|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stjernesludd
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003 Innlegg: 546 Bosted: Narnia
|
Hmm.. Må innrømme at det er flere jenter jeg syns er virkelig _pene_ som er hvite. Men fy faen så mange pene negermenn det finnes. Blir nesten litt frustrert, og iallefall misunnelig.
Er det politisk ukorrekt å bruke ordet negermenn? Hører da denne tråden i forumet for politikk? Er klokken virkelig så mye? Bør jeg legge meg? Har jeg fått minnekort i posten?
Følg med!
|
Skrevet: Ons 21 Mai 2003, 02:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
stjernesludd skrev: | Hmm.. Må innrømme at det er flere jenter jeg syns er virkelig _pene_ som er hvite. Men fy faen så mange pene negermenn det finnes. Blir nesten litt frustrert, og iallefall misunnelig.
Er det politisk ukorrekt å bruke ordet negermenn? Hører da denne tråden i forumet for politikk? Er klokken virkelig så mye? Bør jeg legge meg? Har jeg fått minnekort i posten?
Følg med! |
Negerman er et festlig ord... Mye bedre enn svarting, som er stygt. Farget går vel også ann. Personlig liker jeg farget bedre.
*lurer på hva fargede liker*
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Man 16 Jun 2003, 23:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Butikken i Tomter som eies av en indier heter svarten. Det stammer fra den tiden det var to butikker i tomter svarten og hviten. Det er da ikke noe ondt i det, det bare ble sånn
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tir 17 Jun 2003, 08:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stjernesludd
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003 Innlegg: 546 Bosted: Narnia
|
Butikken.
Før var vi 2, nå er jeg alene.
|
Skrevet: Ons 18 Jun 2003, 15:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Har jeg vært tvilling?
Fant et album med bilder fra da jeg var to... *Trampe klapp i bakgrunnen*
Seriøst folks
Det eneste som EGENTLIG betyr noe er kjærligheten!
Det er kun vi som setter grenser, og i steden for å hjelpe oss, så hindrer de oss bare i å se vårt egentlige potensiale!
Jeg har hittill vært mer tiltrukket av "Blekansikter" av den enkle grunn av at det er flere av dem her i Norge!
"Nei, beklager, jeg kan ikke elske deg fordi du har brun hud.."
Noe så teit.
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Søn 22 Jun 2003, 16:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
neger er offesielt ett ufint ord tror jeg. historielæreren min sa det.
Sikkert norsk språkråd som har finni det ut.
Det fant jo ut at e-post skulle uttales,,ikke e(-post ikke e(i) mail...nei e-mail noe så tåpelig å si norsk e og engelsk mail.
|
Skrevet: Søn 08 Feb 2004, 14:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Lillebroren min er blanding av veldig norsk (blond og blå øyne) og en mørk italiener.. Han er bare heeel skjønn.. hihi.. Men jeg er ikke så veldig fan av heeelt mørkhudet...
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 19:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
songbird skrev: | Balangsen skrev: | songbird skrev: | hva med mørk-gråblå øyne med sølvspindelvev i...? |
JAH! HVOR, HVOR?
*kikke villt rundt*
Selv om jeg synes gutter med grønne/turkise øyne er hmmmmmmwah! |
jeg har mørk-gråblå øyne med sølvspindelvev i.... |
Jeg også! 
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 19:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
mattestykke skrev: | neger er offesielt ett ufint ord tror jeg. historielæreren min sa det. |
?! Det er jo bare betegnelsen på rasen. Akkurat som å si arier e.l..
Kommer kanskje an på om man bruker det som et skjellsord.
Har mange ganger hørt: 'Jævla neger' bli ropt etter folk, ikke nødvendigvis negere, men det blir brukt som skjellsord. Lurer på hvilken effekt 'jævla arier' vil ha..? *likestilling* Tror jeg skal gjøre det et flittig brukt skjellsord...
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 19:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Jeg liker lys hud. Vet ikke helt hvorfor, men det tiltaler meg på en måte mer enn mørk hud.. Får fnatt av mennesker som absolutt skal ligge og sole seg hele dagen oxo.. For ikke å snakke om dem som griller seg i solariumer.
Muligens skyldes dette en hel familie av overivrige brunfarge-fanatikere..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 00:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JeltZ
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 105 Bosted: nei
|
selv føler jeg ikke at hudfargen ikke har så mye å si som f.eks. formen på ja ansiktet.. jeg er mere tiltrukket av det "ariske" utseende men se på hun keys dama.. den fargen er super også har hun ja ikke neger utseende da, er ikke så hæppi med super store neser.. oj her sitter jeg å skriver og ser at jeg må være eksremt sær men det finnes jo negere med neger utseende som er pene også da.. og asiater har jeg vel egentlig ikke tenkt så mye over...
|
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 00:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Gult er kult!!
Kan ikke noe for det! Er gift med ei som ble adoptert fra korea da hun var liten (For å "omsitere" Aribben: "Hun er en gyllen en-og-halvmeter!")
|
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 14:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JeltZ
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 105 Bosted: nei
|
Tittan skrev: | "Hun er en gyllen en-og-halvmeter!" |
hehe som sagt jeg har ikke tenkt så meget over det men man finner noen søte nesten overalt! 
|
Skrevet: Ons 14 Apr 2004, 15:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |