|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Majane
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003 Innlegg: 671 Bosted: Frogner
|
Så nettopp på konto. Og veldig veldig FAEN! Jeg har klart å brenne 15 000 siden sommerferien.
Tror jeg går og henger meg!
Så er det mye månedskort, bensin og mat da. Men uansett.
Blir kvalm av meg selv! =(
|
_________________ When in danger
when in doubt
run in circles
scream and shout.
Skrevet: Man 24 Nov 2003, 12:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
hvordan kunne jeg bestille hovedkort uten å bestille prosessor vifte, vil jo ikke få brukt maskin før uka er ome
|
Skrevet: Man 24 Nov 2003, 17:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
enig med veronica. faen. skal vi ta oss en avkoblingskveld sammen før eksamen og gjøre alt vi ikke burde gjøre så vi kan konsentrere oss bedre etterpå?
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Man 24 Nov 2003, 18:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Rollespill....
Hodet mitt føder character-ideer hver dag, og annenhver person jeg kjenner spiller for tiden, uten at det hjelper min situasjon. Jeg er sint, SINT og lei, jeg abstinensene begynner å nå et kritisk nivå ettersom hverdagen fortoner seg som mer og mer meningsløs, skolen prøver og drepe meg, og jeg føler meg som en potteplante i en kjeller.
Alt jeg kan gjøre er å donere mine ideer til høystbydede blant de jeg kjenner som er såpass priveligerte at de her en gruppe, tid og en kompentent GM. No fun, no fun at all...
OG jeg har nettopp funnet ut at jeg sannsynligvis kommer til å befinne meg i denne tilstanden til jeg er 28, eller til all fantasi og innlevelsesglede forsvinner ut av meg, whatever comes first. Etter det kommer jeg sannsynligvis til å forlate alle andre drømmer jeg hadde for livet mitt også, for å ta meg av en eller annen skrikende liten klump.
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Man 24 Nov 2003, 21:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg skulle lese masse til eksamen i dag.
Men det var før kroppen min bestemte seg for at den skulle sove enda mer. Nesten ti timer natta før var jo selvfølgelig ikke nok.
*titte på haug med artikler som til sammen er sikkert 200 sider med lesing*
Jo, takk.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 25 Nov 2003, 00:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Huff, det var da utrolig triste fremtidsutsikter.. Vi får håpe du snart finner en gruppe å spille med. Driver å leter etter en gruppe for tiden jeg og... Både til rollespill og Warhammer.
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Tir 25 Nov 2003, 00:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Zatharee skrev: | Jeg er sint, SINT og lei, jeg abstinensene begynner å nå et kritisk nivå ettersom hverdagen fortoner seg som mer og mer meningsløs, skolen prøver og drepe meg, og jeg føler meg som en potteplante i en kjeller. |
Zatharee!
Hvis du noensinne skulle finne på å reise til Trondheim i lang nok tid til at det er mulig, skal jeg GMe for deg. Det har du mitt ord på.
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Tir 25 Nov 2003, 12:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Cafein skrev: | Zatharee!
Hvis du noensinne skulle finne på å reise til Trondheim i lang nok tid til at det er mulig, skal jeg GMe for deg. Det har du mitt ord på. |
Da krever jeg å få være med. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 25 Nov 2003, 15:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gaute
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003 Innlegg: 512 Bosted: Trondheim
|
Veronica skrev: | Cafein skrev: | Zatharee!
Hvis du noensinne skulle finne på å reise til Trondheim i lang nok tid til at det er mulig, skal jeg GMe for deg. Det har du mitt ord på. |
Da krever jeg å få være med.  |
Jeg og 
|
_________________ "Its a Backstreet Boy world, and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself" Billy Corgan
Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud
Skrevet: Tir 25 Nov 2003, 16:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Cafein skrev: | Zatharee skrev: | Jeg er sint, SINT og lei, jeg abstinensene begynner å nå et kritisk nivå ettersom hverdagen fortoner seg som mer og mer meningsløs, skolen prøver og drepe meg, og jeg føler meg som en potteplante i en kjeller. |
Zatharee!
Oooh! Endelig et skikkelig menneske som vet å ta et hint. Det er en avtale! I'll let you know..
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tir 25 Nov 2003, 18:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Ah, det er flere som forsøker å overtale Zatharee til å komme på besøk hit! Utmerket!
Men siden dette er en klagemur...
Jeg er så lei, lei, lei av å lese pensumartikler! Noen av disse folka skriver jo om om det er gått sport i å skrive mest mulig ugjennomsiktlig, på vanskeligst mulig måte.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 26 Nov 2003, 00:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Cafein skrev: | Zatharee skrev: | Jeg er sint, SINT og lei, jeg abstinensene begynner å nå et kritisk nivå ettersom hverdagen fortoner seg som mer og mer meningsløs, skolen prøver og drepe meg, og jeg føler meg som en potteplante i en kjeller. |
Zatharee!
Oh! Jeg ogsaa!!
Det er saa lenge siden sist.
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tor 27 Nov 2003, 02:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Når jeg er så voldsomt sprudlende nå...betyr det at jeg kommer til å få en helt j*vlig nedtur om noen dager? Eller holder medisinene meg på et rimelig høyt nivå hele tiden? Nesten litt skummelt det her... 
|
Skrevet: Tor 27 Nov 2003, 18:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
|
Jeg tror medisiner skal holde deg på et noenlunde stabilt nivå, egentlig. Er ikke helt kjent med hvordan det fungerer, men det hadde jo bare vært teit om du ramlet ned i kjelleren mens du går på dem.
|
_________________ blipp.
Skrevet: Tor 27 Nov 2003, 19:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
akkurat nå hater jeg meg selv. er dritt lei av alt og alle. og den slemme grønne feen er tilbake. Belius heter han. Han er slem. Han liker å såre meg. Faens j*ævla dust.
Hater hater hater meg.
|
Skrevet: Tor 27 Nov 2003, 20:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Eksamen om tre dager!
Hyl!

|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Søn 30 Nov 2003, 19:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

|
Jeg har funnet ut at grunnen til min labre sinnstilstand de siste dagene er at jeg har brutt et av mine viktigste prinsipper. Jeg har begynt å bekymre meg. Hva er egentlig vitsen med å bekymre seg? Det tjener overhodet ingen hensikt, og forårsaker bare depresjoner og magesår! Prøver å slutte nå, men med mine umiddelbare framtidsutsikter er det faen så vanskelig. 
|
Skrevet: Søn 30 Nov 2003, 19:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein

|
Saldoen min.
GRELG!
Jeg har altfor lite på konto, og det er før jeg har kjøpt julegaver. Blir neppe noen veldig råflotte julegaver jeg kjøper i år. Jeg visste jeg kom til å angre på den fancy middagen i går, men da jeg innså hva jeg hadde begitt meg inn på var det liksom for sent.
|
Skrevet: Søn 30 Nov 2003, 22:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
despofakter er litt slitsomt for tiden
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Søn 30 Nov 2003, 23:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
det er så mye lys..
Carpe Noctem!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 01 Des 2003, 10:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |