|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sĂžrland
|
Ă
nei, det er ikke borte.. du kan bare ikke se det lenger!!! mohohohaahahaAHOHOHAAAAA!!!
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
[ment for Ă„ skremme meine hĂŒter]
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 15:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
HĂžyresiden i politikken er en haug med egoistiske idioter som ikke ser lengre enn sin egen velfyllte lommebok og silikonpuppene til "dagens blonde venn".
The American Dream er et fint eksempel pÄ dette:
"He came out of Tuscon with his two bare hands and now he's leaving in a Limmo" Hurra for ham, men hva med alle de han har trÄkket pÄ mens han jobbet seg opp mot Limmoen? Hva med CO2-utslippet fra limmoen, fabrikkene hans, og alt det? Hva med Ä dele litt med seg? Et vanlig syn i USA er fÞlgende: En uteligger spÞr om penger, og den rike businessmannen sier "No way, it's your own fault you're in the gutter. If you had some backbone you'd be like me you fucking ass!"
Er det slik vi vil ha det? I think not...
|
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 15:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÄnen
|
*klapper i hendene sine*
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 16:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Tittan skrev: | HĂžyresiden i politikken er en haug med egoistiske idioter som ikke ser lengre enn sin egen velfyllte lommebok og silikonpuppene til "dagens blonde venn".
"He came out of Tuscon with his two bare hands and now he's leaving in a Limmo" Hurra for ham, men hva med alle de han har trÄkket pÄ mens han jobbet seg opp mot Limmoen? Hva med CO2-utslippet fra limmoen, fabrikkene hans, og alt det? Hva med Ä dele litt med seg? Et vanlig syn i USA er fÞlgende: En uteligger spÞr om penger, og den rike businessmannen sier "No way, it's your own fault you're in the gutter. If you had some backbone you'd be like me you fucking ass!"
Er det slik vi vil ha det? I think not... |
Dette er det verste sosialist-svada jeg har hÞrt pÄ lenge...lever du i en fantasiverden eller?
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 19:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
NĂ„ skal det sies til vedkommendes forsvar at det finnes mennesker som faktisk tenker slik - at alle folk som har det for jĂŠvlig har det slik fordi det er deres egen feil. Og ja - det er en ganske utspredt tankegang i USA.
Men det er ikke dermed sagt at alle folk som tilhĂžrer hĂžyresiden av politikken tenker slik.
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Tor 25 Mar 2004, 00:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Det er svÊrt fÄ mennesker pÄ hÞyresiden som tenker slik, og jeg er overbevist om at venstresidens disipler er like befengt med slike dÄrlige personlige egenskaper!
Ergo; vil jeg pÄstÄ at begge parters tilhengere besitter disse personlighetstrekk og fÞlgelig blir dette en stigmatisering som faller pÄ sin egen urimelighet...
...i all vennskapelighet 
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tor 25 Mar 2004, 03:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Hey QIQrrr, les pÄ kommunist og skit trÄden ogsÄ:
Tittan skrev: | Kommunismen er dÞd uansett, sÄ jeg skjÞnner ikke hva dere driver Ä diskuterer. Ingen stat med vettet i behold vil noen sinne kalle seg en kommunist-stat nÄ etter at Sovjetunionen og resten av rÞkla falt.
Tanken om kommunisme er ogsÄ ganske sÞkt i grunn:
"Arbeid etter evne, fÄ etter behov"
OK, jeg fÄr altsÄ etter behov, dvs jeg fÄr det jeg trenger for Ä holde meg i live. Dermed trenger jeg ikke arbeide sÄ fryktelig hardt, fordi jeg fÄr jo mat og slikt pÄ lik linje med alle de andre. Dette fÞrer til at utstyret vi fÄr er dÄrlig, siden alle mÄ fÄ det samtidig, noe som gjÞr at det mÄ samles opp i et lager fÞr det kan deles ut. Noe som igjen gjÞr at jeg blir lei og arbeider mindre fordi jeg bare fÄr skit, som igjen gjÞr at jeg fÄr dÄrligere skit...
Kom med flere kommunist-floskler jeg kan rakke ned pÄ!!  |
Jeg er kun en provokatĂžr, og jeg ser jeg kan jobben min 
|
Skrevet: Tor 25 Mar 2004, 08:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stÄpÄhodet
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
|
du er slem. denge stakkars lile meg i kommunist trÄden.
|
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Tor 25 Mar 2004, 09:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Jeg denger alle som kommer med svada. Selvtekt er gĂžy!! 
|
Skrevet: Tor 25 Mar 2004, 09:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
MAgger'n
FrÀmling

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 16
|
Tittan skrev: | HĂžyresiden i politikken er en haug med egoistiske idioter som ikke ser lengre enn sin egen velfyllte lommebok og silikonpuppene til "dagens blonde venn".
Er det slik vi vil ha det? I think not... |
Hva med alle liven han har forbedret?? Familiene han har fostret opp, under sin givende hÄnd?? Skatten han har betalt, bÄde gjennom bedriftene sine, sin private Þkonomi og avgiftene han har betalt for bensinen og avgiftene han har betalt for limmoen ??
Fortjener ikke den stakkars utslitte mannen litt penger etter alt han har gjort for sÄ mange folk ?? Livskvaliteten til sÄÄ mange stakkars mennesker har jo blitt sÄ mye bedre. Det er de som vil ta fra denne mannen pengene som er slemme! En mÄ jo unne stakkar'n litt da......
|
Skrevet: Man 31 Mai 2004, 13:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JC\forum
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jul 2003 Innlegg: 166 Bosted: Oslo omegn..KolsÄsbanen leve!
|
meine hĂŒter skrev: | hehe...inrĂžmmer det; jeg er raddis og forvirra, men det er vel greit sĂ„ lenge jeg vet hvea jeg snakker om? |
Man kan umulig vite hva man snakker om og samtidig vÊre kommunist/anarkist....IsÄfall burde du visst at det fungerer ikke i praksis:p
|
Skrevet: Sűn 06 Jun 2004, 23:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hĂŒter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: pÄ nettet, vel
|
kommunismen fungerer i praksis, mange milliarder steder i verden. mauertuer, hĂžrt om det??
|
Skrevet: Fre 11 Jun 2004, 16:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
meine hĂŒter skrev: | kommunismen fungerer i praksis, mange milliarder steder i verden. mauertuer, hĂžrt om det?? |
Mennesker er ikke maur.
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Fre 11 Jun 2004, 20:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hĂŒter'n
Slushpuppy!

|
flesteparten er ikke istand til Ä ta vare pÄ seg selv, ergo maur...
|
Skrevet: Fre 11 Jun 2004, 20:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
SelvfĂžlgelig finnes det maur, det er de som kalles kommunister...en haug med hjernevaskede tullinger uten evne til Ă„ tenke selv 
|
Skrevet: Fre 11 Jun 2004, 23:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hĂŒter'n
Slushpuppy!

|
man mÄ tenke for Ä forstÄ kommunismen...sÄh...
|
Skrevet: Lűr 12 Jun 2004, 11:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |