|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Sex utenfor forhold, er det greit?
Jeg satt her forleden dag å leste månedens Det Nye.. "Ha sex, bli bedre kjent". Er det noe fakta i det? Bør man gå til sengs med fyren _før_ man starter et forhold? Jeg trodde det var det indre som talte jeg.. Eller?
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 11 Mar 2004, 21:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
enkelte vel ganske mange egentlig er ute etter å få seg ett knull i ny og ne uten å måtte forholde seg til en person og dens følelser
|
Skrevet: Tor 11 Mar 2004, 22:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
st_stakan skrev: | enkelte vel ganske mange egentlig er ute etter å få seg ett knull i ny og ne uten å måtte forholde seg til en person og dens følelser |
Nettopp.
Og man kan jo se hva som skjer også - for alt man vet kan det hende at det blir til noe mer.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 11 Mar 2004, 23:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
men liksom? hvordan vet man at den andre personen er "med på spillet" ? Hva om jenta er overfølsom og får verdens største sorg når hun får vite atte det bare var ment som en one night stand..
|
Skrevet: Fre 12 Mar 2004, 09:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
Du vet jo aldri. Gutten kan jo drite langt i det han..For min del syntes jeg kanskje at man skal vente litt, sier ikke at det skal være "the one" eller den rette, men at man føler seg klart og at man ikke blir brukt. Å bli brukt er det verste som finnes.
|
Skrevet: Fre 12 Mar 2004, 14:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 256
|
Ville aldri hoppet til sengs med en jeg ikke var sammen med, hvertfall! Skjønner ikke at alle bare vil ha sex.. Er noe som heter to make love... Følelser er viktig for meg.
|
_________________ Livet er usikkert, spis desserten først!
Skrevet: Fre 12 Mar 2004, 14:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
villpuzz skrev: | men liksom? hvordan vet man at den andre personen er "med på spillet" ? Hva om jenta er overfølsom og får verdens største sorg når hun får vite atte det bare var ment som en one night stand.. |
Det er derfor man uansett bør ha snakket sammen nok på forhånd til å vite hva den andre og en selv er ute etter.
|
Skrevet: Fre 12 Mar 2004, 16:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
ikke alle snakker om det på forhånd dessverre.. dem kommer ikke så langt..
|
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 19:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JeltZ
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 105 Bosted: nei
|
det er alltid lurt å snakke om ting! nesten hva enn det skal være... 
|
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 19:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
si på en one-night stand da.. gutten tenker "dette er første og siste gang med denne jenta", mens jenta tenker "ååå..denne gutten er jo perfekt.. dette må gjentas".. Kan ikke si atte det man begynner med før man kler av seg er å prate om følelser altså.. jeg vet ikke hva dere gjør jeg.. hvis dere i det hele tatt har hatt et slikt forhold før da..
|
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 18:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Hvis jeg var usikker på om jenta var ute etter noe mer enn bare et one night stand mens jeg ikke var det, tror jeg neppe jeg ville latt det gå så langt at vi kom i en situasjon hvor vi drev og kledde av oss for å hoppe i seng sammen...
|
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 21:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Jeg trur heller jeg bare ville ha ligget i samme seng som henne den første gangen. Det går faktisk ann å være intim uten å ha sex. Det er meget koselig, det er ikke sikkert du får sove med det første, men men. På denne måten viser du respekt for dama. Og da kommer du et bra stykke på vei, uannsett hvor du skulle ende opp.
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 21:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Jeg tror jeg er fullt i stand til å gi etter for bare lyst, og ha sex med noen uten å være (eller håpe på å bli) i et forhold med den personen. (Selvfølgelig, så lenge jeg ikke er i et forhold med noen andre heller.) Av og til er det ting som er mer kjemi enn følelser, ting som er mer dyrinsk enn rasjonelt, og av og til er det gøy å la den delen ta styringa. Jeg har en tendens til å bli alt for rasjonell, nemlig. I kontrollerete forhold (dvs, når begge er klar over hva den andre vil, og ok med det) tror jeg begge kan få utbytte av det. Det går også ann å bare handle på impulser (uten å tenke og snakke på forhånd), og se om det blir noe mer av det etterhvert... Av og til er usikkerhet og spenning en del av spillet.
Problemet er vel ofte at god sex krever ganske stor løssluppenhet, og mange må være ganske sikker på seg selv om den andre før man tør å blottlegge disse sidene for en annen person. Dette krever trygghet og sikre rammer.
Tror uannsett at det er stor sjanse for at det blir best hvis man kjenner og er glad i dem personen man er med, da har man muligheten til å i større grad ta del i -ikke bare sin egen- men også den andres glede.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 21:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Å kunne krølle seg rundt jenta og bare kose og ha det fint er jo i det hele tatt utrolig fint det og. Liker det med å gradvis bli kjent på den måten.
|
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 22:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JC\forum
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jul 2003 Innlegg: 166 Bosted: Oslo omegn..Kolsåsbanen leve!
|
Hopper man til sengs uten å ha snakket om det først, så bør man ikke håpe på noe... På den måten blir man ikke skuffet..
Er det mer seriøst har det ikke noe hast å komme til sengs..
|
Skrevet: Man 19 Apr 2004, 22:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
det er ikke om hast, det handler vel mer om lyst..
|
Skrevet: Tir 20 Apr 2004, 05:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Hver sin smak og hver sin oppfatning.
Hvis man i utgangspunktet er rede til å hoppe til køys med noen man ikke kjenner, burde man hele tiden være klar over at man ikke kan regne med at det blir noe mer av det. Etter all sannsynlighet vil dette være noe man selv ønsker også. Ting kan sikkert gå "galt," slik at den ene parten blir skikkelig sentimental og finner ut etter en "one night stand" at dette er mannen/kvinnen i hennes/hans liv, men slike konsekvenser får en være rede til å ta hvis man velger å spille på den måten.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 20 Apr 2004, 11:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Nettopp.
Den som vil være med på leken får tåle steken.
|
Skrevet: Tir 20 Apr 2004, 18:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
folk burde være mere åpne og direkte og spytte ut hva de er ute etter med en gang. Altfor mange som går rundt grøten for å unngå ømfintlige situasjoner for så å ende opp i enda værre situasjoner. Er uansett ikke greit når man er i et fast forhold å ligge med noen andre enn partneren med mindre partneren ber en om det da...(hmmm....) ganske enkelt fordi at om man er i et forhold er tillit noe av det viktigste som finnes.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tir 20 Apr 2004, 18:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
Glahn skrev: |
Den som vil være med på leken får tåle steken. |
hahahahaha.. dette tenker du om følelser ? *fnyser*
|
Skrevet: Ons 21 Apr 2004, 19:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |