|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
northdale
FrÀmling

Ble Medlem: 08 Feb 2004 Innlegg: 5
|
deprimert, glemme eller fÄ utslipp?
Jeg har alltid vert singel og egentlig ikke hatt noen Ä snakke med pÄ flere Är. dvs jeg er lei av Ä snakke med mamma. har ikke snakka med ho om meg selv pÄ mange Är.
Jeg har vel aldri hatt den store selvtilliten heller, sÄ jeg har ikke sagt mine meninger.
Jeg fÞler nÄ en veldig trang til Ä vise fÞlelser og snakke med noen. Noen ho-kjÞnn, og fÄ sympati.
SĂ„ jeg blei forelska i ei dame som etterhvert sa nei og vi snakker ikke med hverandre en gang.
SÄ tok jeg tak i to andre damer og fikk sagt litt. Jeg grein faktisk da jeg sa at jeg var glad i ho, ene. bare pÄ sms. kan kalle ho dame a.
Men fikk som sagt ikke sagt alt jeg ville.
SĂ„ i dag fikk jeg besĂžk av dame b. Jeg gleda meg veldig til ho skulle komme, men da ho fĂžrst kom, blei jeg nervĂžs, og jeg tror ho og var det.
Ho var ganske rolig. Da vi reiste ut seinere pÄ kvelden kjÞrte vi med en kamerat av meg. Da blei ho plutselig over possitiv spÞkte med alt.
Ho fortalte etterpÄ at ho hadde egne problemer og var ikke rette personen til Ä snakke med for tiden. Ho sa og at dame a kunne snakke med meg.
Om jeg fÄr besÞk av dame a, som ho sikkert vil fordi ho har lovt det, burde jeg prÞve Ä glemme fÞlelsene og vÊre possitiv og ha det hyggelig med ho, eller vil disse fÞlelsene da alltid vÊre der og kanskje komme opp igjen?
Burde jeg fÄ utslipp for fÞlelsene og grine om jeg fÞler for det, og snakke om alt mulig?
Det jeg fĂžler for er Ă„ grine og ha fysisk kontakt. Bare holde rundt ho.
Det er ikke sex jeg fÞler for nÄ, men er det en sammenheng?
er det forskjell pÄ sex og en klem, eller er det bare en grads forskjell?
|
Skrevet: Sűn 08 Feb 2004, 01:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, KarmĂžy
|
seff er det forskjell pÄ sex og klem.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Sűn 08 Feb 2004, 09:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Det er aldri lurt Ä holde noe inni seg over lengre tid. Problemer og fÞlelser klarer alltid Ä bryte seg ut. Jo lengre tid det gÄr jo vÊrre blir det. Men, mennesker generellt er veldig glade i Ä snakke om sine egne problemer og mindre glade i Ä hÞre pÄ andres problemer. Og nÄ glÞmte jeg hva jeg skulle frem til hÊr....
Det er stor forskjell pÄ sex og klem.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Sűn 08 Feb 2004, 14:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
northdale
FrÀmling

Ble Medlem: 08 Feb 2004 Innlegg: 5
|
jeg merka og at jeg blei mindre egoistisk etter litt sympati. Blir mer interessert i hvordan andre har det.
Men ho jeg snakker om dame a er ganske spesiell.
Ho hater at nordmenn klager vi som har det sÄ fint og tror ho at noen er sure pÄ ho sÄ lurer ho ikke pÄ det. ho spÞrr rett ut. Og da fÄr man jo ett svar isteden for at missforstÄelser oppstÄr.
Ho spurte meg og iherdig hvordan jeg hadde det.
Utrolig at noen er slik synes jeg. MÄ fÄ litt inspirasjon av ho.
|
Skrevet: Sűn 08 Feb 2004, 15:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fishsticksboy
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 31 Mai 2003 Innlegg: 59 Bosted: Skotselv Inner City Ring
|
Jeg prĂžvde Ă„ gi utslipp for fĂžlsene mine en gang... Ende med at jeg ble stemplet som en fare for meg selv og omgivelsene...
|
_________________ Livet Er En Fisk
Skrevet: Man 09 Feb 2004, 21:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
fishsticksboy skrev: | Jeg prĂžvde Ă„ gi utslipp for fĂžlsene mine en gang... Ende med at jeg ble stemplet som en fare for meg selv og omgivelsene... |
Det blir man bare om man holder ting for lenge inni seg. Du burde fÄ luftet ting litt oftere 
|
Skrevet: Tir 10 Feb 2004, 17:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
pita
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003 Innlegg: 270 Bosted: Oslo
|
noen dager trenger jeg en klem. det er et behvov jeg virkelig mÄ fÄ mettet. en liten klem hjelper mye.
det har hendt at jeg har spurt mamma og klem , eller at jeg tusler ned til farmor en tur, hun gir meg klem.
men det er viktig at det er en person som mener noe godt med klemmen, at det ikke bare er en klem.
sÄ, finn en person du trives med, soÞr pent om en klem. de fleste har vel "klemme dager"
om man burde pĂžse ut med alle fĂžlelser er en annan sak, det vil kanskje ikke lĂžnne seg i lengden
|
_________________ i`m not mad. just ask my camel, steven
Skrevet: Man 16 Feb 2004, 12:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
hmmm man kan ikke ignorere fĂžlelser,
tiden leger alle sÄr...Feil ordtak? "leger" er egentlig "glemmer"?
klemmer fÄr jeg og har alltid fÄtt av mamma.
Vil vĂŠre sammen med ei jemnaldrende som ikke er familie. Holde rundt ho, vĂŠre med...
|
Skrevet: Tir 17 Feb 2004, 18:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Hm, dere er sÄrbare personer i en spesiell periode...dere har en lang vei igjen til dere er i mÄl...jÊÊÊÊÊÊÊÊÊÊvlig lang vei, men dere vil nÄ mÄlet...fy f@#n jeg er stein!!! 
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 17 Feb 2004, 19:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
pita
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003 Innlegg: 270 Bosted: Oslo
|
du gir ikke mening....
men jeg har en ting mot at folk skal ta pÄ meg og kleme meg...det hender at jeg blir fysisk kvalm av at noen klemmer meg. (disse dagen prÞver jeg Ä unngÄ alle)men andre dager kan det vÊre en klem jeg trenger, da ber jeg om en , men det kan ikke vÊre av hvem som helst, jeg mÄ vite at det er en person som trives i mitt selskap-og bryr seg...andre dager er man bare klemmete, og liker kontakt med alt og alle...
men pass pÄ hvem du sier ting til....det hjalp meg Ä snakke med en jeg ikke kjente, bare pÞset ut med alt, fellte noen tÄrer...det er ok.
mennesker du kjenner har en tendens til Ă„ snakke videre om ting
|
_________________ i`m not mad. just ask my camel, steven
Skrevet: Tir 17 Feb 2004, 21:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|