Av
Veronica
Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: BollnÀs city
jajaja, aurora...detaljer...
la meg fÄ klage da! jeg har det fÊÊÊÊlt!
bah. jeg henter kun Þl til meg selv. sÄnn at det er sagt. MED klÊr...
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A SlĂŠsk
Skrevet: Ons 28 Apr 2004, 17:56
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
Jeg ogsÄ, jeg har ikke andre plasser sett en gjeng damer hoppe rundt i en fontene i undertÞyet og sprute vann pÄ hverandre. Generelt irritert over undertÞysreklamer.
Skrevet: Ons 28 Apr 2004, 21:29
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
Mannfolk.
Jeg er sÄ glad jeg ikke er som dem.
Og sÄ lei meg for at de er det. Det betyr et liv i ensomhet. Argh.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Ons 28 Apr 2004, 22:11
Aurora
l33t
Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
i dag sÄ jeg reklamen med cubus sitt eget undertÞysmerke.. men det er fÞrste gang jeg har sett den med noe annet enn triumph... og vi kommer sikkert til Ä se den resten av sommeren.. men jeg har funnet ut at det nytter ikke Ä irritere seg sÄ veldig.. den kommer jo til Ä bli sendt uansett..
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 28 Apr 2004, 23:11
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
SelvfÞlgelig forventer man ikke at damer skal danse omkring i fontener i bare undertÞyet, eller hente Þl til en mens de er kledd pÄ liknende mÄte.
Man bare har litt teite drĂžmmer av og til
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 00:38
Eyden
Veronica
Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
Hmm..
Hvorfor hĂžres Piker, Vin og Sang bedre ut enn Ăl, Nakne damer og Bowling? Fordi man bruker mer "romatiske" ord. Ă
for en jente Ä hente Þl til typen i bare undertÞyet virker helt naturlig for meg om man har en kosekveld sammen. Hvis gutten tenner veldig pÄ at dama spankulerer rundt slik og steller for ham og han klarer Ä formidle det pÄ en overbevisende mÄte slik at hun fÞler seg sexy nÄr hun gjÞr det ser jeg ikke bort ifra at det vil skje. Det er nÄ uansett min erfaring
Uansett, reklamer er rare. UndertĂžysreklamer for menn der hundrevis av kjekkaser kommer opp av vannet og vandrer innover stranda mot land i slow-mo-sprading er noe av samme ulla..
_________________Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 01:06
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
hmmm Ăžl ja.
snart helg nÄ.
mÄ ta litt telefoner.
kan ikke nkete for at undertĂžy reklamer kan vĂŠre intresnat men de blir litt dumme iblant
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 10:13
Tittan
Erkegranul
Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
Et lite apropos til hva vi gutta tenker:
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 10:30
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten
hahahahhahahahahhahahahahhahahhahhahhahahhahahahahhahahahahah ahahahahhashahahahahahahahahahahhahahahahahahahtittanerrarhahaha hahahahhahahahahahhaharottaerenpungrottehahahahahahhahahahahaha hahhahahahaballemoshahahhaha
det var morsomt
- no
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 11:47
Sist endret av stÄpÄhodet den Tor 29 Apr 2004, 18:33, endret 1 gang
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
Jaaaaaaaaa... Den var veldig, veldig morsom.. Ha... ha... ha...
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 11:51
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
StÄpÄhodet: Kan du vennligst redigere det siste innlegget slik at det ikke er én kjempelang setning?
Det fÞrer til at alle andre lengre innlegg pÄ trÄden blir dratt ut horisontalt, og det er kipt Ä mÄtte scrolle sidelengs for Ä lese andres innlegg.
Hold forĂžvrig pungrotter unna saken.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 12:18
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten
sÄdÊr?
- no
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 18:34
songbird
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
sÄnn ja! flinke gutten!
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 18:36
BlueNova
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nĂŠr drammen
Glahn skrev: Kan'ke jeg fÄ lov til Ä ha en myte eller to i fred'a?
I`ll second that...
Forlanger ikke Þl i hÄnda nÄr jeg kommer hjem, eller middag pÄ bordet klokka 16 nÄr jeg henger fra meg hatten pÄ knaggen ved utgangsdÞra.
Liker Ă„ lage maten selv faktisk. Men damer er fine, damer er bra.
Den undertÞys reklamen er ikke myntet pÄ damer, men menn som skal kjÞpe til damene sine. derfor bader de i fontener etc etc.
Skal innrÞmme det ser helt pÄ viddene ut, men som sÄ mye annet sÄ spiller det pÄ naturens eldste innstinker.
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 16:41
Ennasus
l33t
Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: KĂžbenhavn
Reklamen er der ogsÄ for jenter. Har du sett i et jente/dame blad noen gang? Der er det mye halvnakene modell damer der! Ikke rart vi mister selvtilliten vettu..
De prÞver Ä spille underbevisstheten vÄr et puss! *lÞp og kjÞp det undertÞyet, sÄ blir DU like vakker*.. eller no sÄnt. Tror jeg vaffal.
Forferdelig egentlig at man tiltrekkes av slike uoppnÄelige idealer (de ser jo ofte ikke ut slik selv fra naturens side..), i stedenfor normale, sunne mennesker.
Hvis verden fortsetter slik kommer menneskeheten til Ă„ dĂž ut..
_________________ "Du skal ikke vente pÄ inspiration. Du skal gÄ pÄ jagt efter den med en kÞlle". Jack London
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 18:32
Glahn
Mors Lille Ole
Tja, hva med reklamer for undertÞy og slikt for menn, da? Med modeller med helt utrolig godt trente kropper, muskler i riktige mengder pÄ alle bauger og kanter, og ellers et fantastisk kjekt utseende?
Plager ikke meg nevneverdig, akkurat...
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 18:34
Ennasus
l33t
Klart presset er stÞrre for gutter og, men fremdeles er det nok en del mer press pÄ kvinne kroppen..
Men temaet er jo egentlig hvor fordummende cubus reklamene er! De for menn er er heller ikke helt gode, men ikke like fordummende. De spiller mer pÄ Ä stÄ og se tÞffe ut..
_________________ "Du skal ikke vente pÄ inspiration. Du skal gÄ pÄ jagt efter den med en kÞlle". Jack London
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 18:59
Glahn
Mors Lille Ole
TĂžffe menn er vel ikke alltid de som blir oppfattet som de mest intelligente heller.
Sterotypene flagrer.
Men siden vi er godt i stand til Ä skjÞnne at reklamene ikke speiler virkeligheten pÄ noen realistisk, nÞyaktig mÄte, sÄ er det vel hÄp?
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 19:33
Ennasus
l33t
Ja, selvfÞlgelig Liker bare Ä vÊre litt dramatisk i blandt.. Og nÄr jeg da samtidig er en smule pessimistisk..
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 23:12
wertoi
Slushpuppy!
Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
Jeg hater Cubus-reklamene! Er ikke helt sikker pÄ hvorfor, men de er bare hatbare, pÄ en mÄte. Kan ikke si at lettkledde damer plager meg, men er enig i at mÄten de har gjort det i reklamene er tÄpelig. Uansett, cubusreklamene er tidenes mest elendige reklamer..
Men vi mÄ jo ikke glemme denne dansk-sjokolade-reklamen.. Den er noe av det mer elendige..
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 17:42
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Mćned 3 Mćneder 6 Mćneder 1 Ćr Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende