|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
Donald og Tom&Jerry
Jeg har nettopp fått meg ny hobby.. uhm.. eller no..
Jeg samler nu på Tom&Jerry, og Donald-filmer. Noen som har noen å dele med meg ? *smile fint*
|
Skrevet: Ons 17 Okt 2001, 22:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Re: Donald og Tom&Jerry
Tom & Jerry er teit Eva.. eller... hmm.. det er ikke teit.. men jeg liker det ikke.. Eva var snill da jeg og Erik var på besøk og satte ikke på Tom & Jerry før jeg hadde gått.. men det var da hun bodde på Fantoft.. *mimre litt* Erik var selm mot meg den gangen jah.. jaja..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tor 18 Okt 2001, 08:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Tom&Jerry
Tom&Jerry er da vel ikke teit?!
|
_________________ En dag uten kos er som en båt uten matros.
Skrevet: Tor 18 Okt 2001, 09:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
dybvik
Gjest
|
Re: Tom&Jerry
Marianne er bare rar i hodet sitt som tror at det er teit. Tom&Jerry er nemlig kjempeartig!
Jeg er alltid snill jeg.. Men det var artig å se Tom&Jerry selv om du ikke var tilstede Marianne. Klarte oss uten deg også vi :p
Men Erik er ikke slem. Han bare ertet deg litt fordi han mente at du ikke var ordentlig bergenser.. 
|
Skrevet: Tor 18 Okt 2001, 17:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg er ikke rar i hodet mitt.. men jeg har nok bare sett for mye på Tom & Jerry som liten.. har liksom sett det fra meg..
er mye annet jeg har mer lyst til å se.. og lurer dere på hva det er får dere lese på Generell Galskap-forumet, og tråden BarneTV..
Og Erik vra slem.. og det var han som ikke var ordentlig bergenser.. bergensere prater ikke slik han pratet..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Fre 19 Okt 2001, 10:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TeeG
Gjest
|
uhm.. Tom&Jerry er en veldig voldelig tegneserie.. ikke bra for barn.. uhm.. eller.no :)
-Sindre-
|
Skrevet: Tir 01 Jan 2002, 07:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |