|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg prøvde én gang, det vil si 3 sanger, og jeg var blodsliten.. men nå røyker jeg 20-30 te dagen og har ikke løpt på 3 år, så..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 26 Mar 2004, 14:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Heheh, jeg er ikke i stand til sånt lenger. Har prolaps i korsryggen. Og har bare sett elendige mennesker drive med det på mestern i fredrikstad så :p
Jeg sier hjelp. Røyker heldigvis ikke så mye nå som før. For et år siden var det 40 om dagen + 2++ liter cola 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Fre 26 Mar 2004, 15:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
20 marlboro om dagen og 1 liter cola var meg for fire år siden... Nå er det ingen røyk men 2 liter cola 
|
Skrevet: Fre 26 Mar 2004, 15:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Røyker ikke, men er ganske dårlig form... Men holder ut en del sanger nå! Men kan fortsatt ikke skryte av å være den sprekeste kniven i skuffen...
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Fre 26 Mar 2004, 18:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
innimellom skulle jeg ønske jeg røykte. for å være avhengig av noe gir deg et holdepunkt i tilværelsen. jeg har ingen...
|
Skrevet: Fre 26 Mar 2004, 21:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

|
meine hüter skrev: | innimellom skulle jeg ønske jeg røykte. for å være avhengig av noe gir deg et holdepunkt i tilværelsen. jeg har ingen... | Dakar du! *trøste* *trøste litt til for sikkerhetsskyld*
|
Skrevet: Lør 27 Mar 2004, 10:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
* se forbauset opp, eksisterer dette forumet? * jeg er småavhengig av å spise blomster, kan begynne å røyke tørkede roseblader. det skal visstnok ha en slags ruseffekt...men hvor sunn den blomstergreia mi er er en annen sak...
|
Skrevet: Lør 27 Mar 2004, 12:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ylini
Varm i trøya

Ble Medlem: 16 Mar 2004 Innlegg: 26 Bosted: Jeg er lillesøsteren som ikke ble tatt ut av kottet under trappa.
|
*ler*
Åh, jo, DDR MÅ prøves.. Alle jeg forteller om det til, synes det høres merkelig ut.. Kan ha noe med hvordan jeg forklarer det.. Self quote - "jo, det er sånn maskin *lage firkanter med armen* også tråkker man på sånne piler som går oppover på en skjerm *peke rundt* til musikk.." Men de jeg kjenner som har prøvd det har likt det! Moro!!!
|
_________________ The following sentence is correct
The above sentence is incorrect
Skrevet: Man 29 Mar 2004, 19:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

|
Ylini skrev: | *ler*
Åh, jo, DDR MÅ prøves.. Alle jeg forteller om det til, synes det høres merkelig ut.. Kan ha noe med hvordan jeg forklarer det.. Self quote - "jo, det er sånn maskin *lage firkanter med armen* også tråkker man på sånne piler som går oppover på en skjerm *peke rundt* til musikk.." Men de jeg kjenner som har prøvd det har likt det! Moro!!! |
hehe... høres mistenkelig kjent ut! Men har funnet en måte å forklare det over msn: Sende "offeret" 3 bilder: ett bilde av en skjerm med piler (print screen er en fin knapp! :p), ett bilde av pilene man tråkker på, og ett bilde av en hel maskin. Man kan gjerne sende med en sang. så forklarer man utifra det, det funker!
|
Skrevet: Ons 31 Mar 2004, 13:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |