DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Fru Frustrasjon
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Av Innlegg
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
 Fru Frustrasjon

Hvorfor får ikke fans lov til å velge ut hva som skal lanseres som singler? Jeg finner det utrolig frustrerende at band jeg forguder, hvorav enkelte av de kanskje kunne tenkt seg å bli litt mer populære, velger totalt feil låt som første single. Jeg synes man burde innføre et slags system for dette. Snøft. Vi vet tross alt bedre Very Happy
Eneste som er enige med meg hittil er R.E.M. Oh well, burde vel ikke klage på det.

InnleggSkrevet: Ons 20 Feb 2002, 07:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Black Dragon
Gjest

Re: Fru Frustrasjon

Desverre er det ofte at plateselskapene som har en finger med i spillet når det gjelder singelutgivninger,derfor er det ofte at feil sanger kommer ut.det er sinnsykt irriterende,men jeg vet ikke om det er så mye vanlige folk kan gjøre med det.

InnleggSkrevet: Tor 21 Feb 2002, 10:50
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [2 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet