Terry
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 17 Mar 2003
 Blood Omen 2

Jeg er noesåinnihælvetes hekta på dette geniale spillet!
Akkurat passe vanskelig med akkurat passe dumme skurker og akkurat passe forvirrende puzzles...! ;)

Men angsten begynner å tårne seg opp etterhvert som jeg begynner å nærme meg siste og beste boss. (Er på siste kapittel! Hurra for meg!) For hva skal jeg gjøre med livet mitt når det ikke er mere Blood Omen igjen...?
Er det noen som vet om et liknende spill jeg kan kaste meg over?

InnleggSkrevet: Man 17 Mar 2003, 13:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
bakvendtland
Främling
Främling

Ble Medlem: 02 Mai 2004
Etter du har spillt gjennom "Blood Omen 2", så spiller du deg gjennom det en gang til med Soul Reaver sverdet og den nye rustningen du får. Deretter spiller du "Blood Omen" (det første, finnes på PC og PSX), så "Soul Reaver" (finnes på PC og PSX og er i samme serie som Blood Omen, serien heter da "Legacy of Kain"), deretter "Soul Reaver 2" (som finnes på PC og PS2) og tilslutt det helt nye Kain-spillet som kom i vinter "Defiance" (som finnes på PS2, PC og XBOX). Alle disse spillene er i samme serie og henger kronologisk sammen, og samtlige inneholder selvfølgelig gode gamle Kain. Twisted Evil

Her snakker vi om mange, mange, mange timer med spilling. Så når du har fullført hele spillserien, så er det bare til å begynne på nytt. Wink

InnleggSkrevet: Søn 02 Mai 2004, 21:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
bakvendtland
Främling
Främling

Jeg sitter forresten ved siden av Anders Sommer (Club Lestat) her, om du kjenner til ham.

InnleggSkrevet: Søn 02 Mai 2004, 21:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
det opprinnelige spillet het 'blood omen; legacy of kain', og så lagde de 'legacy of kain; soul reaver' som en oppfølger(har jeg hørt) i soul reaver spillene er du en kar ved navn Raziel (som er steinkul(det er forsåvidt kain også)) og kain er skurken. hadde begge to, men så hadde vi innbrudd og begge ble stjålet Crying or Very sad/Mad

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Søn 02 Mai 2004, 21:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
bakvendtland
Främling
Främling

stjal de Kain-spillene dine!? Fy satan!!! Det er blasfemi det.. Twisted Evil

Ja, jeg har alle sammen med unntak av Defiance. Spillene ble ikke utgitt kronologisk..

1. Blood Omen (PSX), Kain blir "født" og skal ha hevn.
2. Blood Omen II (PS2), Kain løser mysteriene fra fortiden.
3. Soul Reaver (PSX), Raziel skal ha hevn på sin skaper Kain.
4. Soul Reaver II (PS2), Raziel løser mysteriene fra fortiden.
5. Defiance (PS2), historien om Kain og Raziel avsluttes.

InnleggSkrevet: Man 03 Mai 2004, 12:40
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [5 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet