DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Drømmer
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 14 av 19 [377 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 Neste
Av Innlegg
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
har egentlig ingeting å miste, bortsett fra de knivene. at jeg er redd for å miste kursen på meningene mine burde ikke være i form av knivene?

forresten er jeg jomfru, skal liksom være jordnær og sånn, men tror egentlig jeg sitter på en navnløs stjerne og fisker etter noe å tro på...

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 01:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Hm...
Det kan hende, meine hûter.
De fleste leter etter noe de kan tro på.
Jeg har bare fått ting. Jeg har hverken bedt om dem, eller ønsket dem.

Wertoi, så hyggelig! Very Happy
Jeg er den jeg er, hverken mer eller mindre. Jeg kunne nok vist flere litt av hvert. Det viktigste man trenger for å eie magi, er å tro.

Krusemynte, det er bare hyggelig.
Jeg står mer enn gjerne til tjeneste! Wink

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 03:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

veit det! er redd for å miste tråden til den logikken jeg har funnet, og holder på å nøste opp. logikken og drømmene mine er veldig like, så nå forstod jeg. takker..

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 03:27
Panter
l33t
l33t

Hyggelig!
Man skal være forsiktig med logikk i vår verden, min venn! Wink

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 03:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

min bedrøvelige logikksans er speilvendt, hvorfor skulle jeg ellers sitte oppe nå og skrive istedetfor å sove?

logikk er rasjonelle, realistiske mennerskers religion...

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 03:42
Panter
l33t
l33t

Vel....
*Lykkelig*
Jeg har aldri vært rasjonell eller realistisk!
Da ville jeg bare vært deprimert og pessimistisk!

Jeg tror på magi.
Jeg tror på kjærlighet. Det er min relgion.

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 03:46
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

jeg tror på at det må finnes en forklaring på at høyrearmen er iskald og venstre er lunken!

rasjonelle er det de kaller seg når de ikke tør å si kjedelige!
for øyeblikket tilber jeg kun dronning internett...hun er ikke rasjonell!

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 03:50
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Drømte at jeg var i n hemmelig gymsal på en skole som ligger borti her. Dusjen til jentene lå i en rar korridor som var så tåklagt at man ikke kunne se enden av den. Dessuten var det en treningshall for dverger der.
Jeg og søsteren min måtte hele tiden gjemme oss for små barn. Dessuten ddreiv hun hele tiden å planla åssen hun skulle stjele fra meg kjæresten min. Han var i tillegg sint på meg. Broren min hadde betalt 300 kroner for å se insekter drepe hverandre på badet og jeg klarte ikke å røre dem. Så var det et fjell som var satt sammen av puslebiter nærmest. En meget ny oppdagelse.

*forvirret*

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 09:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Høres ut som en drøm om din egen forvirring, Mareth delioza.
Du undrer på hvorfor en del av deg selv ikke er en del av deg.. Hvis du forstår....

(Jeg skal til pappa nå, og han har ikke tilgang på nett.. *sukke*)
(Kommer tilbake så fort jeg kan...)
Hm...

Hvis dere trenger å snakke med meg om noe.
(Er det lov å oppgi nummer her Baj?)
Ta kontakt med Mareth eller Songbird. De har mobnummeret mitt.

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 17:09
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

I've got it Smile

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 18:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
She's got it.. Ooh, baby she's got it.. *synge*

Her om dagen fikk ikke søstra mi sove, så hun fikk sove hos meg. Hun tok med seg en hundebamse (jeg sverger, den er ond!). Jeg drømte ikke noe spesielt, før plutselig hoppet en hund fram og bet meg i hånden, og jeg våknet helt plutselig. Da jeg åpnet øynene, lå bamsen ved siden av meg...!

Creepy...
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 18:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

hihi Wink Sånt er ekkel. Her hjemme har det bare vært tak, vegger og gardinstenger og sånt som har angrepet meg Wink

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 18:23
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Gardinstenger? Oi.
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 18:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Mhm.
Drømte en gang at jeg satt i et rødaktig rom. Jeg hørte på en sang av Tool, og tre pistoler danset over hodet mitt. En etter en skøyt de meg i hodet. Da kom det plutselig andre mennesker til som skulle hjelpe meg. De sa: "Å! Stakar, det må være fælt å bli skutt i hodet sånn, se her, gi meg hånda di, så skal vi hjelpe deg til et sted du kan legge deg nedpå litt!" Jeg strakte ut hånda min, men den ramlet av og falt på gulvet og blei til en mørk svart og rød masse som delvis kravlet seg rundt på gulvet..

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 18:27
gud
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Apr 2004
For å kunne tolke denne bør man vite mer om livssituasjonen din på drømmetidspunktet. Forsøker meg alikevel litt forsiktig med denne:

Viktig drøm pga fargene sort og rød, mangler bare hvit for å få en fullstendig forvandlingsdrøm.
Tre pistoler, med pistoler blir du skutt, i hodet tilsier at du dør - det å dø i en drøm betyr nytt liv, evt at en sannhet du trodde på forsvant. Kan være at drømmen er kompensatorisk. Altså at du ikke fikk avsluttet noe vondt følelsesmessig i våken tilstand.
Tallet tre er et hellig tall, tre konger, den hellige treenighet, i eventyrene; de tre bukkene bruse, ett trehodet troll ovs.
Hånden som faller av. Du får hjelp men makter ikke ta imot hjelpen. Kanskje du føler maktesløshet i den situasjonen du er i? I virkeligheten altså.
Rød kan stå for rotchakra, som står for suksess/fiasko
Sort står for det ubevisste

Det er lett å bli skremt av de brutale bildene som kommer i drømme. Men de betyr alltid noe som kan hjelpe deg. Hvis man tolker litt...

Boken "Drømmer og selvutvikling" av Ann Aaboe Bengtsson har hjulpet meg mye! Idea

InnleggSkrevet: Søn 11 Apr 2004, 22:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Når jeg ser tilbake på situasjonen jeg var i der så er det nok ganske riktig ja. hmm.

Er det noen her som har hatt drømmer man ikke kan fortelle alt av i fykt for andres reaksjon?

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 10:04
gud
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ikke fortalt alle drømmer til hvemsomhelst nei, men mer i frykt for å støte dem unna meg... Wink

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 10:07
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Hmm, ja, sånt er forvirrende. Jeg drømmer gjerne utrolig lange drømmer, dom bindes sammn selvom jeg har vært våken en litn stund. Det er ekkelt. Kan liksom drømme i maaange timer i strekk.

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 10:08
gud
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Jeg har det også slik. Men føler ikke det er ekkelt. Forsøker å forstå noen av de mer sammenhengende drømmene. Det går bedre og bedre... Men nå skal jeg faktisk legge meg og drømmer litt mer. Har stått her og skrevet siden jeg kom fra byen. Ca halv fem. Litt trøtt nå Wink

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 10:42
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

På tide og sove da ja. Lurer på å ta meg en liten lur selv. Føler ikke akkurat at jeg har så mye fornuftig å ta meg til så..

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 10:44
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 14 av 19 [377 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet