|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Coyote ugly
Ærlig talt, filmen ER bra!!
Noe annet vil jeg ikke si..
Så sant den er forutsigbar, men det er jo bare verdens søteste kosfilm (nesten iaff)
- Eller hva ?
|
Skrevet: Tor 11 Jan 2001, 11:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filuri
Gjest
|
Re: Coyote ugly
Eg har rett og slett fått totalt avsmak for den filmen etter den der "can't fight the moonlight". Dersom filmen er nokså lik den sangen, så kan eg ikkje tru den er noko bra. eg blir rett og slett kvalm av den sangen! heilt sant!
Kan muligens ha ein samanheng med at den er blitt spelt minst 1 time kvar dag i tre veker i klasserommet mitt. *hate*
|
Skrevet: Fre 12 Jan 2001, 12:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Gjest
|
Cyote Ugly er en film som er kul, ikke bra. Det eneste som iogforseg er kult med filmen, når jeg tenker meg om er barscenene...
|
Skrevet: Søn 14 Jan 2001, 23:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aeris
Gjest
|
likte dennne filmen jeg!
så d då!!
|
Skrevet: Tor 18 Jan 2001, 21:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
kali
Gjest
|
jeg så "coyote ugly" for ikke så lenge siden. jeg hadde egentlig ikke tenkt å se den pga. at den virket typisk amerikans osv. men venninnene mine ville så jeg ble med...og jeg må si den var ekstremt teit... okej det virket som en kul bar det der ... men filmen var for å si det mildt helt "bånn i bøtta", selv om jeg ikke hadde noen forhåpninger så ble jeg skuffet... det var ikke noen gode skuespillere (med tanke på hovedpersonen)
... dette er en film jeg ikke vil anbefale noen som helst å se !
|
Skrevet: Fre 26 Jan 2001, 17:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg likte den filmen kjempegodt.. den er god underholdning!! Jeg hadde egentlig ikke lyst til å se den.. hadde sett reklame fra den på tv ett par ganger før jeg så den.. første gang that is.. ble med en venninne for å se den... visste ikke helt om jeg likte den.. også lovde jeg en annen venninne å bli med henne å se den.. etter jeg hadde kjøpt soundtracket.. og jeg likte den kjempegodt.. Jeg elsker soundtracket til den filmen.. spesielt "the devil went down to georgia" eller hva den heter.. det er den sangen som er litt sånn køntriaktig.. med felespilling og sånn da jentene i baren tar totalt av og stepper og sånn på baren.. kjempebra!! JAU!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Søn 28 Jan 2001, 22:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
Filuri eier filmsmak, så jeg er sikker på at hun ville likt den...FILMEN ER KONGE. den RULER.
|
Skrevet: Ons 11 Apr 2001, 23:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
prototype