DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Drømmer
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 15 av 19 [377 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 Neste
Av Innlegg
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Sovnet i retten i dag.. På klassetur, overvar en rettssak. Husker ikke hva jeg drømte, men det var deilig å sovne. Husker jeg ikke feil, syntes dommeren at det var svært fornøyelig..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 16:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg har ofte drømmen om morgenen at en gjeng små nisser rydder rommet mitt, jeg åpner øynene og rommet er ryddig. Så snur jeg meg før jeg rekker å tenkte "hvaforno?" og når jeg åpner øynene igjen er alt like rotete.. Question

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 10:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Oh.. tenk om det hade fantes små ryddenisser Very Happy Sånne som la alt akkurat der det skulle være og gjorde rommet helt superryddig! Skulle vært vaskenisser og. Jeg drømte en fryktelig ekkel drøm i natt. Av en eller annen grunn var folka fra singel 24/7 der også. Og folk var rusa på krokodilleegg, og jeg var hos legen for å ta bort masse betennelser i kjempemange kuttsår på beina mine. Det var 3 pasienter inne hos legen samtidig. Dessuten kom det haiangrep (!) over hele det stedet jeg var på som de singel 24/7 folka også var på. Det var et sinnsykt stort badeland hotell,lavo utested med lavaelver flytende igjnnom her og der og sånt.
Da jeg skulle hjem derfra for å rømme fra de mange millioner haiene som kom dit var det hele tiden noen som skrudde tiden tilbake, fordi jeg ikke fikk tatt bilder av alle tinga vi gjorde. Dermed blei alt skrudd tilbake til det siste bildet jeg hadde tatt. Jeg ryddet og ryddet men blei liksom ikke ferdig. Kom meg avgårde tilslutt men da ar alle veiene ødelagte. Tunellene så ut som sprenghull i fjellene og var sperret med gitter. Kom hjem og måtte rensens/fødes på ny.. Alle jeg var glad i var fulle av kutt. Selv madrassen i senga mi hadde initialene mine risset inn... det rant blod fra de og. Kjæresten min kuttet seg, jeg kuttet meg..
Så skulle pappa og kjæresten min frelse meg. Jeg måtte spise et sånt krokodilleegg. Det så ut som en blanding av ost og marsipan. jeg blei skikkelig rusa (selvom jeg aldri har vært rusa før) Når rusen gikk ut så alt veldig klart ut osv.

Skjønner ingenting jeg.... Drømmer om sånne typer ting hver natt...

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 13:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
stakkars deg. har bare drømt slike syke ting en gang i blant. en gang drømte jeg at jeg var på stranda ved hytta til familien min. midt på natta. så kom en sort slange. den bet fettern min så han døde. så måtte jeg blåse på såret.

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 13:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Ronja

Beste drømmen jeg har hatt var om kjempestore påskeegg, sånn med melkekrem inni. De var kansje halvmeteren og mine, bare mine. Har da aldri vært så skuffa som da jeg våkna.. Crying or Very sad Sint

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 13:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Skjer rett som det er det, at jeg drømmer om fantastisk mye god mat, og hver gang våkner jeg rett før jeg kan begynne å spise, og det er alltid noe som gjør at jeg ikke får spist med en gang, og, og...

Da er det litt frustrerende å våkne til rumlende mage.

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 17:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
Jeg drømte at et menneskedyr skulle barbere bort øyenbrynene mine og deter bare ekkelt

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 07:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

våknet du uten øyenbryn?

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 07:32
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Drømte at jeg hadde skjegg og masse hår pa brystet og kragebeina engang. Det var driiiiiit ekkelt. Beinfløy ut på badet da jeg våkna..

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 15:22
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

DET er den tøffeste drømmen jeg har hørt!

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 15:27
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Nei! Det var overhodet ikke tøft Sad

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 21:21
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
jeg drømmer mye rart. ikke så lenge siden, altså noen år siden, drømte jeg at jeg måtte drepe katta mi. Merkelig nok prøvde jeg å drepe den med å tråkke på ho. jeg kjente beina sklei over fra den ene til den andre siden av ho.

Det var jo litt fælt men det gjorde meg ingenting. drømmer er veldig lite virkelighet hos meg.
Før var det noe annet da. Husker jeg drømte om en gravemaskin som skulle ta meg.
At det var masse feite folk som hoppa i bassenget så mamma og pappa drukna.
Mamma blei hengt på skolen.

Må legge til at jeg har drømt at jeg holdt godt runt ei i klassa da. Noe som aldri vil skje tror jeg.

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 21:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

I natt hadde jeg den vakreste drømmen jeg noen gang har hatt. En jente jeg kjenner, veldig pen jente, ble fremstilt som en gudinne. Hun lå og sov i et åpent rom, med masse blomster rundt og sånn, og solen holdt på å gå ned, så himmelen var oransje. Utrolig vakkert..

Av en eller annen grunn lånte jeg huset hennes mens hun var på ferie. Det rommet som hun hadde sovet i var i øverste etasje, men var stengt ved at det var strammet papir/stoff over døra.. jeg prøvde å komme meg inn men ga opp da papiret revnet.. Merkelig drøm.. Men utrolig vakker. Drømte en veldig vakker drøm i går og.. husker ikke hva den gikk ut på..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 12:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

*musinne* Jeg vil også ha vakre drømmer Neutral

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 12:57
Ronja

Drømte om alver i natt, fine, fine... Er så koselig med nydelige drømmer, men hender skjeldent..

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 12:59
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg har som sagt mest ekle/skumle drømmer, og så noen helt intetsigende. Aldri noen fine Sad

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 13:00
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jeg ser de samme tingene som fascinerer meg i drømme som jeg ser i virkeligheten. Jeg tror det hjelper å alltid se på de tingene som du selv synes er vakre hele tiden, og la deg fascinere... Om det helper på drømmene vet jeg ikke, men jeg liker å tro det...

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 13:05
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Det hjelper IKKE drømmene for min del. Eneste som hjelper meg fra å drømme noe særlig er somadril. Men det er jo ikke lurt å stappe i seg i tide og utide..

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 13:07
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003
I natt drømte jeg at jeg måtte selge unna alle eiendelene mine, særlig de jeg var knyttet til på et eller annet vis. Grunnen til at jeg måtte gjøre det var at noe hadde gått galt, men jeg husker ikke hva.

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 13:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Isj, det høres ut som en ekkel drøm. JEg pleide å ha sånne drømmer i forbindelse med kommentarer jeg hadde fått på at jeg var for materialistisk Neutral Sad

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 13:32
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 15 av 19 [377 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet