DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Nattmennesker...
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 5 [92 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
Av Innlegg
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Det er veldig fint å gå tur i 5-6 tiden om morran. Når sola står opp og sånn.. Er ikke så ofte jeg er oppe på den tiden da...
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 21 Mar 2004, 13:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Men det skjer tydeligvis? Wink

InnleggSkrevet: Søn 21 Mar 2004, 15:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Joda, det skjer.. Men da er jeg vanligvis for trøtt til å gå tur. Som regel går jeg bare og legger meg igjen.
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 21 Mar 2004, 19:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Hihi :p Jeg er sånn som kan finne på å ta meg en tur ut med bilen midt på natta, for så å stoppe på etellerannet ok sted og tusle litt rundt der, se på stjerner osv. Det er deilig Very Happy

InnleggSkrevet: Søn 21 Mar 2004, 20:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Liker å gå ute når det akkurat har blitt mørkt, og stjernene begynner å titte frem. Hver gang du snur deg, så er det en ny stjerne der. Helt til alle er der.

Gikk ute på den tiden for ikke veldig lenge siden, og det var så fint at jeg begynte å le. Bare sånn plutselig..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 21 Mar 2004, 20:06
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg kan gjerne finne på å smile veldig når jeg ser fine stjernebilder.

InnleggSkrevet: Søn 21 Mar 2004, 20:50
Sist endret av Voon den Tor 23 Feb 2006, 01:56, endret 1 gang
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Stjernehimmelen kan være veldig fin.. Dere som ikke har fått den med dere bør gå ut og se opp i himmelen..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 21 Mar 2004, 20:54
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Og se NØYE

InnleggSkrevet: Søn 21 Mar 2004, 21:21
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Og prøv å telle stjernene hvis du har god tid..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 21 Mar 2004, 21:24
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Jeg liker å telle fregner, men det er en annen sak Smile

Er fine netter her nå... klart, mørkt, godt og kjølig etter vårvarme dager. Har blitt litt skrudd døgnrytme over helga.

InnleggSkrevet: Søn 21 Mar 2004, 21:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Skrudd døgnrytme jah :p Det skjer gjerne det Wink

InnleggSkrevet: Man 22 Mar 2004, 00:19
hipgnosis
Främling
Främling

Ble Medlem: 22 Mar 2004
Hm. At den første posten jeg svarer på er her, klokka halv tre (og jeg fins overhodet ikke trøtt enda) er vel bevis nok på at jeg også er nattmenneske. Men blir få vandreturer, dessverre. Kan ikke styre for mye rundt i leiligheten her på natterstid, siden de to andre som bor her sover alt for lett. Noe som er lite kompatibelt med mitt ønskede lydnivå.

Men håpe på flytting snart, da skal det bli musikk og turer ut og jeg veit ikke alt. Smile

InnleggSkrevet: Man 22 Mar 2004, 02:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Det høres bra ut :p

InnleggSkrevet: Man 22 Mar 2004, 08:50
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Jeg hadde en periode med stjernehimmelen da jeg var liten. Tok med et stort kart over stjernene og en lommelykt med rødt lys ut på plenen de helgene jeg var på gården hos pappa(stjernene er absolutt finest på landet). Kunne sitte der i timesvis på varme sommernetter. Nå er det mest lyder som fascinerer meg ved å gå tur på natten. Står ofte helt stille og lytter og prøver å orientere meg om alt som skjer rundt meg.

InnleggSkrevet: Man 22 Mar 2004, 14:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004
hater by-nattehimmelen. det er så opplyst. på hytta vår finnes det ikke strøm (utenom et solcellepanel, som ikke skader om natta) og hvis man setter alle lykter og annet som lyser innendørs, er det ingenting som forstyrrer de fine stjernene.

en pen jente, stjernehimmelen,(og sjokolade) ahhhhhh..... lykke!

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Man 22 Mar 2004, 21:29
pita
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003
Eyden skrev:
Jeg hadde en periode med stjernehimmelen da jeg var liten. Tok med et stort kart over stjernene og en lommelykt med rødt lys ut på plenen de helgene jeg var på gården hos pappa(stjernene er absolutt finest på landet). Kunne sitte der i timesvis på varme sommernetter. Nå er det mest lyder som fascinerer meg ved å gå tur på natten. Står ofte helt stille og lytter og prøver å orientere meg om alt som skjer rundt meg.

ingen ting slår musikk...lydene kan man få i små doser hvis man ikke vil ha musikk...men musikken gjør det hele mer magisk

InnleggSkrevet: Man 22 Mar 2004, 22:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Alt lys ødelegger faktisk ikke stjernehimmelen.

Noe av det beste med sommeren er å sitte utover natta foran en knitrende utepeis, med et pledd, en termos kaffe, kansje ei øl, og dempet rolig musikk.
Gjerne sammen med noen andre.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 23 Mar 2004, 09:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
krusemynte
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003
rotta skrev:
hater by-nattehimmelen. det er så opplyst. på hytta vår finnes det ikke strøm (utenom et solcellepanel, som ikke skader om natta) og hvis man setter alle lykter og annet som lyser innendørs, er det ingenting som forstyrrer de fine stjernene.

en pen jente, stjernehimmelen,(og sjokolade) ahhhhhh..... lykke!

Samme med min. Jeg elsker det. Kan stå ute lenge å bare se og se.

InnleggSkrevet: Tir 23 Mar 2004, 14:23
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
I fjor fikk jeg med meg både sol- og måneformørkelsen som var over Norge Very Happy
Flere slike opplevelser takk

InnleggSkrevet: Tir 23 Mar 2004, 14:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Det beste med å være oppe stjerneklare kvelder er uten tvil nordlyset.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tir 23 Mar 2004, 18:25
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 5 [92 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet