DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Nattmennesker...
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 4 av 5 [92 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
Av Innlegg
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
krusemynte skrev:
rotta skrev:
hater by-nattehimmelen. det er så opplyst. på hytta vår finnes det ikke strøm (utenom et solcellepanel, som ikke skader om natta) og hvis man setter alle lykter og annet som lyser innendørs, er det ingenting som forstyrrer de fine stjernene.

en pen jente, stjernehimmelen,(og sjokolade) ahhhhhh..... lykke!

Samme med min. Jeg elsker det. Kan stå ute lenge å bare se og se.

liker best å sitte på taket.

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Tir 23 Mar 2004, 22:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Å gå lange turer midt på natten...med eller uten musikk, er ganske enkelt noe av det beste jeg vet.
Eventuelt å sitte på et svaberg på en øde holme, og se på stjernehimmelen sammen med noen du er glad i.

Natten...det er da det skjer. Wink

InnleggSkrevet: Tir 23 Mar 2004, 23:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Da jeg var på hytta i midten av september...
Ingen andre mennesker, helt stille, mørk sensommer/tidlighøst-himmel.
Flere stjerner og mer mørke enn jeg var vant til - rent deilig skremmende.
Og havet, og vind.
Det var helt utrolig deilig, og best av alt var at jeg hadde ei hytte med masse tente stearinlys jeg kunne gjemme meg litt for mørket i.

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 01:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Oceanborn
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003
Jeg må bare henvise til sangen "Nightswimming" av R.E.M. For en beskrivelse av sommernatta! Jeg har en mistanke om at det er om natten mennesket virkelig lever...

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 08:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Jeg har et vann like ved meg som er fryktelig flott å sitte ved midt på natta, omringet av skog, og som fanatisk REM-fan har jeg en og annen plan der til sommeren... Wink

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 09:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Pass på at ingen ser deg.. remember: "it's not like years ago, noone can see me nakeeeed"

Natt er fint, stjerner er fint og bål er fint. og dempet "chill-out" musikk en rolig natt.. kaffe med litt baileys i.. et pledd.. en kjæreste.. *sukk*
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 09:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Det er et skjermet og fint område, og det er ekstremt lite folk der om natta (ok badeplass på dagtid). Det verste som kan skje, tatt i betraktning at jeg er naboen til Skaugum, er at Mette-Marit får samme idé.

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 09:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

*AAAAAH* mareritt!! takk skal du faen meg ha! Mad mette marit.. uff.. naken..! uff!! med meg!! UFF!!

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 09:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Slapp av, folkens. Mette-Marit befinner seg da slett ikke så langt mot enden av skalaen som enkelte her vil ha det til. Tenk på Hanna Kvanmo, for eksempel. Wink

Det jeg anser som en større fare med å nakenbade i nærheten av Mette-Marit er Se&Hør-fotografene som befinner seg i buskene. Jeg har generelt ingen blygsel og dermed ingen problemer med å vise meg naken foran andre mennesker, men å havne i Se&Hør... grøss. Freakish

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 12:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
mmm... Hanna Kvanmo *sikle* Bwaha

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 12:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Oceanborn
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003
Cafein skrev:
Det jeg anser som en større fare med å nakenbade i nærheten av Mette-Marit er Se&Hør-fotografene som befinner seg i buskene. Jeg har generelt ingen blygsel og dermed ingen problemer med å vise meg naken foran andre mennesker, men å havne i Se&Hør... grøss. Freakish
*grøsse med* Why, God? Why me? Why not somebody else? Why not the Holy Ghost?

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 13:02
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jeg er mer mentalt til stede når jeg drømmer enn i vcåken tilstand, så jeg er ett nattmenneske.

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 14:29
toth42
Cowboy
Cowboy

Oceanborn skrev:
Cafein skrev:
*grøsse med* Why, God? Why me? Why not somebody else? Why not the Holy Ghost?

Gunnar, dette er en intern spøk. du husker hva vi pratet om hos doktor hanssen? oppføre seg roooolig ja.. være snill gutt hvis du skulle få bruke internett, ja? ikke fable, ikke rable, og ikke no sugling på tastaturet. OK?

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 14:56
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
På krusæter, litt innover der, nesten ikke noe bylys som lyser opp i hele tatt, bare et hav av stjerner.. Man kan tilogmed skjelne nyanser av blått og nattsvart og sånt. Utrolig flott!!

InnleggSkrevet: Ons 24 Mar 2004, 15:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
gud
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Apr 2004
Natten er deilig rolig. Alle de ordinære hjernene har lagt seg til ro. Støyen fra de daglig forvirrede zombiene av "normale" ligger pent innpakket i dyner ol - i drømme fikser de alle de praktiske problemene sine som de så traumatisk ikke fikk løst tidligere på dagen. Mye kompensatorisk drømmemateriale på gang.

Da har jeg fullstendig fri - jeg slipper støyen som disse underutviklede sender ut... Wink

InnleggSkrevet: Tir 13 Apr 2004, 03:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Findus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 11 Apr 2004
Natten er jo utvilsomt den beste tiden.
Kjipt å ha normal 8 til 4 jobb så man ikke kan nyte den like ofte som før.
Det å bare gå ut, alene, eller med en god venn/vennine og bare sitte, se på stjernene, høre på vinden, alle eventuelle lyder.

Her i oslo sentrum er det kjipt å ikke ha muligheten til å nyte natten.
Pleier å ta meg kveldsturer hvor jeg bare har med deilig musikk som setter i gang tankene og stenger resten av verden ute. Da bare går jeg rundt i noen timer, finner meg kanskje en benk og sitter og bare ser på alle som stresser rundt.

I kristiansand har jeg en fin plass like ved der jeg bor hvor jeg har fin utsikt over havet, og det er stille og rolig.

Uten natten hadde jeg nok vært et utrolig kjipt menneske. Er om natten jeg får inspirasjon. Når jeg legger meg vil jeg ikke sove selv om jeg vil, jeg blir bare tenkende på så mye rart. Det er deilig og overnatte hos folk på samme rom og ligge og filosofere, bare snakke om rare tanker og ideer til morran. Åhhhh, faen at det er midt på dagen nå, og jobb.
*finner fram verdensklokken og stiller den 12 timer fram. SÃ¥nn!*

InnleggSkrevet: Tir 13 Apr 2004, 10:25
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Problemet mitt er at selvom jeg elsker natta, så er jeg totalt avhengig av å få sove på natta for å holde meg oppegående. Kan bli ganske ille hvis jeg blir vippet helt av pinnen. Da må jeg i alle fall snu døgnet helt..

InnleggSkrevet: Tir 13 Apr 2004, 12:49
toth42
Cowboy
Cowboy

Mareth skrev:
Da må jeg i alle fall snu døgnet helt..

Hvorfor kan vi ikke gjøre det...? hvorfor finnes det ikke normalt arbeid man kan ha fra.. si.. 19-03, så kan man være oppe resten av natta og legge seg sånn ca 10-11? da vil det i tillegg alltid gå buss når man har vært på byen eller andre ting litt sent, og man slipper å famle i mørket selv om man er oppe sent og er noe bedugget.

JA til nattarbeide!! JA til et totalt nattsamfunn!

InnleggSkrevet: Tir 13 Apr 2004, 13:07
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Den var søren meg ikke dum den! *stemme for*

InnleggSkrevet: Tir 13 Apr 2004, 13:09
toth42
Cowboy
Cowboy

nytt parti? DET MØRKE FOLKEPARTI klinger bra..

InnleggSkrevet: Tir 13 Apr 2004, 13:10
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 4 av 5 [92 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet