|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
frister til gjentagelse, ja...men mer det å spraye ned pelsen til pelsedamer. blir så provosert...
husker at jeg kjørte ei vannflaske i huet på en i klassen...han fossblødde..
idioten hadde godt av det, han prøvde jo å helle vann på meg!
|
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 08:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Findus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 11 Apr 2004 Innlegg: 176 Bosted: Oslo
|
Ja, slemt å bruke skitne triks som vann. Fysj, burde gjemt han i lyspæren i taket så ingen fant han.
|
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 09:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Jeg var hos mormor, hvor jeg alltid pleide å finne noe
godt i skapet. En dag tasset jeg ut, åpnet skapet og
kikket inn -der var ingenting!
Da sa jeg mine første ord:
"Her var det ikke rare greiene"
Jeg tror jeg var i stand til å snakke lenge før den dagen,
men jeg hadde vel ikke hatt noe viktig å si.
|
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 11:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gud
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 176
|
| Findus skrev: | | Ja, slemt å bruke skitne triks som vann. Fysj, burde gjemt han i lyspæren i taket så ingen fant han. |
Heheheheheheeeeeeeeeeeeehihihihi 
|
_________________ ydmykt hilsen gud
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 07:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gud
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 176
|
| meine hüter skrev: | frister til gjentagelse, ja...men mer det å spraye ned pelsen til pelsedamer. blir så provosert...
husker at jeg kjørte ei vannflaske i huet på en i klassen...han fossblødde..
idioten hadde godt av det, han prøvde jo å helle vann på meg! |
Jeg vet ikke om jeg har så veldig lyst å møte deg på det nivået du hittil har nådd. Denne måten å løse problemer på blir det kun en ting ut av, og det har det aldri kommet noe godt ut av. Ingen vinnere - Bare tapere. Vi snakker...
K R I G
Blir ikke bedre enn steinalderBush da kjære "meine hüter"...
|
_________________ ydmykt hilsen gud
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 07:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Pelskåper provoserer meg også. Har sitti modell for en sånn antipelskampanje jeg Riktignok var det bare i forbindelse med en gruppeoppgave på skolen, men det var ganske gøy
Men hva det har med barndomsminner å gjøre? Jo, nå skal dere høre:
Pappa har en ryggsekk med sånn stoldingspå. OG på den stolingsen lå det et mykt og fint teppe. Plutselig en dag fikk jeg vite at det var fra en liten kanin
Da blei jeg lei meg. Vi hadde nemlig en helt svart søøøt liten dverghermeliner som het Cganti og ble 11 år gammel (normal alder på de er 5 år, max 7)
Jeg er så flink til å ressonere(?) meg fram til de mest rare ting.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 09:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Pelskåper provoserer meg også. Har sitti modell for en sånn antipelskampanje jeg Riktignok var det bare i forbindelse med en gruppeoppgave på skolen, men det var ganske gøy http://www.baj.no/gallery/album91/cage1
Pappa har en ryggsekk med sånn stoldings på. OG på den stolingsen lå det et mykt og fint teppe. Plutselig en dag fikk jeg vite at det var fra en liten kanin
Da blei jeg lei meg. Vi hadde nemlig en helt svart søøøt liten dverghermeliner som het Chanti og ble 11 år gammel (normal alder på de er 5 år, max 7) Han må være den tøffeste kaninen i hele verden (ennå, selvom han er død)
Jeg er så flink til å ressonere(?) meg fram til de mest rare ting.
|
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 09:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
jeg er bare misforstått, terrorist er jeg når andre tankeganger ikke strekker til...blir gjerne litt forvirret. pels er terrorobjekt for meg, som så mye annet.
nytt minne: at jeg lokka igjen bildøra på fingewren min, og pappa måtte gå gjennom bilen for å få åpnet den fra innsiden. man kunne se beinet...au? husker det ikke så godt...var sju? høres vondt ut..måtte sy..
|
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 13:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
| Mareth skrev: | Pelskåper provoserer meg også. Har sitti modell for en sånn antipelskampanje jeg Riktignok var det bare i forbindelse med en gruppeoppgave på skolen, men det var ganske gøy http://www.baj.no/gallery/album91/cage1
Pappa har en ryggsekk med sånn stoldings på. OG på den stolingsen lå det et mykt og fint teppe. Plutselig en dag fikk jeg vite at det var fra en liten kanin
Da blei jeg lei meg. Vi hadde nemlig en helt svart søøøt liten dverghermeliner som het Chanti og ble 11 år gammel (normal alder på de er 5 år, max 7) Han må være den tøffeste kaninen i hele verden (ennå, selvom han er død)
Jeg er så flink til å ressonere(?) meg fram til de mest rare ting. |
Også imot pelskåper.. hrr...!
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 16:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
være imot de som brukeerdet, ikke kåpene...
|
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 10:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
JEg er VELDIG sterkt imot de som faktisk mener det er greit å mishandle dyr på den måten de faktisk gjør for å lage en pelskåpe
Og de som kjøper pelskåpene.. I alle falle i disse dager, nå som det er kommet så masse info om hvordan da spesielt reven og minken har det. nei huff.
Triggrer et annet barndomsminne: Ligger faktisk en nedlagt minkfarm ikke så langt fra her mamma og pappa bor. Husker det var så ekkelt da jeg var lita. kjøre forbi der.
Kjørte forresten over ankelen min med akebrett da jeg var lita. Pappa satt på akebrettet han også. Vi kjørte ned et humplete jorde og jeg synes det gikk skummelt fort og skulle bremse litt.. Fikk beskjed av legen at jeg kunne være glad for at jeg faktisk hadde den saken på ankelen inntakt.
jippi Ankelen min har aldri blitt helt frisk da. Masse for my brusk der så jeg vrikker beinet til stadighet.
|
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 12:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: lothlorien. ok da, oslo.
|
det dummeste er likevel de som er imot pelsoppdrett, og derfor bryter seg inn på en pelsfarm og slipper ut en sverm med mink som løper ut i skogen og DØR! ALLE SAMMEN!!! pels er ondt. de eneste som burde ha lov til å gå med minkpels er minken.
oj, eh, offtopic, kansje?
jaja
tok thundercoaster på tusenfryd med brukket arm. fikk jo selvsagt ikke komme inn med fatle på, så jeg tok den av. det var en smertefull tur. gjorde det tre ganger til. yyyyyaaaaaaAU!
nå er jo thundercoaster ganske ny, men jeg er jo fortsatt barn, så jeg kan si hva som helst.
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 12:57 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Hihi
Høres ikke dumt ut.
Husker forrsten at jeg tegnet på alle veggplatene med sprittusj da vi bygde det huset vi nå bor i. Jeg var 2 år gammel og synes det hele var meget festlig 
|
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 13:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

|
tusj har alltid vært festlig. i barnehagen bygde vi svære tårn av puter som vi veltet over de andre barna så vi skulle slippe å leke med dem. også bytta vi truser. ganske nasty å tenke på.
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 13:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

|
skulle forresten hatt en tusj akkurat nå.
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 13:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Da jeg var liten hadde vi store planer om å angripe alle som gikk i pelskåper med blå maling. De gjør det i en bok av Ingvar Ambjørnsen "De blå ulvene". Ble ikke noe av det, da... Tror mormor oppdaget oss da vi skulle ta maling i kjelleren..
|
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 22:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
ingvar ambjørnsen skriver bra...lærerene tok fra meg tuysjer ifjor, grunnet at jeg tagga ned pulter og bøkrer med det...
|
Skrevet: Fre 16 Apr 2004, 09:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jeg tagget ned pultene på ungdomskolen med sølvtusj.
Skreiv manson-tekster på de.
Forøvrig har jeg over 40 pantonetusjer 
|
Skrevet: Søn 18 Apr 2004, 09:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
hva er det?
|
Skrevet: Tir 20 Apr 2004, 11:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Det er sånne tusjer jeg brukte på grafisk design da jeg gikk der. Vanlige usjer du kan få i et vell av farger. Selv har jeg handlet tusjer for over 2000 kr
De har tre tykkelser. Helt geniale. Dessuten, hvis man bruker litt tid på det man tegner og fargelegger emd de tusjene kan man få det til å se ganske PENT ut 
|
Skrevet: Tir 20 Apr 2004, 12:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|