DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Sluttspill
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Av Innlegg
Sytemarvin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003
 Sluttspill

Faktisk verken film eller TV, men teater.

Skrevet av mr. Samuel Beckett. Går for tiden på Soria Moria i Oslo. Jeg vil på det sterkeste anbefale dere å se dette stykket. Det blir kalt 'absurd teater' og handler om to menn som har levd sammen i mange år. Morstomt, men ikke på en hysterisk latterkrampe-måte. Mer vittig. Mørk humor ville noen kanskje kalt det.

InnleggSkrevet: Søn 07 Mar 2004, 14:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Kanskje mest kjent ved originaltittelen "Endgame."

For de som ikke har anledning til å se dette stykket (hva skulle jeg ikke gitt for muligheten til å reise til Oslo nå..!), anbefales å lese stykket også på det sterkeste.

Samuel Becket er en råkka fyr med spesielle og særdeles interessante stykker. Noe av det jeg synes er mest interessant med dette stykket, må være gamlingene i søppelboksene. Mr. Green

InnleggSkrevet: Søn 07 Mar 2004, 15:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet