|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Teeco
Gjest
|
Grus og andre harde ting å tryne i...
Har på følelsen av at jeg kommer til å tryne snart.
Gjør alltid det når jeg skal prøve meg på flørtens livsfarlige vei.
Noen tips for åssen man kan unngå et skikkelig tryn??
|
Skrevet: Ons 03 Okt 2001, 17:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Gjest
|
Re: Grus og andre harde ting å tryne i...
vel, min erfaring tilsier at man ikke bør sykle på vinterstid (hvis man gjør det, så bør man ha piggdekk, noe jeg akter å gå til anskaffelse av snart).
tror ikke dette hjalp noe særlig. men der har du vaffal min erfaring med å tryne.
|
Skrevet: Ons 03 Okt 2001, 17:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Gjest
|
jeg mener, der har du LITT av min erfaring med å tryne 
|
Skrevet: Ons 03 Okt 2001, 17:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sten T. Almås
Gjest
|
et GODT tips:
ta av deg eventuelle briller før du tryner, eller sjekk forsikring!!
det kan bli dyrt å tryne
|
Skrevet: Tir 23 Okt 2001, 14:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Linelium
Främling

Ble Medlem: 28 Aug 2006 Innlegg: 13
|
lykke til
kan jo bare ha på deg svær boblejakke eller noe annet mykt og boblebukse så er det kanskje ikke så hardt å tryne, men hvis det er sommer så ser det jo litt komisk ut da Kan vel også hende du synes det er moro når folk hvisker og peker etter deg på gata eller bare ler hysterisk når du går forbi...? Du kan jo også bare tryne og få det overstått... eller se deg godt rundt og være ekstra forsiktig hele tiden, men det kan vel være litt kjedelig i lengden 
|
Skrevet: Man 28 Aug 2006, 16:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Re: lykke til
| Linelium skrev: | kan jo bare ha på deg svær boblejakke eller noe annet mykt og boblebukse så er det kanskje ikke så hardt å tryne, men hvis det er sommer så ser det jo litt komisk ut da Kan vel også hende du synes det er moro når folk hvisker og peker etter deg på gata eller bare ler hysterisk når du går forbi...? Du kan jo også bare tryne og få det overstått... eller se deg godt rundt og være ekstra forsiktig hele tiden, men det kan vel være litt kjedelig i lengden  |
OI!!
Du fant et innlegg jeg skrev under navnet "Teeco" for fem år siden!!
Hadde heeelt glemt det jeg! Arti!
Takk for tips forresten 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Ons 30 Aug 2006, 10:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg anbefaler alle å ikke snuble i veskereimen sin i forelesningssalen når man må reise seg opp og gå ut av rekke for å slippe inn noen andre. Det er veldig fort å miste balansen totalt, og ramle inn i hjørnet på benkeplata man har notatbøker o.l. på. Det sesuleterte i et blåmerke på 15 cm i diameter. Rødlilla.. rett under rumpeballen min. Det er hovent og nemlig. Står over en cm ut- skikkelig kul :/ AU!
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Søn 24 Sep 2006, 12:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
En på jobb fant ut, da han var edru på byen på fredag, at det ikke er lurt å bli slått i ansiktet på en sånn måte at man faller bakover og kutter av seg en del av øret på scenekanten
Han hørtes ganske dopet ut der han ringte fra legevakten for å fortelle at han ikke kunne komme på jobb lørdag eller søndag i alle fall...
|
Skrevet: Man 25 Sep 2006, 15:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |