DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Tunga pÃ¥ tærne
DSGF NINJA!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Av Innlegg
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
 DSGF NINJA!

Følgende er kommet meg for øre:

Det er opprettet en DSGF NINJA Forening, lederen Great-Grand-Master Tjo-Bing (pseudonym!) har grunnlagt denne hemmelige, men for tiden åpne foreningen for å "ta seg av" alle de som ikke synes medlemmer av dsgf skal få bevege seg fritt på gater og slikt.
Great-Grand-Master Tjo-Bing sier i et kort telefonintervju at: "Alle er vi en ninja, det er bare ikke alle som er like smidige." samtidig oppfordrer han til å "trene hardt og brutalt på ninja-positurer, da det å stå i en ninja-stilling virker vanndrivende på en (eller flere) motstandere..."

Hvordan opppdager man at man er ninja? Her er en kort liste fra Great-Grand-Master Tjo-Bing:

1. Følg denne bebildete beskrivelsen!
2. Husk at det er makt i en knyttet neve
3. Skriv et kort haiku om hvorfor akkurat du er ninja
4. Kan du ikke skrive haiku er det greit med andre verseformer
5. Live as a ninja!

Erbødig ninja-hilsen fra Dsgf Ninja #2
Tittan-San

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 09:57
Sist endret av Tittan den Fre 16 Apr 2004, 09:59, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jaha...skjønner egentlig ikke bæret

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 09:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ny telefon fra Great-Grand-Master Tjo-Bing:

Folk som ikke skjønner kan lese manualen.

Ninja = en som har RTFM

*bukke*
Tittan-San

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 10:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Bill The Ninja har, etter å ha fått nyss i at noen ikke skjønner tegninga, avbrutt sitt spaningsoppdrag på en nudistleir på sørlandet, der han forøvrig var godt i gang med å avsløre hvem den lokale golfklubben stadig vekk mistet ballene sine til. Det ryktes at det var en gruppe med eldre karer fra Vestlandet som hadde infiltrert nudistklubben for å sikre seg baller til sin egen golfbane "et sted" ved Ålesund...
Bill er nå igang med planlegge en "101 ways to be a Ninja" leksjon, med grafer, figurer og ifølge Bill selv, kan det bli snakk om "fysiske" tiltak av forskjellig valør...

Vi venter i spenning
Tittan-San

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 10:07
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jaha...jeg kan også prate sånn, men jeg er diktator, så jeg gidder ikke...fikk lillesøstera mi til å selge seg som slave for to tyrkiskpepper, nå må hun tiltale meg som "oo store diktator"

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 10:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

For å sitere Great-Grand-Master Tjo-Bing nok en gang, og kanskje kommer jeg inn på Bill the Ninja sin filosofi også, så vil jeg bare påpeke at et hvert samfunn med diktatorer trenger mange ninjaer! I følge en ny, og upublisert analyse, gjort av Arne the Ninja fra Trysil, som omhandler livet til Ninja i DDR, så var det flere Ninja enn sovjet-russiske missiler i den gamle øst-staten. Heldigvis for vesten synes ddr-ninjaene at interkontinentale raketter er feigt (så lenge de ikke selv har kontrollen) og manipulerte ofte fakta slik at CCCP ikke skjøt spurv med raketter. Dermed ser man nytten av ninja!

Grunnen til at vi valgte å plassere oppropet på Tunga på tærne er todelt: For det første er en av de mest avanserte ninja-teknikkene "Tærne på tunga", en teknikk som viser både innsatsviljen og iherdigheten til en ninja, samtidig som den også beviser at en ninja har høy smerteterskel, og for det andre så bør en ninja være i form. Hvilken form som helst kan man vel si, siden Michelin-Ninja er en avart i seg selv.

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 10:13
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Hei Tittan-San!

Jeg håper i befinner eder vel? (Ninjaer er høflige når de ikke slåss)
Jeg har i følge dette levd lenge som en ninja!
Min haiku:

En krigers sjel
er aldri hel
om ikke rød
av blod

JAH!
Dessuten er jeg en Zen-Ninja!
Chi tao se!

Panthera Senpai

InnleggSkrevet: Tir 08 Jun 2004, 02:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

*bukke-nikke-neie ninja-style til Balangsen*
Hui for et haiku! For en estetikk, for en nytelse for øyet. For å sitere Great-great-grandmaster Tjo-Bing: "Indeed!"

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 09 Jun 2004, 11:58
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Tittan-Sama

Btw...
Kommer du på sommertreffet?
SÃ¥ kan vi kembo-ninja-sprette litt rundt...

Ninja vannkrig!
*Kijay*

Panthera senpai

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 18:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [9 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Tunga pÃ¥ tærne
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet