|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Hoy!
Lillegutt: Challenge accepted. Du føler deg truet av noen som er deg svært nær, muligens en venn, eller en jente? Er det noen som utfordrer deg? Dette gjør deg usikker. Men det vil ordne seg med tiden.
Damdidam: Jeg digger nicket ditt! Men falle drømmer har med to ting å gjøre, at man vokser eller at man har angst.
Hva er det du føler at du må "dø" før du ønsker å innse?
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Tir 30 Des 2003, 18:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jeg drømte at tusenvis av gigantiske havskapninger (svære hvaler med lande finner, på størrelse med et lite fjell) satte seg fast på stranda, de så virkelig triste ut men vi fikk ikke lov til å nærme oss dem fordi de egentlig prøvde å lure oss ut på havet med dem slik at de kunne gjøre oss til dem. Så var det noen som begynte å danse og slå seg i hodet med steiner til blodet sprutet alle veier fordi det vil få havskapningene til å dra ut på havet igjen. Men istedet kom det masse måser og satte seg til å skrike og hakke på dem før himmelen plutselig ramla ned og vi måtte sloss mot små demoner som bet og var giftige. Tilslutt kom det en gammel mann bort til meg å sa at alt var min skyld og at jeg finne flere edderkopper ellers villle vi alle dø. Nå skal det sies at jeg har været syk og dette ganske sannsynlig var en feberdrøm.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tir 30 Des 2003, 18:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
sharee skrev: |
Nå skal det sies at jeg har været syk og dette ganske sannsynlig var en feberdrøm. |
Høres slik ut, men det kan godt ha vært en dypere mening..
Noe du føler er din skyld og at det er ditt ansvar å ordne?
|
Skrevet: Ons 31 Des 2003, 00:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Hab
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Des 2003 Innlegg: 147 Bosted: Oslo
|
truet
jeg føler meg truet av alle og en hver, bortsett fra et fåtall av personer.
|
Skrevet: Ons 31 Des 2003, 03:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
faen...jeg er sanndrømt.
for en uke siden drømte jeg at jeg ble syk på nyttårsaften, og måtte være hjemme. jeg satt i stua og så på tv med et ullteppe rundt meg hele kvelden, og det var ingen som ringte meg eller noen ting... noe så stusselig!!
gjett hvem som er syk i dag...*hatepåinfluensa*
|
Skrevet: Ons 31 Des 2003, 12:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
Lillegutt, det er tydelig dette som vises i drømmene dine! Ro deg ned, hele verden er ikke ute etter å ta deg!
Sonbird, min due!
*kosemos på magen*
Stakkar lille engelen min! *trøste*
|
Skrevet: Ons 31 Des 2003, 17:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
I natt drømte jeg at min drama-samfunnlærer, Mona, var omringet av store, dansene Laban seigmenn
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Ons 31 Des 2003, 23:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Jeg drømte at jeg var moren til Nirma...flere år før Nirma blir født. Jeg, og flere andre var fanget inne i en slags borg. Utenfor begynte mørket å senke seg. En ridder kom ridene i full gallopp med beskjed om at fienden hadde rykket nærmere og at vi måtte kalle inn alle venner vi enn måtte ha. Ettersom jeg var dronning, var det min oppgave å sørge for at folk ikke fikk panikk...det var min jobb å avgjøre hva som skulle skje. Ridderen dro meg med inn på et bakrom og fortalte meg om en drage som holdt til i hulene i et fjell som lå like bak borgen. Ifølge legenden hadde dragen gjemt seg der helt siden den store Ananas&kaktusfikendemonen hadde drept Hulderkongen. Legenden sa også at dragen, som het Urula, kun ville lyde Hulderkongens rette arving. Altså meg... Jeg tok med meg sverdet mitt, og en fløyte (som av en eller annen grunn skulle bevise for dragen at jeg var Hulderkongens arving). Jeg og den mystiske ridderen dro avgårde for å finne dragen. Vi kom til fjellet ganske raskt, og jeg blåste en slags melodi på den lille bambusfløyten. Dragen kom ut. Jeg satte meg opp på ryggen på den, og vi dro tilbake til borgen.
Så hoppet det plutselig mange år fremover i tid. Nirma ble født, og moren døde under fødselen. Nå var jeg blitt Nirma. Hulderkongen var blitt gal etter at dronningen døde, og jobbet nå i hemmelighet sammen med Ananas&kaktusfikendemonen. Jeg bodde ute i skogen alene, uten å vite at jeg var Hulderenes prinsesse. Skogen jeg bodde i lå rett under fjellet, der Urula holdt til. Plutselig hørte jeg lyder oppe fra fjellet. Høye skrik, i smerte. Jeg så maskerte jegere med tørkler foran ansiktet som skjøt ildpiler mot et stort dyr. Den digre gamle dragen hadde ikke en sjanse. Den fallt død mot bakken et stykke unna meg. Jeg gjemte meg i et tre, mens jegerne fikk fraktet dragen med seg vekk. Så løp jeg opp på fjellet for å se hva som var der. Ingenting. Jeg snudde meg og så utover landskapet. Synet av borgen kalte frem en slags dyp sorg i meg, som jeg selv ikke kunne forstå. Jeg gikk mot stupet. Men akkurat idet jeg skulle ta skrittet over kanten, var det noe som grep fatt i halen min(ja, huldre HAR haler!). Det var en liten drageunge! Den lokket meg tilbake fra kanten, og ned fra fjellet. Den kvelden laget jeg en bitteliten hytte, som den lille dragen (som het Paro) satte fyr på ved et uhell da han nøs på den...
så våknet jeg...
Hilde! Jeg tror denne drømmen viser kraftige abstinenser! Skal vi møtes på tirsdag? samme tid, samme sted?
|
Skrevet: Tor 01 Jan 2004, 21:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Stabeistet
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Okt 2003 Innlegg: 392 Bosted: I de dype skoger på Østlandet
|
Jeg har, i ganske lang tid nå, hatt noen merkelig drømmer, som forsåvidt har gått meg forholdsvis på nervene. Det samme går igjen, gang på gang.
Det drømmene dreier seg om, er at en av mine aller beste venner ber meg med ut (på "date", om du vil kalle det...), på en finere restaurant. Under middagen har vi en hyggelig samtale om alt mulig, og ingenting... Etter en lang, koselig middag, blir vi gående rundt i byen. Opp og ned gater...uten å ha noen fast mål. Deretter setter vi oss på siste buss hjem...til han. Når vi sitter i sofaen hos han, spør han meg om jeg vil være "hans kjære".
Fortsettelsen på drømmen er vel egentlig bare det, at vi er blitt et par, og går sammen når hele vennegjengen er samlet.
Jeg skjønner ikke dette... Jeg er ikke forelsket i denne personen (som jeg vet om, i hvert fall...)! Drømmen kom bare plutselig, og har siden bare blitt der...!
Kan noen forklare for meg, hva dette betyr...?!
|
Skrevet: Tor 01 Jan 2004, 23:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
Lille lerke! du har definnitivt abstinenser!
Vi får se!
Men til du andre..
Dette er bare en drøm som tilsier at du savner nærhet.
Slapp av!
|
Skrevet: Fre 02 Jan 2004, 02:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Hab
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Des 2003 Innlegg: 147 Bosted: Oslo
|
kult
jeg synes det var en kul drøm da... Var ute på en eller annen mission av no slag føles det ut som. Hihi.
|
Skrevet: Fre 02 Jan 2004, 20:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
Re: kult
lillegutt skrev: | jeg synes det var en kul drøm da... Var ute på en eller annen mission av no slag føles det ut som. Hihi. |
Virket som en artig drøm, ja!
|
Skrevet: Fre 02 Jan 2004, 22:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 256
|
Balangsen skrev: |
Damdidam: Jeg digger nicket ditt! Men falle drømmer har med to ting å gjøre, at man vokser eller at man har angst.
Hva er det du føler at du må "dø" før du ønsker å innse? |
hihi.. takk.. er sikkert bare fordi jeg syntes verden er litt skummel innimellom eller noe.. Og fordi jeg hater å leve i uvisshet? Men aner ikke hva jeg ikke vil innse.. skummelt! takk for tydingen hvertfall.. 
|
Skrevet: Søn 04 Jan 2004, 16:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

|
Jeg hadde en skikkelig ekkel drøm.. Jeg hadde lus som tuslet rundt oppe i håret mitt, hadde frysninger på ryggen, og prøvde å ta dem ut.. Det her er an av de mer rare drømene jeg har hatt.. Husker ikke resten, men det var skummelt.. Lyst til å prøve å ine ut hva det var for noe?
|
_________________ Livet er usikkert, spis desserten først!
Skrevet: Tor 29 Jan 2004, 16:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
damdidam skrev: | Jeg hadde en skikkelig ekkel drøm.. Jeg hadde lus som tuslet rundt oppe i håret mitt, hadde frysninger på ryggen, og prøvde å ta dem ut.. Det her er an av de mer rare drømene jeg har hatt.. Husker ikke resten, men det var skummelt.. Lyst til å prøve å ine ut hva det var for noe? |
Alltid!
Skal vi se...
Lus, er somregel forbundet med noe ekkelt.
For meg høres det ut som om du har ekkle tanker, som du forsøker å kvitte deg med.
|
Skrevet: Søn 01 Feb 2004, 17:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Jeg drømte om gigantiske hodepinetabletter...
|
Skrevet: Søn 01 Feb 2004, 18:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
songbird skrev: | Jeg drømte om gigantiske hodepinetabletter... |
Det betyr at noen nær deg er syk.
HVEM KAN DET VÆRE! hmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
|
Skrevet: Søn 01 Feb 2004, 18:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg hadde en helt vanvittig drøm, men den kan interesserte lese om i dagbok Men himmel og hav som jeg ble i godt humør av den.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 02 Feb 2004, 00:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

|
jeg har da ikke ekle tanker? jeg er jo nonne!
|
_________________ Livet er usikkert, spis desserten først!
Skrevet: Man 02 Feb 2004, 17:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
I min feberfantasidrøm her om dagen drømte jeg at Lars og jeg var på date på halvkjær (bare det er litt snodig) og utenfor vinduet og oppover gågata krøp Malin, Fredrik og Lisa i fult dykkerutstyr, med notisblokker, nattkikkerter og kameraer.. 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Ons 04 Feb 2004, 12:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|