|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
RAMMSTEIN
Kjøp den nye cd'en til Rammstein, MUTTER! Den er rååh! Ikke bry dere om kritikerene. De har ikke peiling. Rammstein har heavy-metal/hard rock på en helt original måte.. Tekstene er også dype og meningsfulle (hvis man kan tysk litt iallefall)
Løp til din nærmeste audioforretning!
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Man 11 Jun 2001, 14:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Re: RAMMSTEIN
Ikke helt min type hardrock, egentlig.
Me når det nevnes, en kamerat av meg har det. Hmmm
Må snakke med ham på fredag. Jepp.
|
Skrevet: Ons 13 Jun 2001, 22:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moiraine
Gjest
|
Rammstein kan være ok til tider, men jeg vil IKKE påstå at de har særlig dype og meningsfylte tekster!
Venstre, en to tre fire.
Sola skinner i ansiktet mitt!
DYPT!
|
Skrevet: Fre 19 Okt 2001, 12:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Sett det LITT mer på spissen da er du snill... :-p blææ
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 01 Nov 2001, 22:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
Jeg blir litt redd når jeg hører Rammstein. De er så autoritære, særlig siden de synger på tysk. Jeg er en følsom sjel, og særlig den videoen der de driver med noe som minner om bankraning eller noe sånt noe, gjør meg svært psykisk ustabil. Men likevel har jeg svakt sansen for dem, selv om jeg aldri i livet kunne tenke meg å kjøpe cd'en deres. Finnes det en støttegruppe for folk med varig mén etter møte med Rammstein?
|
Skrevet: Man 11 Feb 2002, 11:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nerdevrak
Gjest
|
Jada, de holder hus i samme bygg som Krisesenteret For Voldtatte Seigmenn. Telefonnummeret finner du på opplysningen.
|
Skrevet: Ons 13 Mar 2002, 15:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|00cool|
Gjest
|
Du ska vera veldig svak i sjelen viss du ikkje tåle sånt ! Ka e d med verden nå for tio ! Tåle ingenting !!nerdevrak skrev:
|
Skrevet: Man 25 Mar 2002, 22:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
DET ER VIKTIG Å VÆRE SVAK I SJELEN! fØLELSER ER STERKT UNDERVURDERT. Jeg liker egentlig Rammstein og deres evne til å skape en gjennomtrengende, livsutsugende angst i meg. Tittelsangen på platen m video fikk meg til å føle meg helt iskald og skrekkslagen innvendig, men jeg elsker det! Lurer på om jeg skal kjøpe platen..liker den...men blir så redd....er en sart sjel....MIN GUD, HVORFOR HAR DU FORLATT MEG?
|
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 10:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |