|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Balangsen skrev: |
Eller at jeg skal glemme denne idiotiske crush'en min og komme meg videre i livet! |
Det synes jeg er en fornuftig idé.
Du kan jo kanskje følge med meg når jeg flytter til Skottland, og bli med i jakten på en søt hobbit? 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 30 Des 2003, 11:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Veronica skrev: | Balangsen skrev: |
Eller at jeg skal glemme denne idiotiske crush'en min og komme meg videre i livet! |
Du kan jo kanskje følge med meg når jeg flytter til Skottland, og bli med i jakten på en søt hobbit?  |
Eg ser ordet Skottland og hoppar i stolen. Skal du flytte til Skottland? Kor, kven, kva, kvifor? (Sjølv om eg ikkje kjenner deg, men interessant er det).
|
Skrevet: Tir 30 Des 2003, 16:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Veronica skrev: | Balangsen skrev: |
Du kan jo kanskje følge med meg når jeg flytter til Skottland, og bli med i jakten på en søt hobbit?  |
Er med! *vifte villt med hendene*
Har jo allerede en søt smed i Glasgow, så....
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Tir 30 Des 2003, 18:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Norunn skrev: |
Kor, kven, kva, kvifor? (Sjølv om eg ikkje kjenner deg, men interessant er det). |
Tja, det er ikke hundre prosent ennå, men hvis alt går etter planen:
Glasgow eller Edinburgh, meg, hurra, studere. Høsten 05.
Det er planen. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 30 Des 2003, 19:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Veronica skrev: |
Tja, det er ikke hundre prosent ennå, men hvis alt går etter planen:
Glasgow eller Edinburgh, meg, hurra, studere. Høsten 05.
Det er planen.  |
Gled deg til det då! Både Glasgow og Edinburgh er veldig fine byar! Folk er så hyggelege her også 
|
Skrevet: Ons 31 Des 2003, 08:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Rhunn
Främling

Ble Medlem: 02 Jan 2004 Innlegg: 5
|
bestevenner, eller bare venner blir til kjærester.. kan være det mest nydelige som finnes, men kan og bli til syre og skygge. hvor alt brytes og visnes. en venn av meg tok selvmord for noen år tilbake pga av dette. han ble 28 og var en av mine bedre venner. jeg skjønner han godt. anyways. de som ser reinbuen og blomster. go for it. but beware, if ye fall, there is nothing but shadow and loss. det er en stor risk, hvor du kan miste noe kjært som du aldri kan få tilbake. ikke bare din beste venn, men noe inni deg slev som døde og visnet. det kommer ikke tilbake. håp kan bare gi deg en ny start.
|
_________________ 'A poet knows the value of everything and the price of nothing'
-Aleister Crowley
Skrevet: Fre 02 Jan 2004, 17:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
*Sukke*
Vel, jeg tror det er veldig bra hvis man KJENNER personen først.
Det var jo bla det som var problemet med ex'en min og meg.
Lillesøstra mi har nettopp blitt sammen med en av mine beste venner...
Kanskje jeg skal prøve meg på en av hennes?
Men jeg liker ingen av dem!
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Fre 02 Jan 2004, 22:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
jatonime
Varm i trøya

Ble Medlem: 06 Aug 2003 Innlegg: 64 Bosted: rakkestad
|
Jeg ble kjæreste med min beste venn, og det har gått strålende. Vi har nå vært sammen i 3. mnd og 6. dager og har det fortsatt veldig bra.
til magnus...
|
_________________ jAtOnImE
Skrevet: Tir 03 Feb 2004, 18:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 256
|
hmm.. kjæresten min er min beste venn, men vi var ikke det før vi ble sammen.. Vi var jo gode venner da og. Har opplevd at en bestevenn ble intr i meg, det var ikke noe morsomt, siden jeg bare så på han som en venn, og dette førte bare til at det ble større avstand mellom oss.. Teit!
|
_________________ Livet er usikkert, spis desserten først!
Skrevet: Fre 06 Feb 2004, 15:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Min hypotese går ut på at de beste forhold begynner med vennskap.
Jeg er klar til å forkaste denne hypotesen når som helst.
|
Skrevet: Fre 06 Feb 2004, 15:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 256
|
det må du ikke finne på å gjøre.. De beste forholdene jeg har vært i/er i har vært med noen man kjente godt og var gode venner med før man ble sammen...
|
_________________ Livet er usikkert, spis desserten først!
Skrevet: Fre 06 Feb 2004, 15:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ulven
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mai 2003 Innlegg: 431 Bosted: skogen
|
Ble også sammen med en av mine bedre venner, om det funker eller ikke aner jeg ikke, da det bare har gått drøyt to uker 
|
_________________ Don`t eat the yellow snow
Skrevet: Fre 06 Feb 2004, 16:35 Sist endret av Ulven den Lør 07 Feb 2004, 11:21, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Tror uansett ikke at det er særlig lurt å bli sammen med en uvenn, uansett om man tenner aldri så mye på det..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Fre 06 Feb 2004, 21:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Det kan funke helt utmerket, eller overhodet ikke - egentlig ganske umulig å forutsi noe særlig godt.
Men jeg har nylig blitt påminnet om hvor utrolig gøy det er å møte noen man fatter interesse for ved første møte, uten at man har vært venner i forveien.
Alle veier fører til Rom, og alle veier til helvete er brolagt med gode intensjoner?
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 07 Feb 2004, 01:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg ble en gang sammen med en av mine beste guttevenner.. det varte ikke lenge før det ble slutt.. vi passet nok best som venner.. og heldigvis er vi fremdeles venner.. min kjære (som jeg har vært sammen med snart 4 år) kjente jeg ikke noe godt da vi ble sammen.. men han er min beste venn i hele verden.
Et godt forhold bygger på gjensidig kjærlighet og vennskap.. er man ikke venner er det vanskelig å holde sammen når stormforelskelsen går over...
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Man 09 Feb 2004, 18:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ulven
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mai 2003 Innlegg: 431 Bosted: skogen
|
Noen vennskap passer bare ikke som noe annet, det har jeg smertlig fått erfare. Og være venner igjen? neida, det funket visst heller ikke.
|
_________________ Don`t eat the yellow snow
Skrevet: Lør 13 Mar 2004, 11:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
jeg har det begge veier.... på den ene siden, er jeg sinnsykt forelsket i bestevenninen min, som jeg har kjent i ca. 2 år nå, og på den andre siden er en annen vennine forelsket i meg.... jeg vil jo selvfølgelig ikke såre henne, men jeg vil heller ikke være noe mer enn venner me henne... hun som jeg er forelsket i, har jeg ikke fortalt det til enda, fordi jeg er redd det vil ødelegge vennskapet... venter heller til ett bedre tidspunkt.... hun går igjennom veldig mye akurat nå, og trenger vel neppe dette i tillegg.... hva hun går igjennom, skal vi ikke gå inn på....
|
Skrevet: Man 04 Okt 2004, 02:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
det er veldig viktig at du sier ifra med en gang du merker at en god venninne blir forelsket i deg, og du ikke vil noe mer enn vennskap.. jeg vet hvordan det er å bli såret sånn.. jeg falt for en god venn av meg, jeg prøvde meg, men skjønte ikke at han ikke ville det..han sa ikke ifra før noen mnd senere.. det var fælt..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 19 Okt 2004, 17:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bikerkids_88
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004 Innlegg: 122 Bosted: bergen
|
jeg fortalte d til henne, at jeg ikke ville noe mer enn å være venner... hun ble litt lei seg, men vi er fortsatt like gode venner:)
|
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 22:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Majane
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003 Innlegg: 671 Bosted: Frogner
|
Jeg liker veldig en gutt veldig godt. Og det er helt umulig å bli sammen med han...
Det er så kjipt.
Han er ultra kristen og tror ikke på sex før ekteskap.
1. Jeg klarer ikke vente så lenge, og den greia er vel egentlig litt for sein..
2. Jeg deler ikke han dype tro i det hele tatt.
3. innimellom skremmer han meg litt med hvor sterkt han tror
Jeg vet at han liker meg, for vi flørter alltid når vi er sammen.
Hmm.. plager meg litt at det ikke kan bli no mer, men d er vel egentlig liksågreit kanskje...
jaja, får jo ikke gjrodt no med d nå hvertfall...
|
_________________ When in danger
when in doubt
run in circles
scream and shout.
Skrevet: Tir 09 Nov 2004, 14:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |