DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Coyote ugly
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Av Innlegg
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
 Coyote ugly

Ærlig talt, filmen ER bra!!
Noe annet vil jeg ikke si..
Så sant den er forutsigbar, men det er jo bare verdens søteste kosfilm (nesten iaff)

- Eller hva ?

InnleggSkrevet: Tor 11 Jan 2001, 11:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Filuri
Gjest

Re: Coyote ugly

Eg har rett og slett fått totalt avsmak for den filmen etter den der "can't fight the moonlight". Dersom filmen er nokså lik den sangen, så kan eg ikkje tru den er noko bra. eg blir rett og slett kvalm av den sangen! heilt sant!

Kan muligens ha ein samanheng med at den er blitt spelt minst 1 time kvar dag i tre veker i klasserommet mitt. *hate*

InnleggSkrevet: Fre 12 Jan 2001, 12:50
    Til Toppen 
Puseklatt
Gjest

Cyote Ugly er en film som er kul, ikke bra. Det eneste som iogforseg er kult med filmen, når jeg tenker meg om er barscenene...

InnleggSkrevet: Søn 14 Jan 2001, 23:03
    Til Toppen 
Aeris
Gjest

likte dennne filmen jeg!
så d då!!

InnleggSkrevet: Tor 18 Jan 2001, 21:04
    Til Toppen 
kali
Gjest

jeg så "coyote ugly" for ikke så lenge siden. jeg hadde egentlig ikke tenkt å se den pga. at den virket typisk amerikans osv. men venninnene mine ville så jeg ble med...og jeg må si den var ekstremt teit... okej det virket som en kul bar det der ... men filmen var for å si det mildt helt "bånn i bøtta", selv om jeg ikke hadde noen forhåpninger så ble jeg skuffet... det var ikke noen gode skuespillere (med tanke på hovedpersonen)
... dette er en film jeg ikke vil anbefale noen som helst å se !

InnleggSkrevet: Fre 26 Jan 2001, 17:36
    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003

Jeg likte den filmen kjempegodt.. den er god underholdning!! Jeg hadde egentlig ikke lyst til å se den.. hadde sett reklame fra den på tv ett par ganger før jeg så den.. første gang that is.. ble med en venninne for å se den... visste ikke helt om jeg likte den.. også lovde jeg en annen venninne å bli med henne å se den.. etter jeg hadde kjøpt soundtracket.. og jeg likte den kjempegodt.. Jeg elsker soundtracket til den filmen.. spesielt "the devil went down to georgia" eller hva den heter.. det er den sangen som er litt sånn køntriaktig.. med felespilling og sånn da jentene i baren tar totalt av og stepper og sånn på baren.. kjempebra!! JAU!

InnleggSkrevet: Søn 28 Jan 2001, 22:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Audi
Gjest

Filuri eier filmsmak, så jeg er sikker på at hun ville likt den...FILMEN ER KONGE. den RULER.

InnleggSkrevet: Ons 11 Apr 2001, 23:25
    Til Toppen 
prototype
Gjest

grøss.

med trykk på punktumet

InnleggSkrevet: Fre 03 Jan 2003, 21:42
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema