Av
Slushpuppy!
Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
jeg kan ikke spille bass. dessuten kan jeg være maskot...sånn som driver stagediving mens dere spiller!
det må vel inkluderes?
Skrevet: Lør 24 Apr 2004, 15:55
wertoi
Slushpuppy!
Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
Blir ikke konsert uten stagedive og en basspiller som ikke kan spille bass..
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 08:13
rotta
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: lothlorien. ok da, oslo.
jeeeeeee! vi tar en trudelutt på sommertreffet, så får vi stranda for oss selv.
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 18:49
wertoi
Slushpuppy!
Eller så blir vi kjeppjaget..
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 19:35
desmodus
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 24 Apr 2004 Innlegg: 263 Bosted: litt sånn overalt
wertoi skrev: Blir ikke konsert uten stagedive og en basspiller som ikke kan spille bass..
skal noen stagedive må det være publikum. blir bandet kjeppjaget er det ikke noe publikum. Jeg kan være publikum:)
_________________ Jeg liker pizza, liker du pizza?
pizza på norsk er pizza, pizza på engelsk er pizza, pizza på svensk er pizza. men pizza på nynorsk er KJØTTLEFSE:)
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 20:10
wertoi
Slushpuppy!
Da må du være dårlig til å være publikum, ellers går det ikke..
- Tom Waits
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 20:34
Voon
Jenkadanserinne
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
*applaudere for publikummeren!!!!*
_________________Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 20:35
wertoi
Slushpuppy!
Men hvis vi har dårlig publikum (hvilket vi er nødt til å ha), tør jeg ikke stagedive...
- Tom Waits
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 20:36
Sytemarvin
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
meine hüter skrev: jeg kan ikke spille bass. dessuten kan jeg være maskot...sånn som driver stagediving mens dere spiller!
det må vel inkluderes?
Heiheihei. Jeg har allerede sagt at jeg ikke kan spille bass. Men på den annen side, to bassister som ikke kan spille må jo være herlig.
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 20:50
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
wertoi skrev: Men hvis vi har dårlig publikum (hvilket vi er nødt til å ha), tør jeg ikke stagedive...
Vi bare finner noen med veldig dårlig spenst, som ikke klarer å hoppe fra scenen og ut til publikum. Så ordner det seg
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 20:58
Sytemarvin
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
Glahn skrev: wertoi skrev: Men hvis vi har dårlig publikum (hvilket vi er nødt til å ha), tør jeg ikke stagedive...
Vi bare finner noen med veldig dårlig spenst, som ikke klarer å hoppe fra scenen og ut til publikum. Så ordner det seg
Jeg eier ikke spenst?
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 21:00
Glahn
Mors Lille Ole
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
Det vet jeg ikke, men hvis det er et problem kan vi jo bare sørge for at underlaget du forsøker å hoppe fra er så mykt at du ikke klarer lette noe særlig
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 21:01
desmodus
SteinHakkeToillat
wertoi skrev: Men hvis vi har dårlig publikum (hvilket vi er nødt til å ha), tør jeg ikke stagedive...
hvis vi presser mange nok av dårlige publikum på et lite område, så blir det jo ikke plass til å dette ned mellom publikum
pizza på norsk er pizza, pizza på engelsk er pizza, pizza på svensk er pizza. men pizza på nynorsk er KJØTTLEFSE:)
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 21:01
rotta
OoaHelaNatten
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: lothlorien. ok da, oslo.
kan jeg være frontfigur
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 21:08
Voon
Jenkadanserinne
hmm... trine? alle dere andre i bandet? hva mener dere om dette?
og publikumen: hva mener du?
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 22:48
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
Vanligvis ville jeg sagt at vokalisten bør være frontfigur, men siden det har blitt meg, stemmer jeg heller på en vilkårlig pungrotte.
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Søn 25 Apr 2004, 22:54
desmodus
SteinHakkeToillat
vel... er enig med Veronica at frontfiguren er vel egetnlig vokalisten... menne... hvis rotta er skikkelig dårlig, kan vi jo alltids ha to... to er alltid bedre enn en. eller hva?
Skrevet: Man 26 Apr 2004, 10:00
toth42
Cowboy
Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
Vi bryter alle tradisjoner og utnevner følgende frontfigur: *barabambaradibam* TROMMISEN! stakkars forsømte trommiser som alltid sitter bak. nei, vi setter trommisen heelt foran, og vokalisten helt bak!
And justice for all!
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 26 Apr 2004, 10:29
Voon
Jenkadanserinne
Heheh jaggu. Skal være totalt motsatt dette her. Hva med forskjellige plasseringer på medlemmene for hver konsert??
Skrevet: Man 26 Apr 2004, 10:45
Veronica
Erkegranul
Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
Jeg står mer enn gjerne bakerst! Ettersom jeg er såpass lav, er det rimelig trygt å anta at jeg ikke kommer til å synes i det hele tatt. Da kan jeg skjære mine grimaser av anstrengelse mens jeg synger. Hurra! :mrgreeen:
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 26 Apr 2004, 11:12
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende