|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Frihetsfisken
Spitzy (!)

Ble Medlem: 06 Apr 2004 Innlegg: 226
|
Glahn skrev: | Når man begynner å sammenlikne araberne med nazistene har man virkelig spilt argumentativt fallitt. |
Islam er vår tids nasjonalsosialisme, og det er med grunnlag i denne at palestiner-araberne, med støtte fra de andre arabiske land, søker å kaste jødene på sjøen.
Det blir ikke fred i Midtøsten før islam forsvinner. Eller hvis jødene kastes på sjøen, da selvsagt ... men det er det vel ikke så mange andre enn araberne og den europeiske venstresiden som ønsker.
|
_________________ Dersom sosialister hadde liv, hadde de ikke trengt å regulere våre.
Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 23:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
Kjære frihetsfisk - har du i det hele tatt vært der nede og tatt på muren?
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 23:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Frihetsfisken
Spitzy (!)

|
krusemynte skrev: | Kjære frihetsfisk - har du i det hele tatt vært der nede og tatt på muren? |
Det er ikke relevant hvorvidt jeg har berørt gjerdet.
|
_________________ Dersom sosialister hadde liv, hadde de ikke trengt å regulere våre.
Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 23:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
I det hele tatt sett det med dine egne øyne. Næmmen, ser her - det er jo akkurat et slikt gjerde jeg har mellom min og min nabos hage!

|
Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 23:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Frihetsfisken
Spitzy (!)

|
krusemynte skrev: | I det hele tatt sett det med dine egne øyne. Næmmen, ser her - det er jo akkurat et slikt gjerde jeg har mellom min og min nabos hage! |
Gjerdet består av 95 % piggtråd. Kun der det er absolutt nødvendig bygges det i betong. At du har et bilde av en del av gjerdet som ikke består av piggtråd, betyr faktisk ikke at hele gjerdet ser slik ut.
|
Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 23:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Så var det det der med, at du ikke hadde vært der? Det bildet er tatt av bestevenninnen min.
Så, du kan jo bare fortsette å beskytte dine meninger. Kom igjen, ingen hindrer deg. Men du skal vite, til og med Kåre Willock så lyset.
|
Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 23:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Frihetsfisken
Spitzy (!)

|
krusemynte skrev: | Så var det det der med, at du ikke hadde vært der? Det bildet er tatt av bestevenninnen min. |
Jeg betviler ikke at bildet er veritabelt. Det jeg sier er at 95 % av gjerdet består av piggtråd.
krusemynte skrev: | Så, du kan jo bare fortsette å beskytte dine meninger. Kom igjen, ingen hindrer deg. |
?
krusemynte skrev: | Men du skal vite, til og med Kåre Willock så lyset. |
Jeg kan ikke se at det skal være relevant at Kåre Willoch har blitt sosialistskrulling på sine eldre dager.
|
Skrevet: Tir 06 Apr 2004, 23:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Dette får jeg ingenting ut av, og om jeg ikke får noe ut av en diskusjon tror jeg faktisk ikke jeg gidder å bruke mer enegri på den. Lykke til videre.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 00:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Frihetsfisken
Spitzy (!)

|
Ja, like godt. For de lesere som har et åpent sinn, kan jeg opplyse om at så mye som 3,8 % av gjerdet består av betong. Dette er ved de områder der faren er størst for terrorisme, som i nærheten av byene Tulkarem og Qalqiliya.
Uansett er det forsåvidt ikke så veldig viktig hvorvidt det er et gjerde eller en mur. Poenget er at Israel er i sin fulle rett når de beskytter seg mot terrorisme. Og at sikkerhetsgjerdet kommer til å gjøre dette, er hevet over enhver tvil. På grunn av sikkerhetsgjerdet ved Gazastripen har kun én terrorist/selvmordsbomber kommet herfra. Derimot på Vestbredden, der det til nå ikke har vært noe gjerde, har 502 israelere blitt drept.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 00:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
Det er så fint med folk som egentlig ikke vet hva de snakker om.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 15:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Jeg syntes faktisk ikke det er så veldig fint..
Frihetsfisk på ha lest medlemsbladet til FpU. Eller noe. Makan til vissvass.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 15:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Frihetsfisken
Spitzy (!)

|
Therese skrev: | Det er så fint med folk som egentlig ikke vet hva de snakker om. |
Det er så fint med folk som påstår at andre ikke vet hva de snakker om, uten evne til å komme med ett eneste rasjonelt argument.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 15:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Vel, du kommer jo med fakta du tydeligvis ikke har noen sikre kilder på.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 15:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Frihetsfisken
Spitzy (!)

|
krusemynte skrev: | Frihetsfisk på ha lest medlemsbladet til FpU. |
Jeg er ikke sosialist, og er følgelig ikke medlem i en organisasjon som er tilknyttet det sosialdemokratiske Fremskrittspartiet.
krusemynte skrev: | Eller noe. Makan til vissvass. |
Du har ikke bidratt med noe som helst i denne tråd, annet enn å lage kvalm. Jeg foreslår at du 1. forsøker å argumentere for hva du nå enn mener eller 2. slutter å poste i denne tråd.
Takk.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 15:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Frihetsfisken
Spitzy (!)

|
krusemynte skrev: | Vel, du kommer jo med fakta du tydeligvis ikke har noen sikre kilder på. |
Jeg har meget sikre kilder. Min kilde er IMF.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 15:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

|
Jeg vet bare hva min bror, som har vært der nede tre ganger, og en i klassen min, som har vært der to ganger, har sett, opplevd og hørt av de lokale. Og siden broren min har vært i Palestina og han i klassen min har vært i Israel har jeg til og med et objektivt grunnlag, men denne diskusjonen er så fastlåst at jeg ikke gidder.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 16:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Frihetsfisken
Spitzy (!)

|
Therese skrev: | Jeg vet bare hva min bror, som har vært der nede tre ganger, og en i klassen min, som har vært der to ganger, har sett, opplevd og hørt av de lokale. Og siden broren min har vært i Palestina og han i klassen min har vært i Israel har jeg til og med et objektivt grunnlag, men denne diskusjonen er så fastlåst at jeg ikke gidder. |
Du gidder å fortelle hvor mye du vet, men ikke hva? Logisk.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 16:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

|
Ja. Jeg er uengasjert.
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 16:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Frihetsfisken skrev: | Glahn skrev: | Når man begynner å sammenlikne araberne med nazistene har man virkelig spilt argumentativt fallitt. |
Islam er vår tids nasjonalsosialisme, og det er med grunnlag i denne at palestiner-araberne, med støtte fra de andre arabiske land, søker å kaste jødene på sjøen.
Det blir ikke fred i Midtøsten før islam forsvinner. Eller hvis jødene kastes på sjøen, da selvsagt ... men det er det vel ikke så mange andre enn araberne og den europeiske venstresiden som ønsker. |
Og med det har du bare bekreftet min mistanke - du er håpløs å debattere med. Ikke fordi du er uenig, men fordi argumentene dine faller på sin egen urimelighet. Samt at å svakt insinuere at man er for jødehat og diverse andre ting konnotert med nazismen, bare fordi man ikke liker staten Israels politikk, er en argumentasjonsform som er direkte fornærmende. Samt at det overhodet ikke bidrar til noen konstruktiv debatt.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 18:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

|
Jeg gidder heller ikke fortelle hva jeg vet, for du snur jo tydeligvis alt på hodet. Jeg driter i dine "sikre" kilder. Har en venninne som bor midt i det. Hun vet kanskje hvordan det er.[/u]
|
Skrevet: Ons 07 Apr 2004, 22:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |