Deprecated: Implicit conversion from float 129346.99999999999 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - grinende dame
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
grinende dame
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [33 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jeg kan bli den neste...jeg vil være sann...samurai er vel neste greia mi, hvis jeg ikke tar livet av meg...

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 17:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Da håper jeg at du blir samurai, så kan du lære meg noen sverdtriks m/ salto og skru.. Hvis du tar selvmord blir ikke dette aktuelt, og det vil vi ikke ha noe av....
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 20:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
skal jeg være ærlig så synes jeg det er litt ekkelt den derre: "hvis jeg ikke tar livet av meg"
Jeg har sett det flere steder her på dsgf liksom.
Det er ingen av oss som er psykologer her, og det kan være litt vanskelig å se/lese slike ting, for vi har alle våre problemer. Det som er viktigere enn å si til hele bygda at en har problemer, er vel heller å vise at man er villig til å gjøre noe med det, istedenfor å gi andre en skikkelig ekkel bekymring. (ja, noen kan faktisk bli bekymret over sånt)

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 00:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Mareth skrev:
skal jeg være ærlig så synes jeg det er litt ekkelt den derre: "hvis jeg ikke tar livet av meg"
Jeg har sett det flere steder her på dsgf liksom.
Det er ingen av oss som er psykologer her, og det kan være litt vanskelig å se/lese slike ting, for vi har alle våre problemer. Det som er viktigere enn å si til hele bygda at en har problemer, er vel heller å vise at man er villig til å gjøre noe med det, istedenfor å gi andre en skikkelig ekkel bekymring. (ja, noen kan faktisk bli bekymret over sånt)

Derfor er det et fint punkt 10 i retningslinjene Smile

Sitat:
10. Vær klar over at dette er et offentlig forum, og at det du skriver, kan leses av alle. Derfor skal du være forsiktig med å poste om ting som medisinsk historie og alvorlige psykiske eller emosjonelle problemer. Selv om det kan kjennes godt å få sympati, så er det bedre å få det fra kvalifisert hjelp enn fra tilfeldige forumdeltakere.

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 14:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
jeg har vel ikke gjort noe gæli, ikke mareth heller?

alt (eller hvertfall det meste) er relativt, maria...

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 15:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Det har jeg ikke sagt heller. Poenget er at vi ikke vil ha innlegg av typen "jeg er dum og teit og stygg og vil dø". Vi vil ikke at brukerne av forumet skal føle seg tvunget til å motsi slike innlegg og føle ansvar overfor den som skriver innlegget. Sympati får man finne andre steder. Skjønner? Smile

Moderator-Maria.

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 15:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Ikke så hardt da. man må få lov å uttrykke seg vakt om sine følelser, og man må jo så absolutt få lov å uttrykke sin sympati om man ønsker det!
men er enig i at "sympati-fisking" ikke er noe særlig, men vi har jo klagemuren for ett eller annet...?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 16:07
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

hah, nemlig. Klagemuren er grei og ha. er ikke sikker på om jeg har vært innom der men. Har uansett kvalifisert hjelp til meg selv. Noe jeg kan anbefale. Har hjulpet meg veldig, selvom det innebar en måned på et senter.

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 20:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Altså, jeg mener vi alle er superegoister. Alt vi gjør er for oss selv. Enkelte tenker bare mer langsiktig eller har et slags "æresbegrep". Ære er vel kanskje litt avleggs å bruke, kanskje karma er bedre. Uansett, jeg ville aldri gjøre noe uten at jeg fikk noe ut av det, enten det er penger, ting, anseelse eller "en god følelse". For enkelte mennesker er følelsen av å gjøre "det rette" mer verdt enn materielle ting. Det finnes folk som ruser seg på den følelsen, oxo kalt filantroper. Man har jo lenge sagt at "målet helliger midlene", men de aller fleste ser bare midlene. Og det er bare midlene som angår andre i hverdagen. Det betyr jo at en person som vil ha masse ting blir rangert av oss som mindre verdt enn en som er "godhetsnarkoman". Men ingen er mer verdt enn andre vel? Jo, for oss så! For oss supersubjektive superegoister.. Men ingen vil innrømme det, det ville være å tape anseelse, og det er noe jeg personlig gjerne vil ha, knowhuumsayiin?

Heh, begynner å bli litt seint gitt..

Forresten, er ikke lenge siden jeg hjalp en liten gutt som hadde mista mamman sin på Down-Town(et kjøpesenter i Porsgrunn) bort til informasjonen der de fikk tak i moren over høyttalernettet. Siden moren var så flau da hun kom dit, dro hun uten å engang kaste et blikk på meg. Men jeg visste at jeg hadde vært snill og gikk til kiosken der jeg kjøpte meg et Nemi-blad og en Fanta lemon som belønning. Satt der og koste meg med et stort glis om munnen. Deilige egotrippen Mr. Green

InnleggSkrevet: Tir 16 Mar 2004, 03:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Eyden skrev:
Men jeg visste at jeg hadde vært snill og gikk til kiosken der jeg kjøpte meg et Nemi-blad og en Fanta lemon som belønning. Satt der og koste meg med et stort glis om munnen. Deilige egotrippen Mr. Green

ROFL! Rulle!

Snakk om Paradoks! du er snill med andre kun for å kunne belønne deg selv! konge..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 16 Mar 2004, 09:05
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Hehe, jeg hjalp en liten gutt som skulle bytte inn 6 sånne colagreier mot en flakse cola. Han hadde nemlig ikke en en-krone- Så da gav jeg han den.

JEg er også i tillegg ganske dumsnill. Jeg kjører søstra mi ned til stallen, henter ho både der og på jobb og kjøper med ting for henne osv. Samme gjelder broren min. Jeg bruker bensin på det, men jeg gjør det likevel, kun fordi at de er søskna mine. Nemlig.

InnleggSkrevet: Tir 16 Mar 2004, 14:05
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Det er søskenkjærlighet..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tir 16 Mar 2004, 15:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Det er kanskje det Smile

InnleggSkrevet: Ons 17 Mar 2004, 11:54
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [33 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet