DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

Når kan du komme på Sommertreffet?

2-4. Juli
69%
 69%  [ 18 ]
9-11. Juli
30%
 30%  [ 8 ]

Antall stemmer : 26

Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
sommertreff 2004
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 20 [395 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, ..., 18, 19, 20 Neste
Av Innlegg
Quarryman
Främling
Främling

Ble Medlem: 14 Mar 2004
2.-4. juli er en veldig fin helg, men 9.-11. kan nok også funke
bare det ikke blir tidligere Wink

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 17:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Skal vi stase på 2-4. Juli da?

Jeg vil finne noe annet enn huk. Helst et sted som tillater bål (et sted med f.eks. en litt skjermet strand), og som tillater overnatting (så prøver vi å få til noe mer praktisk enn nedoverbakker og kun sovepose denne gangen).

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 18:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Therese
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003
Baj, den er jeg med på.
Men jeg synes det skal være oslo. Selvom Stavern er veldig fint :p Og at jeg sikkert blir kjent igjen av alle de teite fjortissbærtene der. Vi kan dra til staverm og gjøre narr av dem!

Oslo er nok best... Men skjermet strand med bål og andre ting enn nedoverbakke høres fint ut.

Jeg gleder MEEEEG!
(jeg som aldri skulle gjøre sånn)

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 20:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
meine hüter skrev:
mhmm, enig...ikke varmt da, men...hvor bor du. wertoi?

Varmere enn resten av landet.. nesten.. bor i fredrikstad. Koselig liten storby (til å være storby, veldig liten).
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 20:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Fredrikstad storby?
Oi.

Men noe annet enn nedoverbakke å sove i er helt greit. Noen som vet om noen steder i Oslo-området som kan fungere? De jeg vet om er desverre litt for langt unna.

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 20:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Glahn skrev:
Fredrikstad storby?
Oi.

En veldig liten storby. Derfor bare by egentlig. Prøver bare å promotere Fredrikstad som noe annet enn en nabo til Moss og Sarpsborg..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 20:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Tilbake til temaet, en strand med bålmuligheter hadde vært fint, spørsmålet er da om det må være ved sjøen eller om det går fint med et vann i skauen. Det finnes flere vann i Østmarka som har bålplass, så det er en mulighet, så fremt folk ikke må ha saltvann Wink

Offtopic: wertoi, les retningslinjene..

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 21:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Saltvann er ingen nødvendighet for undertegnede. Faktisk kan det være rent hyggelig å ikke risikere brennmaneter. Østmarka høres ut som en utmerket ide.

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 21:22
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

spiralis skrev:
Offtopic: wertoi, les retningslinjene..

Sorry..

Uansett, både Østmarka og ferskvann er greit for meg..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 21:24
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Hmmm... lurer på om jeg bare skal komme en dag hvis det blir første helga i juli. Er et treff av en helt annen art jeg har lyst til å få med meg i Fredrikstad også. Men har jeg flaks kan jeg få både i pose og i sekk.

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 22:23
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Fin kunstgressbane på Manglerud (det er sikkert drøssevis av andre, men jeg har ikke kikket så mye) hvis vi vil spille dødball den ene dagen (fredag f.eks., eller tidlig lørdag), såfremt de ikke har begynt å rote med banen, som de skal en gang i tiden. Men jeg er veldig keen på enten dødball eller kanonball en av dagene uansett Wink

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 22:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
fideco
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

jeg har voldsløkka rett utenfor "stuedøra". stooor fin park og idrettsanlegg. Noen som vet når norway cup er? da er det nok ikke mange ledige baner å finne.. hvis det skulle havne på samme tid

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 22:46
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Norway Cup er 25. til 31. Juli

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 22:52
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Det holder vel med en gressflekk inni skauen? I så fall finnes det bålplasser med plass nok til kanonball/dødball/dansk stikkball rundt Nøkkelvann i Østmarka.

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 23:28
fideco
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Og sikkert masse maur... *usj*

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 23:31
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Så lenge en tennisball spretter litt så er det greit.
Hvordan er det med transport dit?

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 23:31
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Kollektivtransport og parkeringsplass for biler + gå tur på 15 min eller noe rundt der, tenker jeg. En stund siden jeg har vært på den plassen jeg tenker nå, men det er ikke spessielt langt.

Her er det oversikt over bålplasser i oslo: http://www.aktivioslo.no/balplass.html

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 23:40
Sist endret av haakoo den Søn 14 Mar 2004, 23:43, endret 1 gang
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Uten at jeg skal si noe bombesikkert før jeg vet nøyaktig hvilken dag jeg kommer på, så kan det hende at jeg kjører... Da har jeg plass til noen mennesker, ihvertfall.

InnleggSkrevet: Søn 14 Mar 2004, 23:41
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
OOoh...tenk så gøy! Bålplass i skogen ved vann. Mørkt. Kaldt (slik at man må holde seg varme. se fjorårets treffbilder for inspirasjon). Razz
Masse rare mennesker. Noen må ha med gitar. Og twister. Og Kast Grisene. Noe som kan brukes som evt tak er også fint.

weee! Gleder meg! En hel helg med bare masse masse kos!!! Hoppido

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 02:03
Quarryman
Främling
Främling

Ble Medlem: 14 Mar 2004
og grilling.. og øl..

*glede seg kjempemasse* Smile

InnleggSkrevet: Man 15 Mar 2004, 04:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 20 [395 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, ..., 18, 19, 20 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet