|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Det er veldig fint å gå tur i 5-6 tiden om morran. Når sola står opp og sånn.. Er ikke så ofte jeg er oppe på den tiden da...
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Søn 21 Mar 2004, 13:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Men det skjer tydeligvis? 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Søn 21 Mar 2004, 15:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Joda, det skjer.. Men da er jeg vanligvis for trøtt til å gå tur. Som regel går jeg bare og legger meg igjen.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Søn 21 Mar 2004, 19:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Hihi :p Jeg er sånn som kan finne på å ta meg en tur ut med bilen midt på natta, for så å stoppe på etellerannet ok sted og tusle litt rundt der, se på stjerner osv. Det er deilig 
|
Skrevet: Søn 21 Mar 2004, 20:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Liker å gå ute når det akkurat har blitt mørkt, og stjernene begynner å titte frem. Hver gang du snur deg, så er det en ny stjerne der. Helt til alle er der.
Gikk ute på den tiden for ikke veldig lenge siden, og det var så fint at jeg begynte å le. Bare sånn plutselig..
|
- Tom Waits
Skrevet: Søn 21 Mar 2004, 20:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jeg kan gjerne finne på å smile veldig når jeg ser fine stjernebilder.
|
Skrevet: Søn 21 Mar 2004, 20:50 Sist endret av Voon den Tor 23 Feb 2006, 01:56, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Stjernehimmelen kan være veldig fin.. Dere som ikke har fått den med dere bør gå ut og se opp i himmelen..
|
- Tom Waits
Skrevet: Søn 21 Mar 2004, 20:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Og se NØYE
|
Skrevet: Søn 21 Mar 2004, 21:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Og prøv å telle stjernene hvis du har god tid..
|
- Tom Waits
Skrevet: Søn 21 Mar 2004, 21:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg liker å telle fregner, men det er en annen sak
Er fine netter her nå... klart, mørkt, godt og kjølig etter vårvarme dager. Har blitt litt skrudd døgnrytme over helga.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 21 Mar 2004, 21:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Skrudd døgnrytme jah :p Det skjer gjerne det 
|
Skrevet: Man 22 Mar 2004, 00:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hipgnosis
Främling

Ble Medlem: 22 Mar 2004 Innlegg: 11 Bosted: Oslo
|
Hm. At den første posten jeg svarer på er her, klokka halv tre (og jeg fins overhodet ikke trøtt enda) er vel bevis nok på at jeg også er nattmenneske. Men blir få vandreturer, dessverre. Kan ikke styre for mye rundt i leiligheten her på natterstid, siden de to andre som bor her sover alt for lett. Noe som er lite kompatibelt med mitt ønskede lydnivå.
Men håpe på flytting snart, da skal det bli musikk og turer ut og jeg veit ikke alt. 
|
_________________ "As my father always said, "Shiny clean boots and a spanking short haircut, and you can cope with anything." He said that just before that rather unfortunate suicide business." -Rimmer, Red Dwarf
Skrevet: Man 22 Mar 2004, 02:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Det høres bra ut :p
|
Skrevet: Man 22 Mar 2004, 08:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Jeg hadde en periode med stjernehimmelen da jeg var liten. Tok med et stort kart over stjernene og en lommelykt med rødt lys ut på plenen de helgene jeg var på gården hos pappa(stjernene er absolutt finest på landet). Kunne sitte der i timesvis på varme sommernetter. Nå er det mest lyder som fascinerer meg ved å gå tur på natten. Står ofte helt stille og lytter og prøver å orientere meg om alt som skjer rundt meg.
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 22 Mar 2004, 14:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: lothlorien. ok da, oslo.
|
hater by-nattehimmelen. det er så opplyst. på hytta vår finnes det ikke strøm (utenom et solcellepanel, som ikke skader om natta) og hvis man setter alle lykter og annet som lyser innendørs, er det ingenting som forstyrrer de fine stjernene.
en pen jente, stjernehimmelen,(og sjokolade) ahhhhhh..... lykke!
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Man 22 Mar 2004, 21:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
pita
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003 Innlegg: 270 Bosted: Oslo
|
Eyden skrev: | Jeg hadde en periode med stjernehimmelen da jeg var liten. Tok med et stort kart over stjernene og en lommelykt med rødt lys ut på plenen de helgene jeg var på gården hos pappa(stjernene er absolutt finest på landet). Kunne sitte der i timesvis på varme sommernetter. Nå er det mest lyder som fascinerer meg ved å gå tur på natten. Står ofte helt stille og lytter og prøver å orientere meg om alt som skjer rundt meg. |
ingen ting slår musikk...lydene kan man få i små doser hvis man ikke vil ha musikk...men musikken gjør det hele mer magisk
|
_________________ i`m not mad. just ask my camel, steven
Skrevet: Man 22 Mar 2004, 22:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Alt lys ødelegger faktisk ikke stjernehimmelen.
Noe av det beste med sommeren er å sitte utover natta foran en knitrende utepeis, med et pledd, en termos kaffe, kansje ei øl, og dempet rolig musikk.
Gjerne sammen med noen andre.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 23 Mar 2004, 09:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
rotta skrev: | hater by-nattehimmelen. det er så opplyst. på hytta vår finnes det ikke strøm (utenom et solcellepanel, som ikke skader om natta) og hvis man setter alle lykter og annet som lyser innendørs, er det ingenting som forstyrrer de fine stjernene.
en pen jente, stjernehimmelen,(og sjokolade) ahhhhhh..... lykke! |
Samme med min. Jeg elsker det. Kan stå ute lenge å bare se og se.
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Tir 23 Mar 2004, 14:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
I fjor fikk jeg med meg både sol- og måneformørkelsen som var over Norge
Flere slike opplevelser takk
|
Skrevet: Tir 23 Mar 2004, 14:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Det beste med å være oppe stjerneklare kvelder er uten tvil nordlyset.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tir 23 Mar 2004, 18:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |