DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

Når kan du komme på Sommertreffet?

2-4. Juli
69%
 69%  [ 18 ]
9-11. Juli
30%
 30%  [ 8 ]

Antall stemmer : 26

Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
sommertreff 2004
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 20 [395 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, ..., 18, 19, 20 Neste
Av Innlegg
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Skal vi konkludere det med at de som har andre ting å gjøre 2-4. Juli versego får ommøblere på planene sine? Jeg føler meg litt lettere til sinns når vi først har bestemt en dato Smile

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 18:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Baj skrev:
Skal vi konkludere det med at de som har andre ting å gjøre 2-4. Juli versego får ommøblere på planene sine? Jeg føler meg litt lettere til sinns når vi først har bestemt en dato Smile

japp

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 18:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Ja, det hadde vært greit..

Dessuten passer 2-4 juli ganske bra trur jeg...
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 19:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Helt greit for meg, så får jeg heller bare brøle litt frem og tilbake mellom Fredrikstad og Oslo den helga Smile

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 20:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Gled deg til å komme til Fredrikstad...!

Ok, det er ikke mye å glede seg til, men det er koselig her. Litt ihvertfall. Det at jeg bor her gjør nok en viss uttelling..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 21:14
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Fredrikstad er et koselig sted...hvor man kan tælle på vollæne, og titte på båtæne og bilæne og...og bare vele rundt.
Bor i Rakkestad jeg. Her er det ikke fullt så koselig. *snøft*

Men altså, jeg tror 2.-4. juli skulle passe bra... Wink

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 21:16
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

2. og 3. juli er det DIGERT Folkevogntreff sånn ca i området festningen/gamlebyen. Så det sier jo seg selv at jeg bare er pokka nødt til å være med Smile Derfor blir det visst to treff på meg den helga.

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 21:40
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

se det på den lyse siden, du får kjøre masse i bobla di!

Er det ingen som kan trylle slik at sommeren kommer litt fortere?? og varer lenger??

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 22:20
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Da er datoen bestem.
Sommertreff 2004 blir 2-4. Juli.

Neste steg: Location + gjøremål.

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 22:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
plysjhai
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Apr 2003
oh, jeg oxo viiil! jeg må bare finne ut om jeg har penger, og om jeg finner noen plass å sove..

og jeg vil gjerne trylle frem sommeren.. jatakk!

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 22:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

hvis man skal sove ute, så har du jo iallfall et sted å sove minst én av nettene.
Skal vi overnatte ute begge nettene, eller gjør vi som i fjor?

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 22:24
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Det hadde vært gøy om så mange som mulig sov ute fra lørdag til søndag, slik som sist. Dette spørs selvfølgelig på været, men det hadde vært det beste. Så strengt tatt trenger man bare å bekymre seg for overnatting fra fredag til lørdag.

Hva aktiviteter gjelder så støtter jeg "det vanlige" på fredagen, om folk ikke har noe bedre forslag. Dette vil si oppmøte, bli kjent (håper det kommer mange nye), kanskje bowling / megazone, samt mat og ut på byen for de som vil det.

Lørdagen burde inneholde en del nye ting. Jeg hadde håpet på dødball / kanonball (sistnevnte kan gjøres der vi skal være hvis det bra med gress og slikt der), samt åpent bål med grilling, bading / nattbading, gitarsumming fra noen som kan spille og skumle historier, alt ettersom hva folk vil.

Søndag skal folk summe seg, pakke litt og kose hverandre hadet. De som bor i nærheten kan jo kanskje dra på kino eller gjøre noe annet gøy sammen.

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 22:26
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Enig med Baj ang. programmet. Sommertreffet var jo så vellykket slik vi gjorde det i fjor, så hvorfor forandre på det?
jeg håper bare at litt flere mennesker blir med på å sove ute, slik at vi blir mange! I fjor var det litt mange som stakk av...
Også håper jeg på at det kommer mange nye medlemmer også. Sommertreffet er en genial måte for nye mennesker å bli kjent med andre medlemmer. Jeg var treffdebutant på sommertreffet i fjor. Det fungerte som bare rakkern det!

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 22:38
fideco
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

jeg har muligens en infiltratør innen det harde partytelt-miljøet her i byen.. så man klarer kanskje fikse et slikt.. eller flere

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 22:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Det hadde vært knallbra, jeg er klar for litt organisert soving. Dvs. noe som kan skjerme litt fra vind (kanskje), og det er betryggende uansett å ha noe over hodet sitt.

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 22:42
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Planene høres helt glimrende ut.
Kanonball er også en ide som støttes helhjertet. Har ikke spilt det på evigheter, noe som det må gjøres noe med.

Og vi satser på et sted å være på lørdagen hvor vi kan ha skikkelig bål, og ikke bare puslete engangsgriller? Eventuelt muligheten for å lage en skikkelig svær grill hvor diverse godsaker kan tilberedes?

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 22:57
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Jeg håper på et sted hvor det enten er
a) lov til å ha åpent bål, finnes liste på nett, men alle steder er i *marka
eller
b) lage en Diger grill som alle kan bruke.
Men jeg mest på det førstnevnte... tenk så stemning det er sent på lørdagskvelden Smile

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 22:59
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Har endret den meningsløse voten til noe mer meningsfylt, og trekker tilbake bekreftelse av dato. Denne blir bestemt om TO uker, 14 dager. I mellomtiden kan de som vil på Sommertreff stemme for den helgen som passer best.

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 23:20
JC\forum
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jul 2003
En øy!!!

Går båter til forskjellige øyer i Oslofjorden. Trenger ikke dra så langt heller..Borøya for eksempel. Gressmatte, deiligere vann enn helt inne ved land, trooooor det er mulighet for bål der..massevis av plass til telt også.

Hvis noen hadde hatt båt også, hadde det blitt kjempemorro:D Very Happy Very Happy

Eneste er at vi kanskje ikke blir helt alene der.. pleier å være noen som fortøyer båten sin i bukta der og overnatter..men jeg synes det absolutt er et alternativ som bør vurderes:)

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 23:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
bananku
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Baj skrev:

b) lage en Diger grill som alle kan bruke.

Grill lages jo enkelt av for eksempel oljefat eller lignende delt i to. Skulle jo ikke være så veldig vanskelig å få tak i heller.

Ellers; programmet ser jo kjempefint ut som det ble foreslått tidligere i tråden, jeg er definitivt med. Dødball :))

InnleggSkrevet: Tir 16 Mar 2004, 10:31
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 20 [395 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, ..., 18, 19, 20 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet