DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
faen
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 18 av 68 [1346 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 16, 17, 18, 19, 20, ..., 66, 67, 68 Neste
Av Innlegg
Majane
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003
Så nettopp på konto. Og veldig veldig FAEN! Jeg har klart å brenne 15 000 siden sommerferien.
Tror jeg går og henger meg!
Så er det mye månedskort, bensin og mat da. Men uansett.
Blir kvalm av meg selv! =(
scream and shout.

InnleggSkrevet: Man 24 Nov 2003, 12:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003
hvordan kunne jeg bestille hovedkort uten å bestille prosessor vifte, vil jo ikke få brukt maskin før uka er ome

InnleggSkrevet: Man 24 Nov 2003, 17:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
enig med veronica. faen. skal vi ta oss en avkoblingskveld sammen før eksamen og gjøre alt vi ikke burde gjøre så vi kan konsentrere oss bedre etterpå?

InnleggSkrevet: Man 24 Nov 2003, 18:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Rollespill....

Hodet mitt føder character-ideer hver dag, og annenhver person jeg kjenner spiller for tiden, uten at det hjelper min situasjon. Jeg er sint, SINT og lei, jeg abstinensene begynner å nå et kritisk nivå ettersom hverdagen fortoner seg som mer og mer meningsløs, skolen prøver og drepe meg, og jeg føler meg som en potteplante i en kjeller.

Alt jeg kan gjøre er å donere mine ideer til høystbydede blant de jeg kjenner som er såpass priveligerte at de her en gruppe, tid og en kompentent GM. No fun, no fun at all...

OG jeg har nettopp funnet ut at jeg sannsynligvis kommer til å befinne meg i denne tilstanden til jeg er 28, eller til all fantasi og innlevelsesglede forsvinner ut av meg, whatever comes first. Etter det kommer jeg sannsynligvis til å forlate alle andre drømmer jeg hadde for livet mitt også, for å ta meg av en eller annen skrikende liten klump.

InnleggSkrevet: Man 24 Nov 2003, 21:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Jeg skulle lese masse til eksamen i dag.
Men det var før kroppen min bestemte seg for at den skulle sove enda mer. Nesten ti timer natta før var jo selvfølgelig ikke nok.

*titte på haug med artikler som til sammen er sikkert 200 sider med lesing*

Jo, takk.

InnleggSkrevet: Tir 25 Nov 2003, 00:36
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
Huff, det var da utrolig triste fremtidsutsikter.. Vi får håpe du snart finner en gruppe å spille med. Driver å leter etter en gruppe for tiden jeg og... Både til rollespill og Warhammer.

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Tir 25 Nov 2003, 00:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003
Zatharee skrev:
Jeg er sint, SINT og lei, jeg abstinensene begynner å nå et kritisk nivå ettersom hverdagen fortoner seg som mer og mer meningsløs, skolen prøver og drepe meg, og jeg føler meg som en potteplante i en kjeller.

Zatharee!

Hvis du noensinne skulle finne på å reise til Trondheim i lang nok tid til at det er mulig, skal jeg GMe for deg. Det har du mitt ord på.

InnleggSkrevet: Tir 25 Nov 2003, 12:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Cafein skrev:
Zatharee!

Hvis du noensinne skulle finne på å reise til Trondheim i lang nok tid til at det er mulig, skal jeg GMe for deg. Det har du mitt ord på.

Da krever jeg å få være med. Mr. Green

InnleggSkrevet: Tir 25 Nov 2003, 15:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
Veronica skrev:
Cafein skrev:
Zatharee!

Da krever jeg å få være med. Mr. Green

Jeg og Exclamation

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Tir 25 Nov 2003, 16:39
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Cafein skrev:
Zatharee skrev:
Jeg er sint, SINT og lei, jeg abstinensene begynner å nå et kritisk nivå ettersom hverdagen fortoner seg som mer og mer meningsløs, skolen prøver og drepe meg, og jeg føler meg som en potteplante i en kjeller.

Zatharee!

Oooh! Endelig et skikkelig menneske som vet å ta et hint. Det er en avtale! Very Happy I'll let you know..

InnleggSkrevet: Tir 25 Nov 2003, 18:37
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Ah, det er flere som forsøker å overtale Zatharee til å komme på besøk hit! Utmerket!

Men siden dette er en klagemur...

Jeg er så lei, lei, lei av å lese pensumartikler! Noen av disse folka skriver jo om om det er gått sport i å skrive mest mulig ugjennomsiktlig, på vanskeligst mulig måte.

InnleggSkrevet: Ons 26 Nov 2003, 00:40
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Cafein skrev:
Zatharee skrev:

Zatharee!

Oh! Jeg ogsaa!!
Det er saa lenge siden sist.

InnleggSkrevet: Tor 27 Nov 2003, 02:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Når jeg er så voldsomt sprudlende nå...betyr det at jeg kommer til å få en helt j*vlig nedtur om noen dager? Eller holder medisinene meg på et rimelig høyt nivå hele tiden? Nesten litt skummelt det her... Confused

InnleggSkrevet: Tor 27 Nov 2003, 18:00
bananku
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Jeg tror medisiner skal holde deg på et noenlunde stabilt nivå, egentlig. Er ikke helt kjent med hvordan det fungerer, men det hadde jo bare vært teit om du ramlet ned i kjelleren mens du går på dem.

InnleggSkrevet: Tor 27 Nov 2003, 19:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
akkurat nå hater jeg meg selv. er dritt lei av alt og alle. og den slemme grønne feen er tilbake. Belius heter han. Han er slem. Han liker å såre meg. Faens j*ævla dust.

Hater hater hater meg.

InnleggSkrevet: Tor 27 Nov 2003, 20:41
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Eksamen om tre dager!
Hyl!
Shocked

InnleggSkrevet: Søn 30 Nov 2003, 19:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Cafein

Jeg har funnet ut at grunnen til min labre sinnstilstand de siste dagene er at jeg har brutt et av mine viktigste prinsipper. Jeg har begynt å bekymre meg. Hva er egentlig vitsen med å bekymre seg? Det tjener overhodet ingen hensikt, og forårsaker bare depresjoner og magesår! Prøver å slutte nå, men med mine umiddelbare framtidsutsikter er det faen så vanskelig. Sad

InnleggSkrevet: Søn 30 Nov 2003, 19:20
Cafein

Saldoen min.

GRELG!

Jeg har altfor lite på konto, og det er før jeg har kjøpt julegaver. Blir neppe noen veldig råflotte julegaver jeg kjøper i år. Jeg visste jeg kom til å angre på den fancy middagen i går, men da jeg innså hva jeg hadde begitt meg inn på var det liksom for sent.

InnleggSkrevet: Søn 30 Nov 2003, 22:32
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
despofakter er litt slitsomt for tiden

InnleggSkrevet: Søn 30 Nov 2003, 23:51
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
det er så mye lys.. Sint

Carpe Noctem!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 01 Des 2003, 10:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 18 av 68 [1346 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 16, 17, 18, 19, 20, ..., 66, 67, 68 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet