DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Sommertreffet
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 18 [352 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, ..., 16, 17, 18 Neste
Av Innlegg
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
 Sommertreffet

De fleste som var på sommertreffet ifjor synes det var superkos og ganske så bra, så jeg håper vi kan få til noe lignende til sommeren.

Grunnen til at jeg begynner å mase om dette så tidlig er fordi jeg vil at så mange som mulig skal komme, og derfor er det greit at folk spytter ut sånn sirkus når de tror de kan, også legger vi det til den datoen som passer best. Ev. kan du gjøre det omvendt for en gangs skyld, og heller legge resten av ferieplanene dine etter treffet vårt Wink

Det hadde vært søtt om flere tok på seg noen rare klær og kanskje dillet og dallet og tullet litt, men det kan vi jo snakke om senere. Først vil jeg ha potenselle tidspunkt Smile

InnleggSkrevet: Tor 13 Mar 2003, 19:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Min sommer er så uplanlagt som en sommer kan få blitt.
Jeg har bare en lei tendens til å være på Hvaler når det er sommer, varmt, og jeg har fri.
Men altså, en hvilkensomhelst dato i juni/juli/august, så skal jeg gjøre mitt beste for å få pelt meg på treff.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mar 2003, 19:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Idélufting. Jeg er fristet til å kanskje ta det over en helg. Så får vi tid til å bruke noen kvelder på grilling, bading, guitar by the sea og alt det klisset der. Rampetimer i Oslo sentrum, haugevis med Twister og en hel del kos.

Jupp, det synes jeg.

InnleggSkrevet: Tor 13 Mar 2003, 21:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
fido
Administrator
Administrator

Jepp, kjøper den ideen! Et treff som varer hele helga, hvor vi kommer og går som vi ønsker, tusler rundt i sommeren, sover når vi vil..

InnleggSkrevet: Tor 13 Mar 2003, 21:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Det hørtes slettes ikke dumt ut... Faktisk hørtes det ut som en veldig god ide, bare man har noe sted å sove innimellom Smile
Desverre er alle steder jeg er om sommeren endel mil unna Oslo...
Hvis ikke måtte jeg tatt med noen utvalgte få dit jeg drar selv Smile

InnleggSkrevet: Tor 13 Mar 2003, 22:40
Stine
Gjest

treff

hoyhoy hoy...
jeg er skikkelig klar for et treff i juli... det hadde vært skikkelig knall Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 14 Mar 2003, 08:36
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Enig i at en hel helg høres bra ut. Det kunne ha vært koselig med noe felles soveting også, sånn at man ikke føler seg så ensom hvis man ikke sovner med en gang..

Jeg er med på de fleste tidspunkt, satser på å være snill pike denne sommeren også, og dilte etter fido så godt jeg kan.. ;p Men jeg har god erfaring med ting som skjer i slutten av juni, for da er man drittlei skolen og har lyst til å reise et sted og gjøre noe gøy.

InnleggSkrevet: Fre 14 Mar 2003, 10:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Cista
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Mar 2003
jeg synes treffet kan legges til en dato som ikke kolliderer med roskilde, jeg.

InnleggSkrevet: Fre 14 Mar 2003, 16:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Da er vel muligens 26-29. Juni utelukket. Men begynnelsen av Juli er vel nesten like godt nok som slutten av Juni?

InnleggSkrevet: Fre 14 Mar 2003, 18:47
magnon
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003
husk at det er en Iron Maiden-konsert inni her også :p
skavvisjå.. det er 2. og 3. juli Smile
og jeg har en ferie å klarere da... *huskepå*

Også bør det jo helst være en dag med sol. Men det burde da kunne ordnes i juli.

Og jah, ideen om over-en-hel-helg-treff høres gøy ut. Det gjør jo at de som ikke kan den ene dagen det vanligvis er kanskje kan noen av de andre Wink

InnleggSkrevet: Lør 15 Mar 2003, 10:57
Alley^Cat
Främling
Främling

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Det høres bra ut det, men jeg tror nok ikke jeg vil få anledning til å være med. Har veldig mye å gjøre i sommer, bl.a. jobbing, så dere får prøve å klare dere så godt det går uten meg... Smile

Men håper dere får det veldig bra, og skriv referat og sånn da Smile

InnleggSkrevet: Søn 16 Mar 2003, 15:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Hva med 4-6. juli ?

InnleggSkrevet: Søn 16 Mar 2003, 15:14
fideco
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg er med! Har ikke planlagt noe for sommeren enda, men om det blir i forbindelse med fellesferien passer det best helt i begynnelsen eller i slutten, ellers jeg med på det meste. 4-6 juli er bra Smile

^Fideco^

InnleggSkrevet: Søn 16 Mar 2003, 16:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Aicon
Främling
Främling

Ble Medlem: 13 Mar 2003
Treff er bra..

Så må vi jo ha T-Skjorter så vi finner kvarandre igjenn..
sjekk http://www.dsgf.no/xmb/viewtopic.php?t=512

InnleggSkrevet: Søn 16 Mar 2003, 20:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Jeg skal nedover til laiv fra 23. til 27. juni, så et treff i nær etterkant av den hadde passet fint.
Mulig jeg kan drøye mitt opphold i Oslo noe lenger, avhengig av hvor lang ferie sjefen min er villig til å gi meg, og hvorvidt min søster med boplass er i byen eller ikke.
Hvis det blir i begynnelsen av juli, skal jeg se på saken, uten å love noe. Hepp!

InnleggSkrevet: Man 17 Mar 2003, 11:59
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Jeg har fremdeles ingenting planlagt og skal forsøke å komme hvis jeg ikke ligger i svime i sola ute på Hvaler akkurat da Smile

InnleggSkrevet: Tir 18 Mar 2003, 00:11
Stiiine
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 14 Mar 2003
sommertreffet

jeg syns at treffet burde vært i juli, for hvis ikke kan jeg ikke være med, men hvordan skjer det med soving og sånn hvis treffet går over flere dager...? JEG VIL VÆRE MED!!! Twisted Evil
oki...?

InnleggSkrevet: Tir 18 Mar 2003, 12:34
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Jeg har foreslått en dato (var det 4-6. juli, ja?), så det er jo i juli. Overnatting kan vi vel ordne med at flest mulig i oslo-området låner bort en sofa. Jeg har feltseng, ekstra madrass og sovesofa, og gulv om folk vil det. Kan jo bare rense stua for møbler Wink Forhåpentligvis er det noen andre som også vil gjøre det samme.

Men det spørs jo hvor mange som vil være med, om vi gjør dette i det hele tatt.

InnleggSkrevet: Tir 18 Mar 2003, 12:36
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Meget mulig at jeg får ferie av sjefen min til å dekke den treff-datoen.
Men da må ikke folk bare være villig til å ha en stueren Vero over de dagene, men helt fra 27. juni. Ahem.

InnleggSkrevet: Tir 18 Mar 2003, 15:15
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Riktignok bor jeg litt ute i periferien... men jeg er ikke så fryktelig langt unna Oslo. Så blir det tvingende nødvendig kan sikkert noen overnatte her og Smile Tror faktisk det går nattbuss fra Oslo midt på lyse sommernatta også har jeg funnet ut, så... Vi skal da klare å få til noe Smile

InnleggSkrevet: Tir 18 Mar 2003, 16:23
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 18 [352 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, ..., 16, 17, 18 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet